Wotka-gave til meg ;-)

 Ja, så kom han slengende igjen….guttungen..postmannen… med stemmeskifte, kviser og de lange hengslete beina..med en WOTKA-gave….

Ja, som du vet så drikker jo ikke jeg særlig alkohol, så det er ikke snakk om  sånn Vodka..Neida, her er det snakk om gode, snille Wotka-Hanne, som lager masse moro på bloggen sin 🙂 Og flere ganger nå har hun laget konkurranser som jeg synes er så koselige Hun trener på sykkelen sin Petra, samtidig med at ski-folket går distansene sine på TV. Kjempmotiverenede måte å holde seg i form på:-) Man står distansen ut, sammen med ski-eliten, og så får man en egen distanse og en egen tid Og Wotka har gjort så mye moro rundt det, fordi hun har laget konkurranser hvor vi kan gjette hennes tider, og hennes distanser osv Og så har hunn hatt hjemmelagede premier, og det ELSKER hvertfall jeg 🙂 Og jeg har fulgt med på alle konkurransene, og alle distansene nesten til Hanne-Wotka Og jeg synes det er så tøft at hun gjør dette Hun er glad i å trene, fordi det må til  for å holde kroppen hennes i form, og hva er vel bedre motivasjon enn det liksom 🙂 

Wotka-Hanne inspirerer meg og gjør så jeg får skikkelig lyst til  begynne med treningen igjen selv også,  så til OL kan du regne med meg som trenings-partner Hanne, men jeg løper på treningssenteret 🙂

TUSEN takk for det fine skjerfet jeg vant i konkurransen din, og det nydelige kortet. DU er snill!! Og jammen meg sa du at jeg fortjente det fordi JEG er så snill også 😀 Så, nå begynner snart snillingene å trene side om side 😀

Hvis du ikke har besøkt bloggen til Hanne, så burde du gjøre det nå. Hun er ei likandes dame, med sans for både håndarbeid, foto og å stille opp på alskens sprell 🙂

 Ha en fin mandag! Har du noen gode planer for dagen?

 

36 kommentarer
    1. Min matgale verden: Nei, jeg kjøpte den først 😀 Men den er kortere, og så ble jeg så kald på lår og overalt, så da måtte jeg til med forferdelig dunkåpe 😀 Ha-ha. Mandag med fart ja, men klarer ikke legge meg så tidlig likevel jeg 😮 Men kose deg i ladestasjonen du 😀 Klemmer <3

    2. Så heldig du er, så skikkelig deilig ut, og så passet det så godt i fargene til jakken din:) Fått ny eller?? For det der er da ikke den “forferdelige dunkåpa”?? Nå er jeg på vei i seng, etter en sedvanlig mandag med fart i. Gøy fart altså:) Men nå er jeg klar for lading:) klemmer,..

    3. Helge: Ja, du fortjener å få deg en ny pc da 🙂 Det blir nok uvant,men også veldig behagelig med nytt 🙂 Ja, skikkelig føyke på veiene og i lia der jeg jobber, SKIKKELIG mye snø, som lavet ned 😀 Litt fint også. Ha en fin kveld 🙂

    4. Fin blogg Hanne har, kult at hun trimmer når hun ser på langrenn, mulig hun tråkker seg gjennom hele OL. Trodde jeg hadde dataplyunder igjen men det løste sjøl. Men jeg ringte PC-legen og han skulle ringe tilbake, men i mellom tiden var mailen blitt ok igjen. Leker med tanken om jeg skal bytte datasystem her, maskin jeg har er fra år 2000 med word 2000, brukt den i alle år. Blir som dag og natt hvis PC, med flatt tastatur, det blir hverfall uvant. Men jeg må tenke litt. Håper du har hatt en fin dag i snøføyka, kaos på veiene idag. Sikkelig blåmandag for værgudene. Ha en fin kveld.

    5. Tatt av kvinnene: Ja, jeg synes Wotka er morsom, og koselig 🙂 Og det er jo en kjempemotivasjon for henne selv også, og lage sånt utav det, moro å konkurrere med de på Tv liksom, og se hvor langt man klarer selv på et annet framkomstmiddel :-)På samme tid 🙂 Ja, skikkelig glad for det skjerfet 🙂 Ha en fin i snøyføyka Sara 🙂 Klemmer <3

    6. frustrertfrueihouston: Ja, når man ikke er forberedt blir det sånn… Det som forundrer meg er at mange ting blir sånn HER også 😀 akkurat som ikke VI er vant til vinteren sånn liksom?? 😀 Plutselig står trikker og baner, og drosjer kommer for sent, fordi de ikke klarer å få måket nok… Akkurat som: ” WOW- hva er dette hvite her liksom” 😀 Ha-ha Nei…ikke greit. Her er det heller ingen planer for resten av kvelden.. Jeg har ikke en gang et hekle-tøy nå etter tunikaen ble ferdig 😀 Jeg må hvile armene litt 😀 Ha en fin mandag da 🙂 Klem <3

    7. Det var kjempefint, og passer perfekt til jakken din! Gratulerer heldige du 🙂 Ingen bestemte planer her i dag, vi venter på en ny “vinterstorm”. Det skal bli kaldere utover dagen i dag og morgen dagen. Når underkjølt regn kommer her blir det glatt, og farlig å kjøre, skoler stenger og ting stopper litt opp. Sånn går det når de ikke er vinterforberedt. Men så er det jo fort over igjen og varmere allerede onsdag.

    8. Gry Elisabeth: Ja, fint hekleprosjekt det 🙂 Jeg kan også prøv meg på et sånt, men nå ligger mine armer i ro litt, etter tunika-prosjektet 😀

    9. Hanne: Jeg liker å kunne ha rundt hodet og halsen samtidig, så slipper jeg lue også 🙂 Gjort det med sånn tidligere også 🙂 Ja, passet til jakka 🙂 Den rosende omtalen er rett og slett fortjent fordi det er jo sånn jeg oppfatter deg hvertfall 🙂 Klem <3

    10. Hehehehe, det passa fint til jakka. Du var virkelig “Fatima” når du tok den over hodet.
      Ha en fin dag 🙂 Takk for rosende omtale 🙂

    11. Lisbeth Pedersen: Det var veldig godt og varmt, 🙂 Og kan ha rundt hodet og overalt 🙂 TWO in ONE liksom. Og fargen perfekt til dunjakka 🙂 Håper du har en god dag liggende foran deg Lisbeth :-)Klemmer <3

    12. Engla: Ja, ikke sant 🙂 Kjempefint!! Passer perfekt til den lilla dunjakka <3 Ja, i dag er det DIY -innlegg, gleder meg til å se alle sammen 🙂 Spennende 🙂 Ha en aldeles herlig dag selv i snø og sno 😀 Klemmeriveijegogså<3

    13. ninaoglivet: Å ja, det er lurt å ha han hjemme da, det er mye av det nå, søsteren min hadde i over en uke :-/ Fordi det gikk over til virus-infeksjon.. Så lurt å tenke på det. slippe at han blir dårlig 🙂 Her snør det og snør det 😀 Ja, jeg er kjempeheldig, vunnet masse hos Hanne jeg 🙂 FIIIINE ting 🙂

    14. Livsrom: Ja, ikke sant, et trivelig bekjentskap, morsom dame, som liker å finne på litt sprell 🙂 Og det liker JEG også 🙂 Ja, det skjerfet var helt topp til jakka mi 🙂 Ja, den postmanntegningen har jeg fått bruk for, og nå må han snart få litt mer klær også igjen tror jeg… 😀 Jeg har jo kledd på han EN gang, han startet i shorts….men nå trenger han jaggu lue og et skjerf HAN også 😀 Ha en herlig dag Liv 🙂 Klem <3

    15. ritahobbyfoto: Ja, ikke sant, fin til dunjakka mi, og spriter opp litt på den svarte dunkåpa 🙂 Og varmt og gått 🙂 Ja, da har du en liten plan for dagen du også 🙂 Det hørtes ut somen grei dag 🙂 Ha en fin dag 🙂 Klem <3

    16. Kristin: Ja, jeg setter pris på både postmannen og alle de tingene han kommer med 😀 Hi-hi.. Og nå er det god nytte av skjerf og luer, så jeg koser meg jeg 🙂 FIn farge på skjerfet 🙂 Ha en fin mandag du 🙂 Klem <3

    17. Oslopadde: Ja, der er det mye morsomme innlegg, både om trening og andre ting 🙂 Koser meg med å følge med på Toru de Ski, andre skiløp,og hennes innsats samtidig. Det er moro, og jeg synes det er ekstra gøy når jeg i tillegg vinner så fine gaver 😀

    18. lithanna: Ja, hjemmelaget er morsomt 🙂 og gøy å vinne litt i konkurranser. Hun hadde navnekonkurranse på den sykkelen også 😀 Folk fikk komme med forslag 🙂 Morsom dame 🙂

    19. Fru Stussli: Ja, kjempefint skjerf 🙂 Og de kan man ha både rundt hodet og halsen, og det synes jeg er så lurt 🙂 I dag er det snøføyk skal jeg love deg…herjer vilt utafor her… Nei, jeg har ikke særlig store planer…kanskje en skitur til helga, og det har ikke jeg gjort på 30 år tror jeg…så det blir som å begynne på nytt… Og en ekkel tannlege-tur på torsdag. Kjente det knøt seg i magen allerede :-/ Stor diger gigaklem herfra <3

    20. Herlig <3
      Gratulerer med nytt skjerf, det var utrolig fint da!
      Hanne er jo så flink til å trylle frem vakre ting og dette var ikke noe unntak.
      Nydelige farger, som kledde fineste froditen også <3
      Ha en superduperfin mandag min venn <3
      Jeg gleder meg til å vise frem ditt og alle andre sine gjør det selv bidrag senere i dag 🙂
      Klemmerivei til deg 🙂

    21. Så flott gave, atter gang gratulerer. Du vinner jo stadig der inne hos henne du. Har vunnet to ganger selv 🙂 Og bruker disse gryteklutene støtt på kjøkkenet 🙂
      Ha en flott dag i sneværet unge dame <3
      Planen i dag,er å ha Julian hjemme siden det er spysjuken barnehagen :///&%&¤#""!!¤&&

    22. Gratulerer:) Det såg jo ut som skjerfet passet perfekt til jakken din:) Hyggelig! Jammen har du fått bruke postmanntegningen din noen ganger;)
      Joda, jeg kjenner litt til Hanne:) Et trivelig bekjennskap.
      Ha en strålende mandag videre:) Klem<3

    23. Den passet til jakka di 🙂
      Du er heldiiiiiig 🙂
      Er innom bloggen hennes ofte jeg også 🙂
      Planer i dag, sende regnskapet til regnskapsfører, strikke litt, vaske ett par vaskemaskiner.
      Kanskje gå til postkassen 2 ganger 🙂 hi hi. Frisk luft 🙂

    24. Så gøy! 🙂 Skjønner at du setter pris på han postmannen din altså, når han leverer så mye fint til deg 🙂
      Har forresten lest mye på bloggen du vant premien på 🙂
      God mandag! <3

    25. det er mandag, og da har jeg aldri tid til å trene noe, men dette er et inspirerende innlegg 🙂 Jeg skal gå inn på bloggen hennes senere, og følge med i treningen! 🙂

    26. Herlig! De skjerfene er så deilige 🙂 Jeg har tre stk og både frøken og Hr Stussli har sine egne 😉
      Blir godt og varmt i snøføyka (hvis dere har det i Oslo i dag).
      Har du store planer for uken?
      Stor mandagsklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg