Mjau!!

Jeg er visst i et litt pusete hjørne om dagen…Kjøpte boken ” En gatekatt ved navn Bob” for et par dager siden… Og i dag var det en annen rakker som mjauet høyt inne fra en butikk 😉 Jeg bare måtte ha! ..heh… det er også en unnskyldning liksom for  shoppe ltit… At den nærmest ba om  å bli med hjem… Vel, vel… Billig var den hvertfall, ikke noe eksotisk og eksklusivt her i gården nei…. men et herlig uttrykk på den 😉

Så her er et aldri så lite outfit-innlegg 😉

 

 

Minner også om KARNEVALET som er på gang.

Bare å sende bilder hvor du er  utkledd 😉  Som heks, som kanin, som tannbørste, eller hva du måtte ønske 😀

Lurer du på noe, kan du lese på morgeninnlegget HER

Send bilder til frodithsol@gmail.com

49 kommentarer
    1. Elin Slåen: Ha-ha, jeg er jo så nysgjerrig alltid, og klarer jo ikke vente særlig lenge… Jeg har heldigvis fått inn et par-tre bilder å kose meg med så lenge… de fleste kommer jo på lørdag-søndag liksom… 😛

    2. Kristin: Håper du finner ut noe, jeg har fått noen få så langt. De fleste venter som oftest så LEENGE, og jeg blir litt utålmodig 😀 ha-ha.. Mange tar et bilde de har fra før, men noen liker å kle ut NÅ også 🙂 og tar et bilde spesielt til anledningen. Har man en hatt eller briller eller div så er jo det bra i massevis 😀 Ja, du får ta en tur på H6M, jeg har hatt den på jobb i dag, myk og god 🙂

    3. Takk for svar 🙂 Må kanskje ta meg en tur innom H&M etter jobb i neste uke 😉
      Følger med på innleggene om karneval, og skal prøve å pønske på noe jeg kan kle meg ut som 🙂 Morsomt blir det uansett å se andres bidrag 🙂

    4. Ja, det var en gang kortterminalen ikke virket, og så hadde jeg ikke kontanter, så jeg skulle heller komme tilbake etter jobb å betale, for det er jo ikke sånn at jeg IKKE kan få red bullen liksom. De er veldig snille med meg, og jeg er der bort i mot hver dag for å kjøpe en red bull 😉
      Nei, pusen passer til alle 😀 Jeg syns du kledde den godt 🙂

    5. frustrertfrueihouston: Ja, hei-hei, da har du nok NESTEN lagt deg 🙂 Rart det der med tida 🙂 Nå er det torsdag her, og det gledes til helg 🙂 Ja, fornøyd med billige klær jeg, kjøper SJELDEN noe dyrt. Ikke min stil 🙂 Stor klem <3

    6. Livsrom: Snorksov jeg på denne tiden 😀 Hi-hi. Ja, fornøyd med den t-skjorta 😀 Myk og god, og morsom. Nå er det snart helg. Deilig 🙂 Stor klem herfra <3

    7. Ååååå, den var jo herlig:):) Selv om jeg ikke er kattemenneske kan jeg forstå den ropte på deg:)
      Gøy med outfit-innlegg, det liker jeg:)
      Ha en god natt og en strålende torsdag:)
      Stor klem fra meg<3<3<3

    8. Kristin: Jepp, får sittee her og lese om BOB, med t-skjorten 😀 Jeg kjøpte den på Hennes og Mauritz, 99 kroner 😀 Så da måtte jeg bare 😉
      Blir du med på karnevalet mitt da? 😀 (les morgeninnlegget hvis du lurer) 🙂

    9. Den var søt! 🙂 Og så flott det blir om du kan ha den på samtidig som du leser om Bob 😀 Er det lov å spørre hvor du kjøpte den? 😉
      God natt, håper du får en fin dag i morgen 🙂 <3

    10. Ja vi har en Border Terrier, Kaysa 🙂 det holder. En liten hund, hehe men hun er ganske så tøff i gemyttet, virker som hun tror hun er en løve 🙂
      Ellers er vi omringet av naboer med både katter, hunder, sauer og hester. Og ett par kvelder i året, lusker hjorten og reven rundt her.
      Så ja, nok av dyr her 🙂

    11. Elin Slåen: Ha-ha, ja jammen bra du betaler i det minste 😀 I dag så jeg DET ansiktet liksom… og tenkte et halv sekund at det kanskje var en smule ungdommelig å fly rundt med en puss sånn midt på magen….men fant ut at jeg er jo så ung atte det måtte jo være greit.. OG den hylte faktisk 😀 Mjau <3

    12. Fiine katten 😀
      Noen ganger, på dager hvor jeg har BESTEMT meg for å ikke drikke Red Bull, og jeg går forbi kjøleskapet i butikken som er full av iskald Red Bull, så skriker Red Bullen på meg i det jeg går forbi uten å plukke ut en i fart liksom- jeg lover! Og da kan jeg jo ikke la den, eller de- avhengig av hvor mange det er som roper på samme gang- bli igjen. Så da kjøper jeg en da, og drikker den opp nesten føre jeg kommer ut av butikken 😛 Men jeg betaler alltid for de altså 😉

    13. Lisbeth Pedersen: Neida, er jo ikke hast ennå 😀 jeg bare passer på at dere ikke glemmer det i alt maset i hverdagen 😀 Ja, er ikke puseslusken fin som bare det? litt tilfeldig med denne katte-feberen som raser over meg her nå… 😀 Men denne også bare dukket opp helt plutselig, og jeg kunne jo ikke mottstå det ansiktet der 😀 DU har hund bare ikke sant? Kaysa? 🙂

    14. Stilig 🙂 du er i skikkelig kattedilla-modus, hmm på tide å få deg en liten kattepus 🙂
      Ja tenker stadig på karnevalet ditt, hehe ikke funnet noe ennå.
      Natta klem 🙂

    15. cuskima: Du kan bare ta et ansiktis-bilde hvis du vil være med, og orker, og finner på noe før søndag 🙂 Jeg skal bare være med med ansikt 😉 Tror jeg da 😉 Men jeg skjønner hvis du ikke orker. Ikke akkurat første pri, i den formen 😀 God bedring 🙂 Håper du er frisk som en fisk snart 🙂 klem <3

    16. cuskima: Hvordan ligger du an på karnevals-fronten? Er det noe for deg? 🙂 Blir du med i paraden? Eller blir du å finne blant publikum? 😀

    17. Fru Stussli: Ja, jeg lelsket uttrykket på denne katten, sånn har jeg det litt i dag, og andre dager også forsåvidt 😀 Den sier liksom alt ;-D Jeg har hatt mest folk og ansikter på mine t-skjorter men nå er jeg over på katter tydeligvis 😀 Den var SÅÅ deilig å ha på. 99 kr på H&M. Mjau, mjau… purr <3

    18. ladyaugust: Ja, jeg har hørt om den 100-åringen og at det er helt masse rart i den 😀 Jeg tror jeg skal ha enda en katte–t-skjorte, den var billig, helt myk og litt slengete 😀 Må jo ha flere 😀 godklememn right back <3

    19. Kuuuuuul!!!
      Denne må jeg vise til Emma i morgen, hun ELSKER slike plagg med katter på 🙂
      Herlig uttrykk på katten <3
      Mjau mjau og klemklem til fineste frodith

    20. Så søt den er 😀 Haha jeg holder på med hundreåringen ennå jeg, litt nå og litt da og nå dukket det jammen meg opp en elefant inni boka, genialt 😀 fliiiir <3 goood klæm <3

    21. miastorp: Ja, få hjelp av datteren, det er jo kjempelurt da 🙂 Jeg har navn på det meste her i huset snart 😀 Synes det var herlig uttrykk på den katten 😀 Mjau og fin kveld du også <3

    22. Så søt 🙂 Den må jo få et navn! Kan jo ikke bare kalle den pus 🙂 Jeg er fremdeles i trenkeboksen i forhold til karneval valg… hmmm… får prøve å få hjelp av dattern min 🙂 Ha en puse kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg