Karneval..? ;-)

På en skala fra 1 til 5, HVOR gira er du på et lite karneval her inne? 😉

Du trenger ikke gjøre stort.. Jeg inviterer, lager inbydelse, setter på kaffen og baker cyber-kakene. Jeg skal pynte med ballonger, og gjøre klart lokalet, som muligens blir nede i Galleri Frodith… fordi der har jeg Scene.. 😉

Og alle vet jo at når det er februar, SÅ  er det karneval… Så alt DU har å gjøre er i så tilfelle å få på deg fillene, sminke deg litt og “møte opp”… Jeg skal selvfølgelig sende en ordentlig invitasjon, men du er KLAR er du ikke?

Her er noen bilder fra fjorårets karnevals -parade… Jeg tar ikke med ALLE, men et lite utvalg  av de som var med 😉


 Whatwouldnemido.blogg.no


Kjerstisandnes.blogg.no


Wotka.blogg.no

og


ladyaugust.blogg.no

 

Så dere vil nok høre nærmere fra meg rundt februar angående denne saken..

Jeg bare begynner å piffe opp stemningen … både for de som skal være med i paraden, og de som skal stå å se på. 😉

Håper du får en strålende fredag, og at du har begynt å glede deg til invitasjonen kommer <3

 

 

 

 

55 kommentarer
    1. Tatt av kvinnene: Ja, jeg synes det ser ut som det er mange med, jeg var ganske fornøyd i fjor også med 8 med jeg, ikke alle er så glad i å kle seg ut. Og med 20 bloggvenner, var det storartet med 8 med 😀 Ha-ha 😀 men det blir enda bedre nå tror jeg 🙂

    2. Gøy skal det bli uansett, det ser i hvert fall ut som mange er med denne gangen 🙂 Tror jeg må kikke meg tilbake i arkivet ditt å se hva folk troppet opp i da. Vil jo ikke kle meg ut som noe andre har vært før. Haha

    3. muumimamma: Ja, jeg vet at du er oftere innom 🙂 Koselig det 🙂 Men gleder meg til du er på innlegg litt selv igjen også, koselig å besøke deg også 🙂

    4. muumimamma: Ja, det er mulig jeg kan gjøre et unntak med en vikar 😀 Nei, helt enig i at ingen skal gå å kjøpe noe, det skal være noe enkelt, og gjerne et bilde man har tatt før også hvis man vil… Men jeg vurderer vikar -muligheten, spesielt for deg<3

    5. Jo, men jeg har liksom ikkenoe å kle meg ut med, og syns det et litt teit å gå og kjøpe noe bare for å ta bilde liksom. Så da tenkte jeg at min datter kan være stedfortreder for meg 🙂

    6. muumimamma: Gleder meg til du kommer igjen jeg 😀 Nei, ikke sikker på om du har sagt godt nytt år, men tror du har vært innom en gang eller to sånn synlig:-) På karnevalet, litt morsomt om det er DEG da.. det er jo liksom deg VI kjenner.. OG du trenger ikke sminke deg:-D Du ser de grise-og muse-bildene av meg, har jo ikke noe sminke jeg 😀 Hatt,briller og skjærf…mange muligheter… Jeg må tenke litt på det med en annen.. 😉 Og gleder meg til hva du skal fortelle 🙂

    7. Jeg er ikke så glad i å sminke meg selv og sånn, men jeg liker å sminke andre 🙂 hår det an å delta med bilde av noen jeg har sminket i stedet for meg selv da?
      Godt nyttår forresten! Husker ikke om jeg har sagt det enda 🙂
      Kommer snart et lite innlegg fra meg, jeg har et par ting å fortelle om :))

    8. Tatt av kvinnene: Så bra 🙂 Det er tøft at så mange har lyst 🙂 Jeg “sender” ut invitasjoner nærmere februar 😀 Og sier fra om alt 🙂 Måtte bare lufte ideen, fordi jeg gjorde i fjor,man da var litt få med 🙂 Jeg hadde bare 20 bloggvenner på den tida, og kanskej 8-10 ble med på paraden, men gøy var det likevel 🙂

    9. DEN så jeg ikke komme! Hehehe, så gøy da! 😀 Bare si i fra du så står vi i kø for å være med i paraden din ^^
      Hm. Nå må jeg gå litt i tenkeboksen for hva jeg kan være da, mon tro hva det skal bli 😀

    10. Helge: Oi, så artig at de lager suprise-party da 🙂 Det er gøy å både lage til, OG bli overrasket selv. Jeg har vært med på begge deler 🙂

    11. aldrialene: Så bra 🙂 Det er mange positive tilbakemeldinger, så jeg kjører i gang.Skal “sende” ordentlig invitasjon da 😀 Hadde jo i fjor også, men i år blir nok mange flere med tror jeg 😀 MOOOOOOOROOOO!! 😀

    12. Nei, jeg skal ikke feire min onkel men sendte en sms. Han har 6 søsken og de skal ha supriseparty til helga et sted på sørlandet.

    13. Helge: Ja, i år blir kanskje du med også? 🙂 Du så jo i fjor at man kan jo være hva som helst, en var LUE 😀 He-he.. Det blir nok ingen emne i år heller, det er lettere hvis folk kan velge selv, for da kan de ta noe de har fra før, ELLER ta et til denne anledningene. Blir mer gjennomførbart .-) Du skal feire bursdagen hans da eller? Ha en fin kveld uansett 🙂

    14. frustrertfrueihouston: Å bra 🙂 Ja,boots og cowboyhatt duger i massevis 🙂 I fjor var det alt mulig rart,, og mange brukte bidler de hadde fra før, og det er også lov 🙂 Jeg synes det er moro å se alt man kan gjøre på en blogg, og koser meg med sånt 🙂 Stor fredagsklem tilbake <3

    15. Karneval er bra, håper det blir flere med enn sist. Karneval i vinterlandskap, for man kan jo kombinere det hele. Er dato satt? Emne er bestemt eller kan man kle seg ut som hva man vil?
      Ellers er en onkel av meg 70 år i dag. Hipp hurra for han. Ha en fin aften.

    16. ladyaugust: Oi, ILLE hatt, må nesten få se den også 😀 Jeg er ferdig med TUnikaen min i dag, og med hetta og bilder UTE i vinterlyset, og den ble SÅ fin da 🙂 Sender tin Englas utfordring, samt viser den nok helt ferdig her i morgen også 🙂 kosemose <3

    17. Kristin: Man kan være alt mulig, i fjor var en utkledd som LUE 😀 Og hadde bare en lue over hodet 😀 Her er alt lov, og bare ansikt, eller hele kroppen, det velger man selv 😀

    18. ladyaugust: Hei søs 🙂 Ååå, marihøne høres fint ut da 😀 Ja, du har litt tid å tenke på..og hatter har du jo hvertfall også 🙂 av alle slag <3 Ha en flotters fredag 🙂 Godklemmen <3

    19. Hihihi, jeg skal vurdere å delta, om jeg finner et ok kostyme 😉
      Kjekt å få beskjed i god tid i forveien i alle fall – da er det større sjanse for at jeg rekker å klekke ut noe 🙂

    20. Hehehehe heeeerlig 😀 Tro hva jeg skal være da tro 😀 Kanskje en sopp eller ei marihøne kanskje 😀 Hahaha ha en herlig dag søs <3 klæmmevarmtoglænge <3

    21. miastorp: Så morsomt å høre at mange er med, da begynner jeg forberedelsene, så er jeg litt i forkant til februar :-D. Ja, det var alt mulig i fjor, og mange tok jo gamle bilder de hadde og det er greit, og noen laget nye i anledning karnevalet 🙂 Vaniljeogpepper blir helt gira når jeg har musekostyme vettu, spinner rundt i stua 😀 Ha en strålende fredag Mia, håper du er bedre i bihulene 🙂 Klem

    22. Benedicte Fjeldberg: Bra 🙂 Jeg regner med deg 😀 alltid med på noe gøy 🙂 og kanskje finner du en fin maske der nede 🙂 Klemmer <3

    23. ritahobbyfoto: Ja, kommer nok en konkurranse snart også, men vi satser på et lite karneval først 😀 Ha en strålende dag 🙂 Klemmer <3

    24. Engla: Så bra 🙂 Det høres ut som mange synes det er artig, og det er flotters 🙂 Da kan jeg sette i gang å forberede litt 🙂 Massevis av klemmer tilbake <3

    25. Lisbeth Pedersen: Nei, vi ble ikke bloggvenner før litt senere, jeg hadde nok bare en 20 bloggvenner på den tiden i fjor.. og det var kanskje 10 med i toget 😀 Men nå har jeg litt flere bloggvenner, og håper på et LITT lenger tog 😀 men jeg sier fra når alt starter og hvordan vi gjør det 🙂 Ha en strålende dag du også 🙂 Klemmer <3

    26. Jeg er med på alt som er gøy! Klart jeg vil være med på karneval 🙂 Veldig mange bra antrekk. Hva syntes vaniljeog pepper om musekostymet ditt da? Ha en flott dag <3

    27. Haha så artig da 🙂 Jeg husker ikke karnevalet ditt i fjor, men da var jeg ikke helt i gang med bloggingen min heller. Men uansett, dettehørtes jo kjempegøy ut 🙂
      Ha en strålende dag
      Klem 🙂

    28. Bestemors godstol: DU er da ikke noen gammel krok, jeg er nesten like mange år,og JEG er hvertfall ikke gammel 😀 Men fint med folk som ser på toget/paraden også 🙂 det trenger vi 🙂 Men gammel er du ikke altså 🙂 Klemmer <3

    29. Fru Stussli: Så HERLIG!! 😀 Jeg regnet med deg <3 Ingen dato satt, jeg sender sleit innbydelse senere, bare lodder stemningen litt, så jeg kan begynne planleggingen 😀 Ha en strålende, poetisk, og fargerik dag <3 Jeg er ferdig med hetta! Nå skal jeg ta nye bilder 🙂 Stor digger fredagsklem <3

    30. Lithanna: Helt klart bilder fra andre sammenhenger, jeg sier fra når du kan sende meg 😉 I for sendte de fleste fra tidligere sammenhenger, mens noen tok TIL anledningen 😀 Herlig. Må vente på februar da, men da kan jeg planlegge litt <3

    31. Jaaaaa! Jeg er med!! Så moro!!! Er datoen satt? Må lete gjennom skapet med det rare i 😀
      Karneval er topp
      Med en kaffekopp.
      Karneval uten make.
      Med cyberkake.
      Frodith er best
      Ingen protest.
      Fru Stussli gleder seg
      Til å leke med deg!
      Poetiske klemmer fra Fru Stussli
      Ha en strålende fredag <3

    32. Min matgale verden: Woop-woop 😀 det er HELT greit hos meg hvertfall 😀 Fredag it is 😀 Og klare for karneval straks 🙂 Ja, og du var jo så fin atte 🙂 Mannen med det sleske smilet 😀 Ha en herlig fredag Kjersi, nå skal det soves 😀 KLemmer diger fredagsklem <3

    33. passion4lifeandtravel: Så bra 🙂 Koselig om det blir med noen 😀 Jeg hadde kanskje 10 med i fjor, men jeg hadde da også bare ca 20 bloggvenner 😀 Men nå har jeg NOEN flere, så håper det blir med noen 😀 Jeg gleder meg til å se ditt også 🙂 Ha en fin fredag Mette 🙂 Klemmer <3

    34. Karneval er kult 🙂 Jeg har allerede et nostalgikarneval innlegg klar på bloggen min som jeg delvis laget før karnevalsmåneden februar i fjor…men, så skjedde det så mye annet at jeg glemte å legge det ut :-). Så da blir det litt karnevalfest i år i stedet hos meg også også :-). Må jo ha litt karnevalstemning i februar <3
      Gleder meg til invitasjon <3
      Så jeg er også klar for å være med på karnevalsparade hos deg <3
      Ha en flott dag <3 klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg