Dugnadsarbeid, kom med føneren din… ;-)

Ja, nå er det tid for litt dugnadsarbeid her snart igjen… 

Jeg vet jeg har vært i overkant postitiv denne vinteren, så langt… Og det skyldes jo at jeg gjør ingenting halvveis… Jeg GÅR INN FOR TING!! Med hele meg og fullt engasjement.. Og vel så det..;-) Og det funker det… Jeg blir glad som ei lerke jeg, med litt engasjement og litt jobbing med positivt fokus.. 

Men nå er vi vel kommet så langt at jeg kan sette i gang litt dugnadsarbeid her snart… For om ikke lenge er det liksom litt NOK med den derre snøen…Og jeg og Ladyen (Lady August) planlegger i år, som i fjor å få unna snøen nede i dalen her , litt råkjapt…. sånn at vi kan avdekke at det finnes et fantastisk flott basseng, som vi kan ta årets første bad i…

Men den snøen som kommer nå kan jo bruke ÅR på å forsvinne…. Så om ikke mange uker… så ber jeg deg og alle du kjenner om å komme med fønerne deres… slik at vi kan få litt hurtigsmeilting nedi dalen… 

 

I fjor viste det seg at bassenget på et tidspunkt inneholdt sjokolade… og da må vi jo få en fortgang her… 😉


Her fra en tidligere anledning… Med Engla og Fru Stussli... Hvis du vil være med, får du komme med føneren din… snart… 😉

 

Ja, er du klar for et bad snart? Og på vei med føneren din snart?

 


42 kommentarer
    1. Gjett om jeg er klar for et bad snart! Stiller med føner anytime! 🙂 Det morsomme er at da jeg var liten pleide jeg å “hjelpe våren” som jeg kalte det. Jeg hentet snø og is fra de stedene det var mye og spredte utover der det var bart, på den måten smeltet det jo biiitte litt raskere. Jeg gjorde bare dette i gårdsplassen hos bestemor og bestefar, men det måtte liksom gjøres noen ganger hvert år. SÅ jeg er med andre ord helt klar til å ta i et tak igjen x)

    2. ladyaugust: Jeg tok rett og slett tannlegeinnlegget mitt fra i sommer i reprise i dag… 😀 Jeg hadde ikke hull, og fikk gå ganske fort. Men har hatt en grusom natt pga diverse.. :-/ Men nå er det burgere og gratinerte poteter 😀 Nam-nam 🙂 Kose deg masse selv søs i hula med alle gutta og kanonrock 😀 Klemmerflat <3

    3. DET var jammen bra, for jeg fikk helt vondt i magen da du sa du skulle dit og det beste jeg kom på å skriv var at: det går nok bra 😀 haha og så gikk det bra tilogmed 😀 Paraceten funker her og jeg er i kanonrockeslaget 😀 Tjooobing 😀 Har også vært ute en tur og det var jammen meg vinter ja 🙂 Kos deg meg ettermiddagen og kvelden søs <3 koozmoz <3

    4. foreignerat50: Ja, ikke sant 😀 Kunne vært et artig syn, ikke sant, med masse folk på vei, med store fønere som de gikk amok med oppi dalen 😉

    5. ladyaugust: Jeg har vært hos tannlegen… og det gikk bra.. 😀 God bedring til deg 🙂 Jeg skal prøve å gå litt i den galskapen av snøvær som er på utsiden her 😀 Snart helg 🙂 Kose deg med øving da <3 klemmelenge <3

    6. Håper dagen din blir good kjære søs <3 Her er det litt forkjølelse og hodeverk men nå er det snart øving og DET er bra 😀 Klæmmegodklæmmen <3

    7. ladyaugust: Ja, nå er det snart langhelg, håper jeg også 😀 Hi-hi… for i dag er det mye ekkelt som skal gjennomføres, og SÅ skal jeg slappe av i sommerfuglene.. 😀 de grå… 😛 Klemmetannpusseklemmen <3

    8. frustrertfrueihouston: Ja, jeg har nemlig hørt om det spaen ti Riga før, husker ikke fra hvem, men der ble det “badet” i sjokolade 😀 så det er vår plan også:-) Ja, du kan om så FLY på føneren over hit, og så sette direkte i gang 🙂 Hi-hi God morgen til deg når du våkner 🙂

    9. dandilion: Ok, jeg pakker inn litt og sender med posten i morgen 😀 Så kan dere få litt snø, og vi kan lete etter hestehoven 😀 Hi-hi

    10. Hahahaha herlig :D:DDD Bare gjett om jeg er klar, svanestup utti sjokkosaus, splæsj 😀 Føneren er lada og jeg er KLAR 😀 Og nå er det snart langhelg og greier 😀 Ha en sjokkofull dag såklart 😀 Her skal det øves i dag 😀 Klæmmesjokkovårklæmmen <3

    11. Jeg kommer flygende med min føler også. Og sjokolade ER bra for huden! Var på jentetur til Riga et år, og da tok vi spa, og min yngste datter valgte sjokoladeinnpakning. Hun syntes det var morsomt om ikke annet, og gøy skal vi jo ha det! Tenker du sover nå, så god natt til deg!

    12. Åh jeg vil bade!!! Føneren min luktet mistenkelig brann sist gang jeg hadde den fremme… Jeg har en skotørker for 3 par sko på en gang. Kan jeg bruke den?

    13. Kan du ikke sende over litt snø hit? Bare lit. Sånn at vi kan ha det på terrassen og frøkna kan gå på ski fram og tilbake. Vi har ikke snø. Men vind. Mye vind. Isende kald vind. Brr… Må kanskje ta føneren fatt for å tine beda 😉 Et bad i godt lag høres bra ut. Vil ha vår!!!

    14. Engla: Klart man må ha noen småsprekker, det er helt klart greit 😀 Jeg har aldri begynt på den godtestoppen, så jeg slapp å ryke.. :-DOg i morgen skal jeg til tannlegen også.. 😀 Bra du begynner å bli klar for litt vår-bad du også…hi-hi.. Her skal det smeltes 😉 Ha en fin kveld min venn, og snart natta. Nattaklemmen <3

    15. ritahobbyfoto: Byggvamer må jeg sjekke ut 😀 Det trenger vi helt sikkert 😀 Hi-hi 🙂 Ha en fin kveld du også, nå må jeg sooooove snart 😀 klem <3

    16. Kommer med føneren min, for nå er jeg klar for et bad snart igjen 🙂
      Jeg sprakk på godtestoppen også, så da kan jeg like gjerne bade i sjokolade, hihi
      Det er den berømte uken da vet du som gjorde sitt med godtestoppen, men men noen småsprekker må man vel tåle 🙂
      Kos deg og ha en fortsatt fin kveld fineste frodith <3
      Stooor klem til deg fra meg

    17. Lisbeth Pedersen: Ja, det må være mørk sjokolade 😀 helt klart 😀 annet er ikke lov.. Og veldig veldig sunt er det også 🙂 bra for huden visst 🙂 Hi-hi

    18. Kristin: Nei, veldig sunt også skjønner du 😀 Sunt med sjokobad, noen som har fortalt meg, og man kan bare åpne munnnen å så får man smake BITTELITT også 😀

    19. cuskima: Jepp, fønere kan sendes 😀 Men vi trenger deg her i bassenget da, så mulig du må ta Svane Airways over, for å delta i det hele 😀

    20. karenmarenmette: Jepp, vi får vente noen uker til, og så gyver vi løs, med alverdens digre fønere ;-DOg smelter hele dalen fri for snø…og håper det ligger et badebasseng under der fremdeles 😀 Hi-hi… En jakuuusiiii-dronning kan vi trenge 😀

    21. OK.. med på den.. Berre å gi beskjed.. Nokre veker til med vinter no og so kan vi begynne å tenke litt ilag .) sjokoladebad høyrtes litt interessant ut. Eg er jakuusiiii-dronning når det skal vere eg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg