En liten smugtitt underveis ;-)

Husker du denne? En liten sak jeg jobber med…. Hender som jobber i vei… 

Vel,her får du se en liten underveis-versjon… Den er hverken SÅ lys som på det lyseste bildet… Og ikke så mørk som på det mørke.. Men klarere i fargen… Nå ser du hvor langt jeg har kommet. Mangler LITT rygg, ferdig i kveld sikkert… Og så armer og hette, pluss litt småplukk…

Detaljer…. 

Skal bruke denne blå-fargen på snorene oppe ved brystet og på armene, og noen andre detaljer..

 

Holder du på med noe håndarbeid nå?

 


42 kommentarer
    1. Tatt av kvinnene: Skal hekle i vei i kveld, så får vi se, om det blir noen armer på også… eller ermer 😉 Har fri fra jobb i morgen og er på landet, og det har man tid til sånt 😉

    2. Gry Elisabeth: Tykt garn, og litt tykk pinne på deler av den 🙂 Nå begynner det å bli gøy, for nå nærmer den seg slutten liksom 🙂

    3. Lisbeth Pedersen: Ja, håper den blir litt bra PÅ også til slutt 🙂 Skal prøve å gjøre ferdig snart 🙂 I dag eller i morgen 🙂 Tykt garn.. Ha en kjempefin dag 🙂 Klemmer <3

    4. frustrertfrueihouston: Ja, litt tykt garn,og stor pinne på NOE av den. Men går forr ja.. Jeg får jo tid til andre ting også likevel 😀 Mest gøy uten mønster. Får fnatt av å prøve å sitte med et ark…har aldri strikket etter oppskrift heller.. Blir litt RARE ting noen ganger…Men spennende hvertfall 😀 Ha en fin dag 🙂 Klemmer <3

    5. Nemi Rebella: Skal legge ut, og håper den er fort ferdig. Kanskje i morgen 😉 Eller dagen etter… 😀 Klemmergodmorgenklemmen 😉 <3

    6. Livsrom: Oi, jeg gleder meg skikkelig hvis du legger ut din søm. GJØR det da!! Hadde vært så moro å se 🙂 God morgen Liv, håper du er i fin form når du våkner og skal i gang <3 klemmer <3

    7. Tatt av kvinnene: Nei, akkurat håndarbeid gjør jeg ferdig…sikkert pga jeg ikke har oppskrift… bestemmer selv liksom. Nei, når det gjelder husarbeid….der er jeg mer ustrukturert… begynner en dag…gjør litt.. fortsetter uken etter 😀 Ha-ha. Gleder meg til jeg er helt ferdig, så jeg hekler nok fort for å gjøre ferdig 😀

    8. Så utrolig bra! Bøyer meg i støvet for det du gjør UTEN mønster. Og så hekler du jammen fort, selv om det er tykt garn. Gleder meg til å se den helt ferdig! Lykke til med heklingen i morgen 🙂

    9. Oj, oj, oj, som du har heklet. Den der blir sikkert stilig:) En flott farge til deg:)
      Jeg har faktisk holdt på med håndarbeid i dag. Har ikke gjort stor annet. Jeg har sydd hele dagen…. for hånd. Så fingertuppene er helt ømme. Mulig jeg viser frem resultatet i morgen;)
      Ha en god natt, og en fin onsdag, flotte Frodith:)
      Klemmer<3

    10. Så fin den har blitt! Dette har du fått til helt uten oppskrift? I såfall er det jo megaimponerende 😀 Blir gøy å se når den er helt ferdig 🙂 Jeg er flink til å starte på prosjekter, men så etter en stund blir de liggende leenge før jeg drar det opp igjen. Sånn skjer nesten hver gang, er litt ustrukturert når det kommer til håndarbeid, meen det er jo veldig gøy når en først begynner 😀

    11. ladyaugust: Takk-takk 🙂 GLAD 🙂 Ja, det er meste gøy å prøve å se hvordan det blir underveis. Jeg ORKER ikke se på oppskrifter, alt for mye forkortelser og liten skrift 😀 He-he.. Og da hadde jeg nok mistet lysten … Neeeei… jeg må ha et bilde i hodet og en liten tegning som her er jo greit, og SÅ er det bare å hekle i vei… Jeg har tjukt garn, så det blir litt sånn GENSER-tjukkelse-tunika liksom 😀 Skal vise den fram når den er ferdig. Skal ta med den til mamma, i morgen, så da suser jeg i vei på kvelden i morgen tenker jeg 🙂 Har vel brukt en ukes tid eller to 🙂 Ja, du er skikkelig i LÅT-hjørnet du , og det er jammen et bra hjørne for deg 🙂 Gleder meg til nye låter og mye spennende greier 🙂 Sove godt du også søs…men det er vel helt umulig å si… for du skal vel ikke sove 😀 Ha-ha din vampyr 😉 Ja -ja… en gang skal du vel sove 🙂 Klemmer søsklemmen <3

    12. Åååååååååhoy du er jammen FLINK du søs <3 Den blir jo kanonfiiiin 😀 Nå har du jo holdt på med den noen dager, jeg digger slike ting man lager uten oppskrift for de tar litt form underveis 🙂 Jeg holder ikke på med noe håndarbeid men låter derimot..i morgen. Sove godt søs <3 <3 <3

    13. Fru Stussli: Ja, jeg gleder meg til litt armer og hette på også. Og så skal jeg vise fram ordentlig 🙂 Hekler resten hos mamma i morgen 😉 Nei… får se 🙂 sliten.. 😛 Jeg kommer i innboksen 😀

    14. Wow! Så stilig denne blir.. og dette har du gjort helt uten mønster? Jeg bøyer meg i støvet!
      Nå gleder jeg meg bare til å se den på!!
      Stor klem til den flinkeste <3
      PS. Nå skal jeg løpe til innboksen for jeg har hemmelighet igjen 😀

    15. ritahobbyfoto: Takk-takk :-)Fastmasker på det grønn-turkise, men nederst å det blå er det kjeder, som jeg fester på hverandre. Og skal i gang med litt staver kanskje på armene 😀 og mer kjeder 🙂 Ja, moro å prøve lage noe stort og ikke bare vesker 🙂

    16. Hanne: Hei på deg 🙂 Så gøy du synes jeg er flink, du er liksom en av hekledamene, så kos å få ros derfra 🙂 Gleder meg til pakke i posten 😀 Lurt, lade opp til helgen du, jeg skulle visst ladet et sted jeg også. En ladestasjon trengs nå 😀 Klem <3

    17. Wow så flink du er .:)
      Er det bare fastmasker ?
      Du er utrolig dyktig alså.
      Jeg har ikke noe håndarbeid nå , men trenger litt til uken så kanskje jeg skulle begynne med noe slikt 🙂

    18. Moving On: Ja, håper å bli nesten som på bildet 🙂 Skal jobbe mye på den i morgen 🙂 Skal på landet igjen 🙂 og der har jeg tid til sånt 😉 Du må jobbe på med det teppe nå vettu 🙂 Deilig å ha noe håndarbeid 🙂

    19. Så fin! Den kommer til å kle deg 🙂 jeg har ingen strkke eller hekle prosjekter på gang nå men plutselig er jeg i gang med noe 🙂 sov godt og drøm søtt! Over og ut her 🙂

    20. aå utrolig stillig den ser ut til og bli!!
      har holdt på med en hekla babyteppe til en vennnine av meg, men den har jeg -Bannet på i snart 4 mnder, så tida begynner og renne fra meg litt her nå!! haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg