På landet igjen.. :-)


Ja,så var jeg på landet igjen,  på en liten overnating i barndomshjemmet mitt.  Jeg skal ikke påstå at det er meg og mamma som står på hodet i snøen her altså,  men vi er ganske spreke likevel…. hvertfall i hodene våre… Spiller Othello og koser oss.  

 Og kosing ja… På vei ut her leste jeg masse sunne blogger, og bestemte meg for å lage litt helsefarm her ute.. Et innbitt forsøk på å ha en snopfri kveld, resulterte i dette:

 
Aprikoser, bringebær, bjørnebær og cashew-nøtter…  Nesten så jeg fikk vinger der jeg FOR mellom hyllene… men SÅ i et svakt øyeblikk.. strakk hånden seg nesten automatisk ut etter DENNE:


Den var sukkerfri selvfølgelig.. Inneholder søtning som heter Stevia, og så var den proppfull av antioksidanter.. Så da tenkte jeg at den var et ledd i sunnhetsforsøket, så jeg har ikke dårlig samvittighet en gang 😉

Har du noe sunt å kose deg med i kveld? 😉 

44 kommentarer

Siste innlegg