De bloggløses dag- og en bursdag :-)

 

 Ja, da var vi kommet til “DE BLOGG-LØSES DAG” igjen.

Jasså du vet ikke hva det er for noe? Jo, det er den dagen vi feirer alle de som blogger men som selv ikke har blogg… Det er på en måte bloggvenner som  er ofte rundt og kommenterer, har lange og gode kommentarer, og er hyppige gjester som vi kjenner igjen. De liker å blogge, men har av en eller annen grunn ikke blogg selv..  Noen vil kanskje protestere å si at den dagen er slett ikke i dag, for i fjor feiret vi den den 27. mai… og nå er vi da bare kommet til 11. mars.. Vel, det har seg sånn at den dagen faller på forskjellige datoer hvert år , og i år er det altså  på 11. mars..

Og har man ikke har blogg, men liker å blogge, så fortjener man da vitterlig en liten hyllest i blandt, gjør man ikke?  De bloggløse kan være forskjellige folk, på forskjellige blogger. En bloggløs bloggvenn hos meg , er  ikke nødvendigvis en av DINE bloggløse bloggvenner. Men her hos meg har jeg flere bloggløse  bloggvenner. 

Den ene er min venninne ute i verden også:er

 Oslopadda. Hun er ofte innom, skriver gode kommentarer. Og har også vært på besøk hos mine bloggvenner innimellom, med bursdaghilsner eller liknende. Da under navnet: Frodithvenn.

 

 

 

En bloggløs bloggvenn som jeg ikke vet om noen andre kjenner er

Mamma til 2 Hun er en aktiv dame, som kommer innom med jevne mellomrom. Hun har to småtasser, tvillinger, og en storetass, som er mannen hennes. Hun skriver alltid så lett om seg og sitt, og jeg føler som dette er ei dame jeg har kjent lenge… Og DET har jeg absolutt ikke. Hun sveivet bare innom en dag, ga masse av seg selv og har siden blitt en av mine bloggløse venner som jeg savner når hun ikke har vært på besøk en stund.

 

 

Til slutt har vi en sikkert flere av dere kjenner

Helge

Helge har vært en av de bloggløse bloggvenene mine i hvertfall over et år. Han er ofte innom på bloggen min, og legger igjen gode gjennomtenkte og hyggelige kommentarer. Han viser at han leser innleggene ordentlig. Og han gir også litt av seg selv og forteller hvem HAN er. Jeg tror flere vet hvem Helge er, for han er nok bloggvenn til en del av dere også. Helge har vært med på flere av fotokonkurransene mine, på karnevalet nå sist, han er alltid med på julekalenderen min, på påskenøtter og på annet fjas jeg måtte komme med.. Han er mye på tur i skog og natur. 

Så nå feirer vi alle disse litt i dag, med litt Frodith Champagne, laget i mitt lille bryggeri. OG  så skal vi rope litt høyt

GRATURLERER MED DAGEN!!!

Til HELGE!!

For han har bursdag i dag i tillegg 🙂


En liten cup-cake til deg! Ha en fin dag!

 

Og til deg som leser dette: 

Har du noen bloggløse bloggvenner du skal feire i dag?

 


 

 

 

45 kommentarer
    1. cathrinehenriksen: Den faller på forskjellig dag bare fordi jeg KAN bestemne det 😀 fordi det er jeg som fant den opp, så tar jeg den når jeg får lyst. I for var den 27. Mai 😀 Men jeg skal varsle deg neste år, noe det nærmer seg, når jeg kjenner det klør i bloggløs-avtrekkeren, så du får feiret dine også 😀 ha-ha

    2. Hahaha , hurra til Helge på etterskudd da og til de bloggløses dag 😀 Synes faktisk jeg har registrert Helge en plass før ja! yohooo, bedre sent enn aldri 😀 Men hvorfor faller de på forskjellige datoer ? Eller er jeg vanskelig nå ?
      Skal ikke feire noen i dag nei , men neste år vurderer jeg sterkt å være med på de bloggløses dag feiringen . Du får si fra når den er neste år , du som har greie på dette ;D
      For jeg har blant annet en fyr som har kommentert trofast i 5 år nå som jeg synes fortjener det , hihi 😀

    3. Tattavkvinnene: JA, jeg hadde de bloggløses dag i fjor også, men i mai som sagt 😀 27. mai. Men jeg synes at det kan jeg jammen bestemme selv liksom…når det er jeg som er sjefen… Jeg har også noen venner som er innom innimellom. Men Oslopadda er OFTE innom, så nå fikk hun være en av de bloggløse, selv om hun er venninne også. Men Helge og Mamma til 2 er jo folk uten blogg, som ikke kjenner meg, og som kommer igjen og igjen til bloggen min, fordi de liker det jeg skriver, og kun derfor liksom 🙂 Og de får vi jo aldri gjort noe for ellers, selvfølgelig litt på kommentarer og sånt, men aldri MER liksom. Så da laget jeg dagen. Hi-hi

    4. Så koselig med et innlegg dedikert til de bloggløse 😀 Det er jo lett å hedre de med blogg gjennom linkerunder osv. men de andre er det fort gjort å glemme! Jeg har ikke så mange bloggløse venner tror jeg, har et par venninner som er innom, men ellers tror jeg de fleste har blogg 🙂

    5. frustrertfrueihouston: Ja, jeg blir ikke veldig brun lenger jeg heller og har begynt å smøre MYE, etter jeg ser hvor mye skader man kan få. Men å kose seg i varmen og sola er jo bare deilig, med faktor 50 og sånt 😀 he-he

    6. Litt for kaldt å bade enda, men solkrem er et must! Har hud som blir rosa og ikke særlig brun, så jeg må passe meg litt. Men jammen er sånne dager herlig! Klemmer kom med ilfly, så jeg returnerer noen også 🙂

    7. frustrertfrueihouston: Ja, jeg synes det er moro å gjøre litt stas på folk,bursdag eller annen anledning 🙂 Og det er noe spesielt med de som kommer innom bare for å lese, og ikke har blogg selv. Og de kommer igjen og igjen, og bare for å lese, det er så koselig. Jeg ser jo på de som bloggvenner også, de har bare ikke en blogg JEG kan gå til liksom 🙂 ÅÅååå, du har skikkelig sommer du nå 🙂 Det hørtes veldig godt ut altså 🙂 Bader du også eller? Smøre deg godt hvertfall 🙂 Stor klem sendes sporenstreks med fly <3

    8. Når jeg tenker meg om, så er de nok du som har nevnt denne dagen. Trodde det var en ordentlig sak liksom. Men alle fortjener en dag, så hvorfor ikke? Her skinner solen, 22 grader og livet er ikke så verst 🙂

    9. ladyaugust: Så bra 🙂 Glad du koser deg 🙂 Det blir SÅÅÅ bra med nytt og spennende fra dere, selv om jeg elsker det dere allerede har <3 Klemmeflaaaaaatere <3

    10. Engla: Foreløpig kost meg inne her på jobb.. Men snart på vei hjem ja 🙂 Gleder meg til middag, nom -nom.. Og hipp hurra for alle de bloggløse og Helge som har bursdag 🙂 Og for Engla som er så fiiiin 🙂 Stor klem til deg <3

    11. Helge: Ja, jeg måtte jo ha en tur-tegning i år synes jeg, for du er jo mye i skog og mark, og alt. Jeg var på vei med et bål, men det ble litt bratt der du sto, så det ble ikke noe 😀 Kose deg med kake og kafebesøk, og eventuell skogstur 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    12. Hipp hurra for Helge og Hipp hurra for snille gode frodith som husker på alle bloggere med eller uten blogg 🙂
      Håper du koser deg og har en fin vårdag min venn <3
      Stooor klem til deg fra Engla

    13. Tusen tusen takk – artig tegning. Og tusen takk til alle(10 stk) som gratulerte meg med Dagen her. Det var stort. Det er sol og snart skal jeg ned på en lokal kafe og unne meg litt kake, mulig det blir en skogstur senere i kveld. Ha en fin kveld alle sammen.

    14. ladyaugust: Takker og kosemoser masse tilbake til deg <3 Er du i full fart om dagen? 🙂 Blir mye bra musikk kan jeg tenke meg 🙂 Herlig!! Gleder meg max. Og i mellomtiden feirer jeg de bloggløses dag litt og gleder meg til helg og påske 😀 klemmesøsklemmen <3

    15. frustrertfrueihouston: Ååå, er det flere som har satt i gang bloggløs-dagen også? Jeg trodde det var noe jeg hadde funnet opp, for jeg har aldri hørt om den før 😀 Og det er derfor jeg kan variere den til HVILKEN dag jeg vil 😀 Hi-hi Ja, jeg er ikke trøtt om morgenen…eller dvs ikke så VEEELDIG hvertfall… Men om kvelden…jeg er helt håpløs nå altså 😛 Sitter og stanger hodet i laptopen fra kl 21.30 liksom 😛 Fysjom…kjedelig… Ha en strålende dag min venn <3 klemmer i vei <3

    16. cuskima: Ja, her må vi feire dagen lang 😀 Både bloggere, bloggløse og folk med bursdag 😀 Ha en kjempefin dag 🙂 Stor klem til deg <3

    17. De bloggløses dag. Den var ny for meg, eller har vel hørt om dagen, men viste ikke at datoen varierer. Slenger meg på og gratulerer Helge med “dobbelfeiring” i dag.
      Her startet vi sommertiden på søndag, så jeg merker jeg er litt trøttere enn vanlig på morgenen. Men en time er jo peanutter i forhold til tidsforskjellen når jeg drar til Norge, så kroppen er nok snart i rute igjen. Ha en nydelig vårdag, med masse sol – får jeg håpe. Klem 🙂

    18. Åh så morsomt gratulerer til alle de bloggløse vennene til Frodith og en kjempespesiell Gratulerer med dagen til Helge som har bursdag 🙂
      Han har vært inne hos meg innimellom også og det er alltid koselig 🙂
      Ha en fantastisk dag alle samme, bloggere og bloggløse<3<3

    19. Kjersti Sandnes: Rart med der at De Bloggløses Dag faller på så forskjellige datoer hvert år 😀 Men i år var det altså i mars 😀 Synes det passet bra 😀 Håper du har verdens fineste dag :-)KLemmer ti deg min venn <3

    20. frokenfjeldberg: Så koselig du skal ha det i dag da 🙂 Her er det full fart på jobb. Første litt lenger pausen min 🙂 Kos deg 🙂 <3

    21. Det gjorde du kom innom med en feiende fin klem:);) vet ikke helt skal treffe Graham og se leiligheten hans før vi skal finne på noe:);) klemmen hentes på flyplassen:);) og sender da samtidig noen tilbake til deg:);)<3

    22. frokenfjeldberg: Hei hei frøken F, lile store 🙂 Jeg var så trøtt i går kveld,jeg sovnet flere ganger mens jeg skrev og da skjønte jeg at jeg måtte legge meg, men husker jeg var innom deg med en klem 🙂 Hi-hi. Det er noe med våren. Gjør meg veldig veldig trøtt 😛 Men er jo våken kl 6 også, så kanskje ikke så rart 😀 Kose deg masse i dag, hva står på programmet? 🙂 Klemmerimassevis på vei med fly <3

    23. Ja gratulere til de alle!! Hyggelig at folk tar seg tid og har lyst til å komme innom med ord:);) Og riktig stor gratulasjon til Helge:);) håper alle bloggløse bloggvenner får en strålende dag:);) klem til dem alle og stor til deg Frodith Flink til å huske alle <3

    24. Amorartis ~ Tegning og hverdag: Ja, ikke sant det er kos, når noen har funnet bloggen din og liker den helt uten noen blogg selv 🙂 Jeg hadde en i fjor også, og hun snakket om å starte egen blogg, men hun forsvant igjen :-P. Men vi får feire de vi har , for det er veldig koselig 🙂

    25. Oslopadde: Ja, du var jo helt gjenkjennelig 😀 ikke sant 😀 Joda, bloggløsdagen har vi vettu, og i fjor var den i mai, men i år falt den på bursdagen til Helge 😀 Klart alle bloggløse bloggvenner må ha en dag også 🙂 Ja, jeg tok bilde av en hestehov i går også, men lot den stå 🙂 Og tok masse fine skyggebilder 🙂 Det var moro det 🙂 Ha en strålende dag padda mi, klemmepaddeflat tilbake så klart <3

    26. Så hyggelig at vi uten blogg også har fått en dag her hos deg 🙂 Men jeg blir nesten litt flau, for nå kommer jo folk til å kjenne meg igjen på gaten når jeg er ute og går – jeg kan nesten skrive her under mitt egentlige navn 🙂 Så neste gang må du nesten skrive uten foto (det er jo ikke sikkert at det er så mange som har sett bildet i dag, så jeg er kanskje trygg foreløpig).
      Og gratulerer med dagen til Helge 🙂 Tenk sånn flaks: å ha bursdag på selveste bloggløsdagen!
      I dag er det sol i Oslo for 3. gang på bare 4 dager 🙂 Det er nok fordi det er bloggløsdagen, det og. Og jeg har plukket hestehov som står i et pappkrus på kontoret mitt. Der har vi bloggløsdagen igjen 🙂
      Håper dagen din blir som du ønsker, Froditha mi. Klemmepaddeflat 😉

    27. Fru Stussli: Ja, da har du også noen bloggløse, som vi feirer litt 🙂 Hurra!!! Morsomt 🙂 Takk 🙂 Ønsker deg også verdens beste dag, og håper du er frisk som en fisk <3 snart hvertfall?? 🙂 Stor god klem til deg min venn <3

    28. HURRA for de bloggløse og aller mest HURRA for Helge (som også titter innom hos meg en gang i blandt)
      Jeg har et par bloggløse venner jeg også som vi kan HURRAE litt for 😀
      Så HURRA HURRA HURRA!!!
      Lille frodithvenn jeg ønsker snille deg en superfin dag helt uten bursdag!
      Klemmer i massevis

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg