Lyse opp i vannpyttene…;-)

Jeg tror regnværsdagene kan være riktig så koselige også, hvis man bare har rett regntøy.. Jeg har ikke fått tak i mitt ennå, men det skal snart anskaffes.. For jeg skal love deg at det er mye mer moro å gå ut å hoppe i sølepyttene, og gå langturer, hvis man har gode gummistrøver,med blomster på, eller ENDER eller hva som helst med litt fjas på… og kjøper du det i tillegg en nydelig regnkåpe fra BLÆST: Lisbsth Lillebøe sitt merke, så ser du i tillegg til morsom og fargerik, riktig så FIIIN ut, spør du meg.. Og jeg vil hvertfall ut i regnværet, hvis jeg får en av disse regnfrakkene… Dette er ikke noe reklame for merket, jeg kjenner ikke KATTA til de folka, og jeg får INGEN penger for å reklamere… Har en altfor liten lesergruppe 😉 Men du, BLÆST-damen, hvis du ser dette innlegget : “jeg tar gjerne i mot en av dine nydelige regnfrakker” 😉

 




(Aller regnfrakk-bilder – Google)

Jeg vil ha en turkis en, den er enda mer grønn-turkis i virkeligheten.. Og hvis jeg kjøper meg en sånn en, og den er litt dyr… så er det greit at paraplyen min er fra Nille 😉


Sånn da kan bare regnet begynne… 

Har du en regnfrakk som gjør at du får lyst til at det skal regne ute? 😀

28 kommentarer
    1. whatwouldnemido: Jeg har sett så mye fine gummistøvler også, med blomster,rosemaling, indianere, ender eller hva som helst på. Har lyst på det også. Noen har gode såler også.. men det er dyre… Men kjøper man en regnfrakk og et par gummistøvler som man har i flere år, så er det verdt det. Og det gjør at man kanskje går ut en tur i regnet også.. 😉

    2. De var veldig fine de regnfrakkene der! Skjønner godt at du sikler på en sånn.
      Jeg har en mørklilla med lyse, små prikker fra Noa Noa. Jeg så den regnfrakken på en trikkepassasjer en gang for et par-tre år siden, falt pladask og måtte kvinne meg opp og pirke henne på skulderen for å spørre henne om hvor hun hadde kjøpt den. Måtte på 3 Noa Noa-butikker før jeg fant den, men så ble den min! 🙂
      Gummistøvler er jeg dårlig på. Doc Martens tåler det meste 😉

    3. Tatt av kvinnene: Ja, og jeg tenker sånn generelt i hverdagen også.. jeg røyker ikke, drikker ikke alkohol, er sjelden ute og spiser på restaurant, osv. Derfor har jeg litt til GODE syns jeg -D

    4. Det er lov å unne seg litt ekstra innimellom 🙂 Pleier å kjøpe billige ting, gjerne fra loppemarked og heller spare til litt ekstraordinære ting. Da er det mye mer stas å kjøpe de dyre tingene! 😀

    5. Tatt av kvinnene: Ja, jeg må jo bare få tak i den 🙂 Søsteren min har klart det, og jeg har fått prøve hennes. Er SÅÅ fin 🙂 Men dyr 😛 Men jeg bruker lite penger ellers 🙂

    6. passion4lifeandtravel: Ja, jeg tenker liksom at hvis jeg har det, så skal jeg sprade mye ute i regnet 😀 Søsteren min har kjøpt den, og jeg har prøvd den, og den er innsvingt og damete og fin:-) Må få tak i den 🙂 Spare litt ned på andre ting.. Og jeg bruker jo ikke mye til andre ting 🙂 Klemmer <3

    7. Så flott regntøy, å ja…jeg ville nok også hatt en turkis en…er jo også kjempeglad i den fargen <3
      Du kommer til å bli kjempeflott i den, og det vil bli helt sikkert mer gøy å gå ut og plaske i regnet <3
      Selv har jeg dårlig med fancy regntøy, dårlig på shopping generelt, alt etter regninger går jo til reising her i huset 🙂
      Jeg er ihvertfall enig at det ikke finnes dårlig vær, bare dårlig klær, og kult regntøy, gjør jo at en i tillegg blir godt humør av regnet <3 Klemmer <3

    8. Helge: Ja, GODE støvler er hvertfall viktig om man skal gå litt i dem. Og mange støvler er IKKE gode 🙂 Jeg skal prøve å få tak i en av disse regnfrakkene. Heslt turkis 🙂 Ha en fin lørdag Helge 🙂

    9. Skaffa nylig nytt regntøy og dagen etter nye gummistøvler. Støvlene er gode har alt prøvd de i en skogstur. Men jeg venter med regntøyet, men det skal sitte godt til kroppen og man bør ha pålass til en jakke eller en god genser under. La det bare regne nå – det hvite kommer tidsnok som det gjør.

    10. Fru Stussli: Det viktigste er egentilg at det er tykt og godt for å ikke bli våt, jeg har hatt så mye som jeg blir våt i.. Og da kan man jo ikke være ute.. Disse frakkene er BÅDE tykke og HELT vanntette, OG nydelige å se på 🙂 VIL HA 😀 Stor diger nattaklem fra fruen i byen 😀 Jeg hekler ny brun og lilla veske 😉

    11. Elin Slåen: Ja, er ikke disse fin? Da kan det godt regne da 🙂 Søsteren min går og venter på striregnet 😀 Jeg skal også ha gummistøvler, høye 😀 gjerne med noe gøy på 😀 Mamma har også sånne som smuldrer opp, men hun har brukt sine MYE 😀

    12. Kunne godt tenkt meg en frakk ja 😀 Har kun regnjakke og regnbukse, men ingen gummistøvler 😛 Jeg hadde, helt til i fjor, eller om det var året føre der. De var så lite brukt, så når jeg først begynte å bruke de så smuldret de opp der hvor de liksom blir bøyd når man går 😛 ha ha.. Skal kjøpe meg nye snart og da skal jeg smøre de inne føre de settes bort når de ikke er bruk over lang tid 😛

    13. Engla: De fargerike regnfrakkene er litt dyre da… men har man dem i flere år, så er det vel verdt det 🙂 Søsteren min har kjøpt sånn turkis, og det har jeg lyst på, for jeg har prøvd den 😀 FIIIN:-) og glaaad 🙂 Ha fortsatt fin kveld du også 🙂 Kleeeemmmmer<3

    14. Tante Jul: Hørst herlig ut, du får litt lyst til å gå ut, gjør du ikke? Mer enn om du hadde bare en kjip grå jakke ,som du ble våt i… ? Kantarellgul høres herlig ut da 🙂

    15. Jeg har også bare en billig paraply, men min er fra narvesen…og du, det har regnet gjennom den flere ganger 🙂
      Men jeg er enig med deg “det finnes ikke dårlig vær, bare dårige klær”
      Kos deg og ha en fortsatt fin kveld fineste <3
      Kleeem <3

    16. Jeg har en kantarellgul regnjakke fra Helly Hansen! Den er en prøvemodell og kom aldri på markedet i den fargen – og det passer meg ypperlig 🙂 Lengden er omtrent som disse du viser, men den er ikke utsvinget nederst. Littebittegranne videre synes jeg godt den kunne vært, men den passer i alle fall, og lyser opp lang vei 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg