Postmann og LADY AUGUST trodde at jeg hadde bursdag!!! :-D

He-he… Det virker hvertfall sånn… For jeg er Oslos garantert gladeste person i dag! Faktisk så glad at jeg strever litt med å skrive her:-)Litt gira, små skjelven og hoppende glad…

Du vet jeg måtte pine meg gjennom en hel helg, pga at posten var stengt da jeg om til byen på lørdag?? Jeg hadde fått pakkelapp av postmannen på en pakke sendt  av fineste Lady August, bloggsøsteren min 🙂  Og jeg rev meg i håret, da posten var stengt

 Og det har jeg gjort gjennom hele helgen, så det var ikke mye hår igjen.. Men nå er jeg så glad som en liten kanin, så nå kan jeg om så kjøpe meg parykk 😉

Jeg løp innom posten i dag! Og du vet jeg har ikke lett for å la pakker være uåpnet, jeg bare MÅ åpne dem… SÅ vel ute fra posthuset, så var jeg igang med å fikle med esken… Men jeg bestemte meg ganske fort at NEI, Frodith, du er 47 år, du MÅ klare å vente til du kommer hjem… For den var så stor og fin, og det var papir på pakken NEDI den første pakken… SÅ jeg bet negler i stedet til jeg var hjemme..

Løpe nærmest inn døra, kastet meg overende på sofaen, og dro opp den FIIIIINE pakken… Jeg skjønte fort at her har Ladyen trodd at jeg har bursdag minst!!!  Rev opp papiret….. Og ÅÅÅÅÅÅÅ,så glad jeg ble!! Bare SE… Jeg har snakket om at jeg har lyst til å begynne å male igjen, jeg gjorde det før, og så går fineste Ladyen bort og kjøper maling til meg,og pensler, og rammer og og og ALLT!!


FIn STOR pakke… bare LITT åpnet..


Ja her ser du papiret er fremdeles på…ikke jug nei…


Hei -her kommer pakke til Frodiht fordi HUN fortjener det såklart. Klem fra Lady August søs. PS: det skulle vært med  en sjokkiss… men den spiste jeg ….

Ha-ha… herlig den fortjente du nok å spise opp.


Fine pakken… river opp…

 


Og under papiret var….

 


Herlig nydelig akryl-maling 

 


Jeg er SÅÅÅ glad, og jeg er SÅÅ heldig som har en så fin bloggsøster her inne, og som jeg treffer litt i ny og ne også 🙂

Og jeg fikk dette enda jeg ikke har bursdag en gang 🙂 

Tusen tusen takk nydelige Lady August- Klemmerflatsomeipannekake og endalitt <3

Nå skal jeg snart begynne å male litt med DENNE sangen på øret jeg også, som Nemi Rebellaen gjør. Og det er Ladyens sang!!!

 

 

40 kommentarer
    1. Tatt av kvinnene: Fikk bildet ditt nå, er på nettbrett i internett-fri sonevhos mamma. Men har man nettbrett så går det fint 😉 Bildet ditt var supert. Jeg har svart deg på mailen også 🙂 Ha en fin kveld <3

    2. Så morsomt, gleder meg veldig til å se de andre bidragene 🙂 Har sendt inn nå forresten. Det at det er konkurranse er ikke så viktig nei, synes det er gøy at du skal lage en slags utstilling på bloggen 🙂 Artig med lit slike påfunn!
      Ta det når du får tid, ingen hast for oss 😀

    3. Tatt av kvinnene: Å så fint 🙂 Jeg har fått 8 bilder så langt , og venter flere 🙂 Forrige utstiliing hadde jeg vel 15-16 bilder eller noe. Herlig med mange med, fordi de er gøy med mange fine bilder samlet på et sted. Det konkurranse-aspektet er ikke så nøye egentlig,men moro med litt action, stemming og premier til de som vinner 🙂 Jeg åpner galleriet fredag eller lørdag, hadde tenkt fredag,men må reise bort plutselig hele torsdag… så ikke sikkert jeg rekker da… Får se, men annonserer HØYT når det nærmer seg åpning 😀

    4. Tatt av kvinnene: Ja, det var kjempekos, hun er en av de jeg anbefalte deg på bloggen din 🙂 Lady-August. Ja, nå skal det males masse 🙂 Må bare får ro på meg. I dag styrer jeg med premier til Kunstutsttillingen, så ikke tid i dag 🙂 men til helga tenker jeg jeg må prøve litt 🙂

    5. Woooooo 😀 Det er jo en kongeting da. Skikkelige greier det der. Nå er det bare å kjøre pÅ!
      Fantstisk med slike overrasskelser i hverdagen.

    6. Livsrom: Ja, kjempekos 🙂 Hun er så snill og god 🙂 Og det er NESTEN sant hvertfall, det med å rive seg i håret 😀 For jeg ER en skikkelig unge når det gjelder hemmeligheter og gaver etc. Blir så VELDIG nysgjerrig 🙂 Hvis jeg får gaver i huset FØR julaften så må jeg titte LITT liksom, nesen gjennom papiret 😀 Og så elsker jeg å gi bort gaver selv, kanskje mer 🙂 Å se hva folk sier når de tar opp, se om de blir glade .-) Ja, nå skal det males 🙂

    7. Ååååååå såååå hygelig:) Men så er du da festlig også da:D Syns jeg ser deg når du tripper rundt som en tre-åring og drar deg i håret fordi du er spent…hahha. Flott beskrivelse:D………og flott blogg-venninne-søster:D

    8. ladyaugust: Ja, skal ha sånne lerret jeg også 🙂 GLeder meg til å sette meg ned i ro og fred. Veldig lenge siden jeg har malt, blir spennende å prøve igjen 🙂 Ja, SÅ flat var det meninga du skulle bli 😀 så du skjønte hvor glad jeg ble både for gaven og for at vi fant hverandre <3

    9. trengte og trengte hehe Gleder meg til å se hva du finner på. 😀 Vi skal ha maledag her en dag, men det har vært sååå hektisk men nå håper jeg det blir litt tid snart 😀 Disse lærretene er med ramme, ganske så lurt for det koster en formue å ramme de inn etterpå..meeen ikke med disse haha og de finnes i alle størrelser.Genialt lurt 😀 Jeg ble såå glad for at du ble gald tralalalala :DDD oi nå ble jeg flat OG fikk lyst på pannisser haha meeen jeg har sjokkiss med mocca eller noe Klæmmevarmtoglænge og såå glad for at jeg fat deg <3

    10. ladyaugust: Ja, den sjokkisen trengte du helt klart selv 😀 jeg kjenner deg 😀 OG JA, jeg ble så glad at jeg var helt rød i toppen her 🙂 Og til helga skal jeg i gang med maling tenker jeg 🙂 Og kjøpe lerreter 🙂 Gleder meg 🙂 Tusen millioner takk søs, du gjorde meg så glad at du ikke vet det en gang <3 Så først ble jeg glad på lørdag, for post-lappen, og så i dag igjen 😀 Du er verdens beste bloggsøster vettu <3 Klemmeflaterennallverdenspannekaker <3

    11. ååååå sååå glad jeg ble at du ble glad :DDD Tenk at meg som i jeg kan gjøre noen glad <3 <3 <3 Du fortjener det såklart du sprer sååå mye glade søs og er der alltid, fiineste snilleste deg 😀 Her er det shoppa inn maling og lærret oxo så her blir det maling på både engelen og meg haha :DDDD Tuusen takk for deling av video, nå passerte den 130 000 ganger sett på litt over 2 uker haha Koooze deg max søs, fordi du fortjener det. Det skulle vært med en sjokkis såklart.....meeeeen du kjenner meg hehehehe

    12. Hanne: Ja, jeg skal male med både hender, hode, glede og takknemmelighet 🙂 For så glad som jeg ble 🙂 Lenge siden jeg ble SÅ glad 🙂 Skikkelig koselig når noen gjør sånt 🙂

    13. ninaoglivet: Ja, det er superkos 🙂 Håper hun kan ta litt fri fra øvinga i kveld, og kikke på innlegget 😀 Fine Ladyen <3 Skal male til helga tror jeg 🙂

    14. cynaracardunculus (sosialreali: Ja, jeg var verdens heldigste altså, og SÅ blid jeg ble 🙂 DU kan vel se det for deg 😀 Og ja jeg skal gjøre et forsøk 😀 Men først kommer et bilde malt med akvarell Paint-programmet sin akvarell altså 😉 I morgen, pga Høst-ustillingen min 🙂 Men til helga må jeg prøve Acrylen altså 🙂 Gleder meg 🙂

    15. frokenfjeldberg: Ja, jeg var veldig heldig og jeg ble SÅÅÅÅ glad 🙂 VELDIG, veldig overrasket over hva jeg fikk også 🙂 Snille, snille Lady August 🙂

    16. Fru Stussli: Ja, nå skal jeg male, det skal jeg love deg :-)))) Jeg blir så glad av så fine gaver jeg får her. Jeg har blitt SÅ glad for alle de tingene jeg har fått, rotter, høner, bikinibukser, snøkrystaller, engler, kremer <3 ALT!! Og de dukker PLUTSELIG opp 🙂 SÅ kos 🙂 Stor klem tilbake med full fart <3

    17. zentia: JA, ikke sant 🙂 Ikke rart JEG ble glad 🙂 Nå kan jeg kose meg og male. Og så blir man så glad for at noen har tenkt på en\meg, og sendt noe så fint til meg,og jeg har jo ikke bursdag 🙂 Bare for kos 🙂

    18. kommensalisma: Ja, nå er det jo DEN gjengen 🙂 Jeg får sette meg til med musikken til Ladyen jeg også 🙂 Og JA, vi bør ha en ekte utstilling 😀 he-he..

    19. outofoffice: Ja, jeg skal male noe hoppende-glad-aktig hvertfall 🙂 Håper jeg… Må jo se litt når spiriten kommer over meg 🙂 Beste gaven i verden vettu 🙂 Såå koselgi <3 Tenk å bli kjent med sånne folk da 🙂

    20. kommensalisma: Ja, jeg gleder meg også 🙂 Blir nok til helgen, da har jeg bedre tid 🙂 Eller kanskje jeg skulle male et høstbilde, for å minne folk på utstillingen jeg har, men da må jeg gjøre det før helgen 😀 Uansett jeg gleder meg VELDIG til å sette i gang 🙂 Jeg ble SÅ glad altså, hoppende glad 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg