Velkommen til Bloggistan.. ;-)

Her sitter jeg i sofaen og koser meg… På veggen bak meg henger noen av Lady Augusts krusse-duller.

Det krabber en liten tass på sofaen, som jeg har fått av bloggeren Vaniljeogpepper… en annnen liten kose-klump spankulerer rundt i sofaen her: Høne-Pøne Von Bentasill, som jeg fikk av Bente-på Stussli.blogg.no

 

Jeg sitter og drikker kaffe av koppene jeg kjøpte hos Lady August

Jeg gafler innpå de gode sjoklolade-småkakene med havsalt som jeg fikk hos  Kjerstisandnes.blogg.no her om dagen.

Jeg titter bort på veggen, der henger kalenderen min som jeg kjøpte hos Amroatis.blogg.no

Så titer jeg i mot hylla der den nydelige snøkrystallen som jeg fikk av Muumimamma.blogg.no i sommer da hun kom fra ferie 🙂


 

Jeg ser i hylla over, og der står den lille engelen jeg vant hos Englas.blogg.no

Den fine veska jeg vant hos Wotka.blogg.no har vært god å ha i sommer

Nydelige frøkenFjeldberg.blogg.no sendte meg en herlig bok, som jeg har lest mye i allerede 🙂

 

I deg jeg tusler ut i novembers siste dag, tar jeg med meg Ugle-vesken jeg kjøpte hos Lisbethpedersen.blogg.no

Ingen skal si at ikke folk her inne har satt preg på meg i året som har gått hvertfall 😉

 

 

 Har du mange minner fra folk I Bloggistan?

Eller ting du har vunnet eller kjøpt av folk her inne?

 

 

 

 

56 kommentarer
    1. Ja, det er jo sant. Spesielt nå fremover er det kjempeviktig (synes i hvert fall jeg) at man har masse tid med familie og venner. Det er jo det som er det beste med jula <3

    2. Tatt av kvinnene: Nei, jeg har heller ikke vært med på liknende, og det sluker meg litt innimellom, så man må liksom passe seg litt også, for det er jo liksom verden der UTE som er viktig å delta i også 🙂 Men jeg balanserer det greit foreløpig tror jeg, og mange treffer man jo faktisk der ute også 🙂 Ja, jeg har en flott samling med koselige ting 🙂 Helt enig 🙂

    3. Jaja, det forstår jeg 🙂 Jeg synes bare det var så gøy å se at du hadde en så stor og fin samling ^^ Man blir på en litt merkelig måte kjent med folk her inne, har aldri vært med på noe lignende. Det er utrolig koselig da, man føler seg sosial selv om man sitter hjemme i sin egen stue 🙂

    4. Tatt av kvinnene: Det viktige er ikke tingene, jeg har jo kjøpt mye av det selv, men det viktige er liksom hvordan folk har påvikret meg på en eller annen måte her inne. Og det er mange flere enn de jeg har fått eller skaffet meg ting fra 🙂 For å si det sånn 🙂 Det er skikkelig kos 🙂 Koselig med de man har truffet ja, det er spesielt også 🙂

    5. Herlig, du har mange gode bloggvenner, det er nok fordi du fortjener det! 🙂 Kanskje det blir enda flere ting i samlingen frem mot jul også 🙂 Hvem vet ^^
      Jeg har vært suuperheldig og vunnet en søt veske hos deg, som jeg brukte flere ganger før jeg tok i bruk den store jakka på heltid. Til sommeren gleder jeg meg til å ha den hengende rundt halsen så kan blomsten blomstre om kapp med de ekte på bakken 🙂 Tror ikke jeg har noen andre blogg-ting, men jeg har vært heldig å få møte Idaoolsen.blogg.no, så minner har jeg i hvert fall 😀

    6. frokenfjeldberg: Gleder meg til videre jeg også, har vært så koselig så langt atte 🙂 Mange fine bekjentskap 🙂 Kos å høre at du har blitt berørt 🙂 Stor klem fra Frodithen <3

    7. Nei, jeg husket jo i grunn at jeg hadde bursdag, for folk gratulerte meg jo- jeg bare glemte at hu også hadde bursdag 😛 he he.. Men hu har glemt meg minst like mange ganger, så det går fint 😉

    8. For et herlig innlegg Frodith.. Jeg har ikke fått/kjøpt like mange ting som deg, men jeg blir veldig berørt og glad i folk her..Deg inkludert.Tusen takk for et fantastisk bekjentskap så langt, gleder meg til resten..;O);P Klem Frøken F<3

    9. cynaracardunculus (sosialreali: Ja, ikke sant? 🙂 Det er rart hvordan mange av dere har vært med å preget meg i løpet av det siste året, DU ikke minst <3 Stor klem <3

    10. Min matgale verden: Ja, det er spennende at det går an å bli kjent sånn 🙂 Og at man kan møte folk ute, sånn som vi har gjort 🙂 Koselig 🙂 Klemmer 🙂

    11. foreignerat50: Jeg synes det er koselig og bli kjent med folk 🙂 Og har møtt noen av disse bloggerene ute i verden 🙂 OG noen av tingene har jeg kjøpt hos disse bloggerne, fordi de er så flinke 🙂 Ja, gøy å bli kjent med mange 🙂

    12. Helge: Oi, du våkner tidlig! Ikke så moro.. Ja, du har jo vunnet litt du også da 🙂 I kalenderen finnes luer da, som kan vinnes av alle 🙂 Så det var bra mat på Yaja da 🙂 Så bra.Jeg liker også indisk, kinesisk og thaimat 🙂

    13. Fru Stussli: Ååå, så kos 🙂 Her får du en morgenklem tilbake. Jeg sovner tidlig om dagen, og henger ikke med i Bloggistan til sene kvelden 😀 Håper kvelden gikk som smurt 🙂 Klemmeflat <3

    14. Du verden så mange fine ting du har fått ifra dine bloggvenner. De er til pynt alle sammen og noen kan brukes til nyttige ting. Jeg vant sjokolade fra Trollet engang + at jeg vant et bokmerke og 2 påskeegg fra deg. I hvilken grad jeg skal delta på julekalendern din vet jeg ikke. Fikk ikke sove mere så dermed så sto jeg opp. Spiste deilig Thaimat i går hos yaya i Drammen, ble mett for en billig penge, så jeg vil nok besøke stedet senere. Yaya har deilig mat.

    15. He he.. I know 😉 Jeg kommer aldri til å glemme bursdagen din 😛 Ikke for det- jeg har bursdag samme dag som storesøsteren min, og det har skjedd mer enn én gang at jeg har glemt hennes :O ha ha

    16. ladyaugust: Ja, vi blir jo alle preget av forskjellige ting i livet, og alt er ikke alltid lett. Det er da det kommer an på hvordan man tar det, og da er det godt med noen gode minner og tenke på og varme opp dagene med 🙂 Og her inne har mange preget meg, som mange UTE gjør det også 🙂 Det gjelder å la folk få LOV til å prege en 🙂 Klemmervarmtoglengetilbak og endalitt <3

    17. Herlig <3 Gode minner er det det handler om, lage gode dager med innhold som man kan ta med seg videre og mimre litt når ting ikke er like flott, for livet har jo mange sider. Herlige søs, stooor klæm og en fin kveld til verdens beste deg <3 Klæmmevarmtoglænge 😀

    18. ritahobbyfoto: Kanskje du vinner i kalenderen min 🙂 Da har du hvertfall 23 mulige dager å vinne på 🙂 Så kan du jo ha litt hell i kjærlighet likevel 😉 Også.. 😀 Ha en fin kveld 🙂

    19. Engla: Ja, du vant i dag, din heldiggris. Fin veske! Skjønner at du gleder deg 🙂 Mye morsomme konkurranser og annet å være med på 🙂 Og mye fine ting som folk lager .-) som man kan kjøpe også 🙂 Ha en fortsatt fin kveld du også 🙂 Klemmer fra meg 🙂

    20. Bestemors godstol: Mye har jeg kjøpt også 🙂 Fordi jeg liker det så godt, og fordi de folka har laget så fint og rørt meg på en måte 🙂 Og det viktigste er egentlig ikke gavene men det at man blir kjent sånn over nettet og påvirker hverandre i hverdagen 🙂 Spesielt og kos 🙂 Ja, du vant en lue 🙂 er du klar for flere,eller en veske, så har du sjansen igjen snart vettu 😀

    21. Oi, så masse fine og koselige minner og gaver <3
      Jeg var så heldig å vinne veske i dag fra fineste Lisbeth <3
      Gleder meg kjempemasse til den kommer i poskassa mi 🙂
      Ha en fortsatt fin kveld fineste frodith <3
      Klem fra Engla

    22. deveny: Jeg leser også en del blogger hver dag, veldig moro, og blir jo kjent med folk 🙂 Mange av bloggvennene hvertfall 🙂 Og mange lager itng, og selger, og har konkurranser eller bare sender ting i posten 🙂 er så hyggelig atte .-)

    23. Elin Slåen: Ja, mye herlige og morsomme folk :.-) Som påvirker enn som andre folk gjør 🙂 En fin gjeng her inne 😀 Ok, du har bursdag på mandag…. jeg på søndag 🙂 Du vet JEG har 18. 😉

    24. Jeg har ikke vært her inne så lenge, så jeg har ikke kommet så lang. Bruker nok mest tiden på å skrive selv, og lese blogger som jehg liker….:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg