Nå skal det bli fres på flodhesten… ;-)

Ja, som du vet er det jo kjent at jeg har et LITT tungt løpesteg liksom… Og da er det litt tungt å bevege seg…Lyden av kadonk-kadonk… lyder langt avgårde når jeg kommer løpende ute…og for ikke å snakke om inne på tredemølla 😉 Men nå har jeg gått til anskaffelse av nye joggesko og ny treningstopp… Så DA skal det nok bli fart på treningen…

Men nye joggesko av denne typen, har jeg erfaring med at føttene nærmest løper av seg selv…med meg bare svinsende etter… Sprettende bortover den sugende asfalten…. Og med ny treningstopp er den nærmest MORO å svette, og spise fluer som kommer flyende inn i den gapende munnnen min… 

Så når du hører kadonk-kadonk neste gang du er ute og går…. så er det ikke lenger denne damen du ser komme trampende forbi…

 

 

Men denne spreke under her… 😉

 

 

Trener du mye?

Blir du inspirert til å trene av nytt treningstøy? Musikk? Annet?

 


46 kommentarer
    1. Flaggermusvinger: Jeg ser nok ikke ut som en flodhest…men jeg høres ut som en ja 😀 Ha-ha Moro å tegne sånn man ser det for seg 🙂

    2. Flaggermusvinger: Ja, rart hvor mye treningsklær har å si for piffen liksom 😀 Bare jeg finner tida nå, så skal jeg fyke avgårde 😀 He-he…omtrent som en flodhest 😀

    3. folkogdyriskogen: Ja, er ikke SÅ festlig på treningsstudio… helt enig…Men når det snør sidelengs ute, kan det være mer fristende å gå inn 😀 Men jeg er også mest glad i litt variert terreng, noe å se på, og absolutt MUSIKK. Helst Abba 😀 He-he

    4. hahahaha! Grattis med nye sko og ny topp :-)) Vel..natur frik som jeg er, så blir jeg inspirert av skogen og lyden av rennende vann og fuglekvitter er en nødvendighet! 🙂 På treningstudio finner man ikke meg! Det funker bare ikke..Prøvd flere ganger..Men ærlig talt, så syns jeg det er dødens kjedelig og veldig lite stimulerende! Okey, nå skal jeg repetere på denne dupeditten her 3 ganger 15 ganger! Og jeg bare kjenner at jeg DØØR sakte inni meg! hehehehe..

    5. Kristin: Jeg blir også motivert av nytt tøy, jeg vurderer VELDIG å trene i morgen, fordi jeg har nytt tøy, lyst å løpe fra job, men redd det skal snø… 😛 Men med mursikk og nytt tøy blir jeg veldig motivert hvertfall, så nå skal jeg mer i gang 😀 Likte skoene jeg også 🙂 Moro med knæsjfarger som gjør en glad :.-)

    6. Iiiik, så fine sko! <3
      Og sånn treningstopp har jeg også 🙂 Og med bare en s til i det ordet hadde vi fått treningsstopp, som jeg føler jeg har hatt litt av i det siste 😉 Men i utgangspunktet trener jeg en del 🙂
      Jeg blir motivert av fint og teknisk treningstøy, musikk, og det å lese om andre som trener, fortrinnsvis blogger 🙂

    7. lulltove: Du SER fantastisk sprek ut, så det tror jeg på 🙂 Det tenkte jeg når jeg så et bilde av deg at du så veldig sprek ut 🙂 Jeg har stor tro på at det blir fres over sakene her også skjønner du, med det utstyret ja 😀 Ha-ha…Hvertfall en knakende god unnskyldning for å shoppe litt 😀 Hi-hi

    8. Veldig fine sko og treningstopp 🙂 Blir nok fart i sakene med det utstyret der 🙂 Jeg trener styrke 2 ganger pr uke og så går jeg turer. Løpe kan jeg ikke lenger pga en betennelse i hofta 🙁 MEN, til alt hell har jeg mange andre deler av kroppen som kan trenes 🙂 Lucky me 😉

    9. passion4lifeandtravel: Foreløpig så GÅR jeg meste jeg også, og SNAKKER om å trene 😀 He-he.. Men det kommer… jeg SKAL begynne snart.. Og moter meg opp skikkelig med mye prat om det, og nytt tøy 😀 GÅ er veldig deilig da 🙂 Den aller hyggeligste treningen hvetfall 🙂 Ha en fin kveld Mette, kos det etter god fotosafari 🙂 KLemmer <3

    10. Thi hi…for et herlig innlegg, og jeg bare elsket de nye joggeskoene dine <3 Dessuten kommer Frodith til å se rålekker ut i både ny flott topp og de kuleste joggesko, der hus suser forbi som en gasell <3 Trening? Hm...som en avdanket skadet ringrev av en trener, så blir det dårlig med det på meg om dagen :-). Det er nok slutt på maratonløping, kampsport, jobbe som zumbatrener og all annen trener...jeg bare koser meg med litt salsa i blant og noen rolige gåturer i skogen, jeg :-). Ja, jeg blir alltid inspirert av musikk, både når jeg trener, vasker hus eller slapper av <3

    11. Fru Stussli: Abba er det eneste som kunne få meg i gang å løpe før, det er faktisk VEELDIG mro å løpe til Abba, for det er så spretten og GLAD-musikk 🙂 Får lyst til å løpe av den. Nå klarer jeg NOE annen musikk også 🙂 Og så må man løpe nedover 😀

    12. Fru Stussli: Ja, når man er inni det så er det egentlig ikke så verst, da er man jo i bedre form også, men nå er jeg bare i dårlig form… og tenker på å trene og snakker om å trene….mer enn jeg faktisk gjør det 😀 Jeg skal også trene i løpet av uka altså, kanskje i morgen.Men blir det fint vær, vil jeg heller gå fra jobb… i været 🙂 Luft også 🙂 Jeg blir veldig motivert av fint treningstøy og fin musikk 🙂 Abba er best 🙂 Stor søndagsklem til deg også <3<3

    13. ritahobbyfoto: Ja, jeg håper de skal få meg litt spretten 🙂 He-he.. Prøve litt i morgen kanskje 😀 ha en fin søndags kveld du også 🙂 Her skal det inntas middag 🙂 Klem <3

    14. Min matgale verden: Ja, man blir glad av fine farger og det gjør at man får mer lyst til å bevege seg 🙂 Hvertfall jeg 🙂 Nei, jeg løp faktisk litt med vanlig klær her i stad, bare for at ting skulle gå litt fortere, når jeg skulle til toget 🙂 Ja, nå håper jeg du blir bra snart 🙂 Ikke noe mer gutte-stemme her nå 🙂 Begynte å sludde litt her nå også 🙂 Nå er jeg hjemme igjen 🙂 Skal spise middag 🙂 Nyt søndagen i ro du da 🙂 Klemmer <3

    15. Marit: Ja, ikke sant, blir full fyking nå,, med så fine farger og sko 😀 Hjelper på motivasjonen hvertfall 🙂 Og med musikk 🙂 Gleder meg til at været blir sånn at jeg kan løpe ute 🙂 Uff, håper du blir bedre snart 🙂 Klemmer <3

    16. frustrertfrueihouston: Nei, foreløpig prater jeg visst mest om det jeg 😀 men jeg forbereder meg kraftig til det som skal skje.. og satser på å gå fra jobb i morgen, hvis fint vær, eller inn på senter om dårlig vær, med knæsje herlige farger <3

    17. Tattavkvinnene: Ja, jeg sms også man skal unne seg, for det har masse og si for min trenings motivasjon hvertfall, OG musikk er nesten et must… Jeg fikk hvertfall et godt påskudd for å shoppe litt da 😀 Bare det kan bli litt varmere ute, skal jeg begynne rundt Sognsvann 🙂 med Abba på øret 😉

    18. Jeg lengter sååååå etter trening nå. En hel uke med småfeber og forkjølelse har satt en stopper for trening. Men jeg gikk en times tur i solen i dag og det var godt. Har et håp om å trene på onsdag, gå tur på mandag og så er det jo gullfiskdag på tirsdag.
      Jeg blir superinspirert av nytt treningstøy, av musikk og nå av deg 🙂
      Stooooor søndagsklem

    19. He he, trodde du skulle bli en sommerfugl som løp med de nye skoene jeg…for de var FINE!! Jeg skal kjøpe meg nye joggesko i england..reiser bort i påsken:) Vil ha noen i spreke farger, for man blir jo glad av nye glade farger…. Men akkurat i dag orker jeg ikke tenke på å så mye som jogge en gang….lei av å være forkjølet nå, for nå har jeg alt, vond hals, tung i hode, forkjølet og tett nese…usj! Men det regner ute, så jeg går ikke glipp av noe der akkurat:) Nyt søndagen. klemmer:)

    20. Hehe .. Den kuleste flodhesten jeg har sett!! Du kommer jo bare til å fyke forbi som et olja lyn nå. Med DE skoane!! Lykke til. Jeg har mer enn nok med å gå ned trappa inne i huset for tia. :/

    21. Så stilige sko – og ja det hjelper med litt knæsje farger! Jeg har treningst-skjorter i både lilla og knall-selvlysende-korall farge. Det er gøy med litt farge, og ikke bare trene i svart og grått! Jeg løper ikke men går mye, og bruker treningsrommet her ca 3 ganger i uken. Med alle restaurantbesøkene må en bevege seg litt -selv om jeg merker at det ikke blir nok! Nyt søndagen

    22. Så fine ting du har kjøpt deg! Nytt treningstøy gjør faktisk underverker for treningsmotivasjonen! Så litt materialistisk motivasjon synes jeg man skal unne seg en gang i blant 😀 Musikk kan også være veldig motiverende på mølla, jeg blir ofte stående å se på distansen eller sekundene som går noe som ikke er veldig motiverende! Med musikk er det letter å glemme det og heller synge med på låtene. Inne i hodet mitt selvfølgelig 🙂

    23. eljos: Jeg har kjøpt meg noe på Internett to ganger, og det så ikke sånn ut som jeg ville 😛 Så heretter vil jeg prøve alt og se skikkelig på det 🙂 Ja, jeg føler det er mye mer moro med nytt tøy, eller så er det en dårlig unnskyldning for å få shoppet litt 😀

    24. Mariann Sæther Tokle: Jeg vet at jeg er slank nok, det er ikke det det går på 😀 men jeg løper så tungt likevel, og kjaser med pusten, så jeg høres ut som en flodhest. Men nå kommer jeg i det minste i lilla t-skjorte og rosa sko 😀 ha-ha Men det beste er å gå egentlig, for rygg, bein og alt 🙂 Ha en fin søndag 🙂

    25. Helge: Jeg er veldig avhengig av musikk for å orke å jogge… klarer nesten ikke uten. Ja, jeg må hvertfall begynne i det små, orker ikke annet 😀 Ha en fin dag 🙂

    26. ewymarie: Ja, jeg har nå knapt rørt meg på et år, savner det samtidig som jeg synes det er helt fælt 😉 Blir mindre fælt etterhvert 😉 Best å løpe i skogen, for jeg har litt dårlig rygg hvus det blir på asfalt. Ha en fin søndag 🙂

    27. Hi hi:) jeg må vel skaffe den type joggeskoen:) kanskje jeg treffer deg på veien:)
      Ja, ja. Jeg har arvet joggeskoen fra min datter. Hun har bare knapt brukt den. Og vi har samme sko størrelse. Det passer meg utmerket ettersom hun handler ofte nye sko.
      i dag, blir vel trening innvendig. Det snør og snør ute:)

    28. Jeg har bestilt meg nytt treningstøy på internett-butikk, men det kommer jo aldri!!!!! Veldig plagsomt å vente slik, jeg angrer da på at jeg ikke gikk til sportsbutikken her istedefor……men jeg tror treningen blir som ny igjen med nytt tøy.

    29. Flodhest du liksom, du som er så slank og vakker. du skulle hørt mine 100 kg komme trampende opp trappen du:) Jeg trener når formen er bra, mest ute og går tur. Jeg bor jo i en kommune som kaller seg verdens beste kommune for naturglade mennesker:) Vi får et hefte med turmål hvert år. Jeg har ikke fått deltatt, men i år skal jeg ut og gå. Nå skal det gå fremover for det har jeg bestemt. Sitte i skogen og meditere, det er fabelaktig:)

    30. Trente mere før enn nå. Musikk er en fin greie men jeg har aldri brukt musikk på ørene når jeg har trent. Start i det små og økt etterhvert. Ha en fin dag.

    31. Jeg kunne tenke meg å være mere aktiv men en dårlig ankel setter stopper for jogging. Men trøster meg med at det er trim å holde følge med Minsten. Vi skal ut å teste en ny leke i dag, så da får nok kroppen beveget på seg 🙂

    32. Elin Slåen: He-he.. det blir hvertfall ikke noe jogging i dag… 😀 Men snart…;-) Jeg skal på landet, til mamma… Og hun orker ikke jogge stort 😀 Iimo er nok en fin joggevenn ja, med de små fine beina 😀

    33. Jeg tok morgenturen føre solen sto opp i dag, og det er jo ikke så vanlig på en søndag- jeg burde ha jogget, men det er ikke så lett med tre hunder i bånd 😛 he he…
      Tipper Iimo er en fin joggevenn 😉
      Kos deg på joggetur i superfine joggesko og superfin topp- Lilla er flott 😀

    34. ewymarie: Ja, det frister litt mer nå som det er vår,og med litt musikk… Med nye treningsklær kjennes det som det er litt mer fristende også 😀 Eller mulig det er bare en veldig dårlig unnskyldning for å shoppe bare 😀 he-he Takk. Skal gjøre NOE treningsaktig i morgen tror jeg.. 🙂

    35. Elin Slåen: Det beste er å jogge før man får tenkt seg om synes jeg, helst i halvvåken tilstand om mårran…komme seg ut, før man får angret… og så sette igang 😀 Så er det liksom gjort, og resten av dagen er bare moro 🙂 Men i dag fikk jeg ikke tid…eller fikk tenkt litt for mye liksom…;-) Men snart skal jeg ut…for nå har jeg så fine sko og topp, så nå blir det bare moro 😀

    36. Sist jeg kjøpte nytt treningstøy var da jeg trente i forbindelse med fysioterapi- og det er en evighet siden… Så jeg burde investere i noe nytt så kanskje treningslysten kommer tilbake. Nå som bikinisesongen nærmer seg kjenner jeg det haster mere og mere…
      Lykke til med trening 🙂

    37. Fineste Flodhesten <3 He he..
      Jeg var liksom flink en periode, og kjøpte masse nytt treningstøy, og løpesko, og drikkeflaske. Men så datt jeg helt ut av det 🙁 Men nå begynner det å bli ganske lyst ute, både tidlig på morgenen og på kvelden, så da kan jeg kanskje rekke å slenge inn en kort løpetur- jeg har jo fått beskjed om å ikke løpe så mye med tanke på knærne. Jeg liker ikke å løpe rundt i mørket liksom 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg