“Radio Frodith presenterer…”


NÅ ble du overrasket tenker jeg ;-D

Jeg er så heldig at jeg har egen Avis, egen Radio, egen Scene, eget Galleri og egen Champagne-kokeri…eller hva det heter… Og da kan man nemlig gjøre som man vil, og servere det man vil… så ut i kvelden her kommer nemlig en sang jeg har plukkket helt på egenhånd, nemlig

“1000 WORDS”-  av og med IN AUGlUST

 

 

Jeg har lovet å spille den 1000 ganger 😉 Nå har jeg 997 ganger igjen 😉

 

Skal du på neste konsert med IN AUGUST?

Det skal jeg! 

 


15 kommentarer
    1. passion4lifeandtravel: Ja, det kan bli litt mye innimellom. Men da skjønner jeg at det VERSTE er over? Jeg har vært på en liten tur ute i verden i dag. Gått til Linderud-kollen-seteren 🙂 Deilig 🙂 3 timer ute. det var noe for det nåværende sofadyret 😀 Ha en fin dag 🙂 Klemmer <3

    2. Takk, søta, godt å høre at du snart er tilbake i jobb, og føler deg bedre for hver dag.
      Alt er så bra som det kan med oss, Julian har jo sitt, men det har han hatt i ulike doser helt siden hjerteoperasjonen, nå har han dessverre vært liggende i 4 uker, og denne uken har det vært både sykehus og lege besøk, og for mange møter som har med J å gjøre, men han er alltid like positiv, og kjemper på med alt på sin måte <3 Han er litt bedre, og i går var på skolen en time, og ute på kvelden en halvtime :-), og i dag får han besøk av en han jobber med DJ sammen med, målet er å bli så frisk at han klarer litt mer skole denne uken og en spillejobb for fritidsklubben i slutten av november :-). Ha en kos dag <3 Selv har jeg heldigvis massevis av energi, og den har jeg trengt for jeg har kjempet noen kamper med skolevesen og annet for tiden. Thi hi...de aner ikke hvem de bryner seg på:-), og dessverre for dem så er det sånn at når en behandler noen stygt og urettferdig, så vil det alltid peke tilbake på en selv, og gjerne i dobbelt monn.
      Men...det har vært mange slitsomme møter og veldig mye forberedelser, sette seg inn i skolelover og annet, mye skriving osv...disse tingene på toppen at J er syk, har vært litt tidstyv, så jeg har dessverre hatt litt lite bloggtid...men...sånn er jo livet i blant <3 Det er å leve, og livet er det beste en har <3 Nyt lørdagen, fine deg <3 Klem

    3. deveny: Nei, 🙂 Jeg har vært på to konserter før, kjenner henne litt nå etterhvert 🙂 Ja, nydelig sang <3 Og den andre musikken deres også 🙂 Nydelig <3

    4. passion4lifeandtravel: Så kosellig.Håper at det går bedre med dere snart, jeg skjønner at ikke alt er topp med mister J. Det er ikke noe fint når ting er sånn, vi får håpe det endrer seg snart Mette 🙂 Jeg har jo hatt MER tid til blogg pga har jo bare ligget her etter operasjonen. Men nå får nok jeg mindre tid også..Håper på en fin helg for deg søta <3 Stor styrkeklem <3

    5. Nei, jeg blir ikke overrasket at du også har egen radio og alt <3
      Ser også at jeg har mistet en del fra bloggverden denne uken som hos oss har vært litt tøff, alle uker kan ikke være like, og noen ganger er det liten tid til blogg, men jeg skal lese meg opp på alle de fine blogginnleggene <3 Det var helt topp å begynne med å høre din radio, og med fineste Lady August som kommer ut av den.
      Det blir da ikke vanskelig å høre den 1000 ganger, jeg hjelper gjerne til så godt jeg kan <3 Klemmer <3

    6. Fru Stussli: Ååå så kos at du løper innom,jeg har et veldig filosofisk innlegg på vei ut eteren om noen minutter, og det hadde du nok ikke rukkket 😀 Derfor superkos at du stikker innom med klemmer her. Stor god klem tilbake og kose deg massevis <3<3

    7. Egen radio med base i Oslo. Målet er jo at all verden skal få 1000 words på hjernen så dermed hadde det bedre om du hadde base fra Månen eller fra en satelitt. Umulig tanke men fantasien eier ingen grenser. Men låta er super den og passer overalt inkludert i verdensromet. Ha en fin lørdag.

    8. ladyaugust: Ja, du skjønte det nå 😉 Må jo finne noen kreative veier, skal jeg ha 997 visninger til ;-D (for jeg startet på onsdag;-) ) Hi-hi..ja noe er du på hovedkanalen ;-D Hæ-hæ 😀 smask tilbake 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg