Kjenner du denne damen som kommer kjørende? ;-)

 

Her er ei jente en del av oss kjenner… Hun har sittet i denne bilen før,med krone på.. Da hadde hun bursdag 😉  I dag har hun ikke bursdag, men hun komer kjørende forbi i full fart på bloggen min, for å informere om at hun har GIVE- AWAY på bloggen sin 🙂 Lisbeth  er en flott dame, koselig kreativ og virker jordnær og snill.  Hun har en egen veske-butikk, dvs hun syr verdens fineste vesker og selger dem via Facebook-siden sin, og gjennom bloggen sin- Veskeklatten

Du husker at jeg viste deg en nydelig ugle-veske her før, som jeg hadde kjøpt av henne. Denne under her. Vel DEN får du ikke, den passer jo bare til meg. men hun har en aldeles nydelig annen veske som du kan VINNE. Tenk DET da!!


Denne har hun laget, men den er MIIIIIN

Hvis du går inn på bloggen hennes, så ser du reglene for hele konkurransen, og der får du også se den flotte vesken som kan bli DIIIIN <3 DEN er fin den 🙂

Ta plass i bilen hennes, og sitt på hjem til lisbethpedersen.blogg.no

 

Eller trykk på noen av de stedene som er uthevet 🙂

 

 

28 kommentarer
    1. MyVidaLoca: Hun har flotte vesker, og jeg har jo den ugleveska, men gir meg ikke så lett, kan jeg vinne en i tillegg så er det jo topp 😀 Kos at du var inne hos henne 🙂

    2. Min matgale verden: Hi-hi, nei denne tirsdagen er noe helt for seg selv 😀 og tirsdagene er absolutt ikke ille i år. Har du lest innlegget jeg har gjort klart til i morgen? 😀 Hi-hi.. STØRSTE klemmen i verden til deg <3

    3. frokenfjeldberg: Jupps, stikk inn å se hva du må gjøre, så kanskje du vinner du også 🙂 eller at du vinner og ikke jeg … eller noe sånt 😀 Nå må jeg spise middag her. Nettopp inne av døra 🙂 klem <3

    4. Engla: Ja, det bildet hadde jeg brukt før også, på bursdagen hennes, men jeg endret noe småtteri, noe må være lov å bruke om igjen 😀 Jeg tegner jo ganske mye 😀 Ha en fin dag du også Engla, håper du gjør noe koselig i dag 🙂 Klemmerflatogendalitttil<3

    5. Backside: Ja, ta turen dit,og liker du vesken hun gir bort, så kan du jo bli med i trekning om du linker til henne 🙂 Ha en fin dag du også 🙂

    6. Lisbeth Pedersen: Den bilen satt du i på bursdagsinnlegget ditt også, men jeg tok meg den frihet og bare fjerne kronen som du hadde da, og tegne inn banneren 😀 Håper du får mange som vil være med i konkurransen, det er jo så gøy med sånt 🙂 Jeg har ikke Facbook, så blir ikke noe der da. Men det gjør ingenting 🙂 Klemmer <3

    7. Flaggermusvinger: Ja, ikke sant det er litt typksk? 😀 Hun skulle egentlig hatt en med svane eller and på vettu 😉 Men ugle fungerer veldgi fint 🙂

    8. ritahobbyfoto: Hun lager mange fine 🙂 min er finest 😀 Ha-ha, men du kan også vinne en kjempfin en 😀 Ønsker deg også en herlig dag 🙂

    9. Fru Stussli: Ja, hun er jo en bil-dame også 🙂 Og med en banner med giveaway på tenkte jeg bilen kunne få en gjenbruk her 😀 Jeg småkoser med her med elevene jeg , og gleder meg til helg 😀 Liten pause nå 🙂 Håper du får en flott dag min venn 🙂 Klemmeflatogendalitt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg