He-he-hemmelighet…Nytt hint på gang…;-)

Husker du jeg var her med det fjase-fjeset her på tirsdsag kveld? Det er nemlig noen lurerier på gang…hvis du ikke har fått det med deg…Eller rett og slett bare en hemmelighet som skal avsløres, hint etter hint.. For det er jo ikke noe morsomt med hemmeligheter hvis man forteller dem med EN gang.. Da kan man jo ikke kalle dem hemmeligheter akkurat..  Men jeg har, som du vet,  veldig vanskelig for å holde på EGNE hemmeligheter. (hemmeligheter jeg har fått vite av andre, de holder jeg HELT tett om). .. men egne hemmeligheter, eller overraskelser….vel, de simepelthen bare MÅ jeg fortelle…. Og jeg flirer og ler mens jeg holder på med forberedelser… GLEDER MEG liksom… 

Og litt moro er det jo å piske opp stemningen litt også….slik at du som leser her kan glede deg litt også 🙂 Og det tar vel ikke lange stunden før jeg avslører det…men i mellomtiden kan du jo gjette litt mer?? 🙂

 

 

 

Her er HINTET fra tirsdag…

 

Det er altså to små ryggsekker om du ikke ser det… og noen gule fjær…

Hint 1

 

Og her er hintet du får i dag


Hint 2

 

Så da er det bare å lure videre da….på hva som snart skal skje… hva jeg snart skal avsløre ;-D

Har du noen anelse nå, om hva som er i gjære? 🙂

 



 

34 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Hva er de ryggsekkene godt for liksom…? 😀 Hi-hi. Ååå, jeg må avsløre snart 🙂 Klarer ikke holde meg mer 😀 Men du er inne på deler av “greia” 😀

    2. folkogdyriskogen: He-he, ja nå er det nok mulig litt vanskeligere for deg enn noen andre, pga man bør kanskje kjenne til noen tidligere innlegg, og litt om hvilken GREIER jeg har drevet med før her inne, og du er min sist ankomne bloggvenn i blokka her 😉 Så da er det noe bakgrunnsinfo du kanskje har mistet, men det kommer snart mer som gjør det hele ganske så klart 😀 Hi-hi 🙂 GLeder meg til å avsløre 😀

    3. Var det ryggsekker de små bildene var ja! Klarte ikke å tyde hva det skulle være xD Hm. Kanskje du skal lage en ny venn (en liten påskekylling) til Vaniljeogpepper og Hønepøne? Eller kanskje de skal få matchende gensere til påske? 🙂
      Jeg har neimen ikke noe godt svar, glede meg til flere avsløringer ^^

    4. dandilion: Ja, mange gode forslag :-DHi-hi. Og snart blir det nok noe avslørende hint 😀 Kose deg oppe og rangle utover natta du 🙂 Men je gmå visst sove nå kjenner jeg 😀

    5. Ååh! Nå blir jeg sååå nysgjerrig!!! Gleder meg til å se hva det er 🙂 Synes det er mange hode forslag over meg her. Hmm… Mini-påskekyllingkostymer til småvertene for årets påskenøtter? ;D Blir nok noe fint. Venter dpent på neste hint 🙂

    6. Hihi, moro med hemmeligheter 🙂 Og det er kjekt når det er sine egne, for da kan man velge å dele de ja 😉
      Jeg tenker også at det har noe med påske å gjøre, to påskeharer som skal på tur..?

    7. Åh! Enten skal Vaniljeogpepper og frøken von Bentasil på påsketur, eller så skal du ha noe slags påskelurerier med dem som påskeverter. Det tror jeg :)) Din luring *knis*

    8. ritahobbyfoto: En dag har du rett vet du 🙂 Kommer nytt hint om ikke lenge, og da tror je dere skjønner mer kanskje.. 😉 Selv om jeg synes jeg har noen gode hint nå også 😀 He-he Klemmer <3

    9. I april blir ungene med til Houston i 2uker, og i slutten av juni kommer jeg hjem for godt. Og da blir det rett av gårde på 4 ukers ferie – etter et friår 🙂 Og så begynner alvoret igjen! Jeg gleder meg til det også da. 🙂

    10. frokenfjeldberg: Har du noe peil på hva som skal skje? 🙂 Moro blir det uansett, og mest for MEG men også litt for dere 😀 Hi-hi Store glade klemmer herfra 🙂

    11. Helge: “Min munn er lukket med syv segl”… som et gammelt ordtak het 😀 Det betyr at jeg svarer altså ikke på rett eller galt akkurat nå, men moro å se hvordan dere tenker 🙂 Ha en fin kveld videre 🙂

    12. Jeg kan bare tippe at du skal ha påskenøtter sammen med dyra dine – derfor to små sekker og gult garn. Det er jo tross alt noen uker til påske, men du velger og gjøre oss lesere klar til det så tidlig så mulig. Sov godt.

    13. Fru Stussli: Hi-hi… liker ressoneringen og rebus-løsningen…Og nøtter skal det jo bli 🙂 Men dette er noe annet 😀 Hi-hi, *hoppe opp og ned og fryde seg* Glad-klemmen <3

    14. frustrertfrueihouston: Tilbake igjen søndag ja, og fryktelig tidlig!! 😮 Tilbake i mars, for godt eller? Nei…du skulle være til sommeren ikke sant? Bare hjem til påske? 🙂 Ja, NÅ skal det nytes nå, pynte seg på jobb i morgen og riktig TA fredagen 😀 Klemmer på vei <3

    15. Ja snart er det helg. Denne uken har gått så fort, og søndag kl 04.15 står jeg opp ( gjesp) for å fly tilbake til Houston. Men i slutten av mars er jeg hjemme her igjen. Men først skal både fredag ogmlørdagen nytes. KLEM 🙂

    16. Hmm. Gult garn og heklekrok, og en velkjent hale, men ryggsekker og fjær, skal de små dyrene dine på påsketur? Trenger de gule luer, eller en gul kylling med på veien? Jeg gleder meg til fortsettelsen. Elsker sånne hemmeligheter som ikke blir avslørt med en gang. Nå kan jeg lure i dagevis. Det liker jeg! Blir glad av sånt. Undrermegklem <3

    17. cuskima: He-he 🙂 Så moro da, at du føler det skjer noe spennende med meg 🙂 Man får ikke mer moro enn den man lager selv, er et motto jeg lever etter selv 😀 Men du har ingen aning hva hintene sier? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg