Fra soloppgang- til solnedgang.. :-)

I dag sto jeg opp med sola, eller faktisk før… For å dra på foto-safari.. Og jakte på fine foto-motiv, er også en jakt på himmlene, og det gode lyset.. Noen kaller det Sky-hunters også… Vel,det er oss det.. sky-hunters…;-)

Vel, vi fant mye fin himmel vi, mye fint lys og mange fine ting som ville vise seg fram..Vi var faktsik ute i 6-7 timer, jaktet og “skjøt”,og vi var ute til det ikke var noe mer lys igjen nesten.. Og solnedgangen er symbolet på meg og min dag:-)

Jeg var helt “høy” på frisk luft og herlige farger og lys, da jeg kom inn døra her, man blir litt høyt oppe når dagen viser seg på sitt beste…så går solen ned og legger seg.. og det gjør snart jeg også. Trøtt og fornøyd etter dagens foto-safari <3

Håper du har hatt en herlig og  fargerik dag 🙂

 

 

40 kommentarer
    1. SpinningQueen: Ja, det var jo ikke store treninga på oss heller, bortsett fra noen kne-svikt for å få rette vinkler på bildene 😀 Men vi fikk mye frisk luft, og spiste ikke så mye, fullt fokus på bildene 😀 Idag er det bare inne igjen, men jeg har fått mye fine bilder igår da, som jeg legger ut litt etterhvert som jeg får sortert 🙂

    2. Moving On: Jepp, så da ble det heller tusen bilder der vi sto, med LITT forskjellig vinkler og avstander 🙂 Jeg har lagt ut noen av de bildene fra tidligere på dagen nå, ligger under “denne svanen er igjen blitt dronningen”. Altså dagens innlegg 🙂 Hvis du skulle kjede deg 😀

    3. Moving On: Takk for det 🙂 Er så kos med sånn himmel, men vi hadde lyst til å løpe til enden av der hvor sola gikk ned… men det blir som å løpe etter regnbuen liksom… den er alltid litt lenger bort 😀

    4. Moving On: Ja,det var samme plassen,og jeg tok sikkert 10 til på samme plassen,men man står der,og himmelen endrer seg, og det føles som den blir finere og finere 😀 Men de var nok ganske like 😀 Hi-he..

    5. Oi, så mange fine farger dere har sett i dag! 🙂 Heldiggriser! Her har det vært veldig grått de siste dagene, så litt farge på himmelen hadde gjort seg ^^ He en god natt <3

    6. Mamman til lille supermann: Jaaaaa, og det kan vi gjøre HVOR som helst også , overalt og hvorsom helst 🙂 Gleder meg til å treffe deg 🙂

    7. aldrialene: Det burde du ta opp igjen,det er jo så gøy å være ute å jakte på fine bilder 🙂 Vi var ute i 7 timer i dag, jeg og søsteren min. Fikk mange fine bilder, og en herlig naturopplevelse 🙂 Disse var bare avslutningen på dagen 🙂

    8. ritahobbyfoto: Ja, vi avsluttet med en solnedgang, resten av bildene kommer nok i morgen en gang 🙂 ja, skikkelig deilig å være så lenge ute :-)Ha en fin søndag videre du også 🙂

    9. ååå for noen flotte farger du har tatt på foto safarien din.
      helt herlig. deilig å få så mye frisk luft på seg, føler seg så mye bedre 🙂
      ha en fin søndags kveld videre 🙂

    10. Hanne: Ja, dette var avslutningen på safarien 😀 tenker å prøve få utt noen andre bilder i morgen 🙂 Du må ALLTID gå med kamera Hanne. Jeg har alltid mitt i veska eller lomma 🙂 Man vet aldri når det dukker opp noen gullkorn nemlig.

    11. Fint, dette var din dag på safari. Helt nydelig 🙂
      Jeg så et motiv i dag da disen stek fra elva og over var det rosa fargerik himmel med skog i horisonten mot himmelen, men hadde jef fotoaparatet med? NEI..

    12. Engla: Ja,og disse var bare avslutningen, det ble masse fint underveis også synes jeg 🙂 Koste meg hvertall stort :-)Stor god klem til deg Engla <3

    13. Benedicte Fjeldberg: Herlige farger som avsluttet en fargerik dag 🙂 Ble mye fine bilder, må bare ordne litt med dem 😀 Stor klem tilbake frøken <3

    14. Fru Stussli: Det er en dame, helt klart 😀 Og vi løp etter henne, for å finne hvor hun gikk for å gjemme seg.. men hun var hele tiden lenger borte.. Månen er en mann ja, helt klart 😀 Kjenner igjen sånn type tenking 😀 Stooor klem <3

    15. Gry Elisabeth: Ja, det blir en egen stemning, og i ettermiddag skulle vi egentlig klare å nå der hvor sola gikk ned… nesten som med regnbuen… men vi kom aldri fram… 😀 Aldri nærme nok liksom 😀 Så dette var avslutningen på dagen,men fikk mange andre fine bilder som jeg regner med kommer i morgen eller noe 🙂

    16. Wow, sier nå bare jeg!!!
      Disse bildene var virkelig helt nydelige <3
      Skjønner godt at du er fornøyd med dagens safari 🙂
      Kos deg og ha en fortsatt fin kveld min venn <3
      Klem til deg fra Engla

    17. For noen herlige og stemningsfulle bilder <3 Flinke sportye Frodithvenn!
      Er noe magisk med lyset når solen står opp og når hun går ned (for solen er vel en dame, eller ? Og månen en mann?)
      Klemklem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg