Og akkurat da…..

…når jeg hadde begynt å se høyballene fyke forbi postkassa igjen……. som i en ekte cowboy-film…

Postkassene…et ødeland…. Når jeg hadde begynt å høre det gi gjenlyd…altså nærmest et EKKO inni der, når jeg vred om nøkkelen.. Når jeg hadde begynt å se edderkoppspinnet veves tettere der inne….  Og det hopet seg opp med fluer i nettet…

DA var han plutselig der igjen….den slasken…Du husker han som jeg etterlyste sommeren, som nærmest virket kidnappet….fordi han var så fraværende… Vel, i dag var han på plass igjen… Hengslete og tynn, og ung…og  hadde gjort jobben sin 😉  Levert noe til MEG 

Han hadde sneket seg inn som vanlig…så jeg så han jo virkelig ikke… Men i postkassen lå hvertfall noe til meg…

 

Det var fra ritahobbyfoto.blogg.no for jeg vant nemlig en foto-konkurranse hos henne nylig 🙂 med tema VANN   Hurra!!! Jeg vant!!

 
En vaske-ekte pakke…Og som vanlig måtte jeg jo NESTEN åpne den nede i oppgangen… klarte så vidt å vente til jeg var inne døren… rev opp… Og der lå den..

En kjempesøt veske som hun har heklet selv!! JEG vant den!! Fikk premie 😀 Jeg vinner nesten aldri noe som helst. Så det var kjempekoselig!!

Tusen takk Rita! Du er søt som lager i stand konkurranse, og som har premier og greier 🙂 Moro. Jeg synes den var kjempefin veska<3

Har DU vunnet noe i det siste?

Har du vinnerlykke?

40 kommentarer
    1. cathrinehenriksen: Hun har ikke vist fram bildene på bloggen sin, bare mitt når det vant. Så hun har bare sett hva hun fikk, og bestemt seg for mitt. Jeg har gjort litt annerledes når jeg har bilde- konkurranser, jeg har hatt stemming fra andre bloggere 🙂 Så vi gjør forskjellig 🙂

    2. cathrinehenriksen: Det var jo kanskje andre fine bilder også, har ikke sett dem da men 🙂 Ja, moro med hjemmelaget 🙂 Jeg vinner aldri noe annet enn på blogg 😀

    3. Jeg var sikker på at du kom til å vinne med det fine bildet ditt jeg 🙂 Gratulerer så mye ,så koselig da <3 Å så flink hun har vært å heklet gaven selv , Nice ! 🙂 Jeg vinner sjelden , men vant 90 kr til sammen på alle flaxloddene jeg fikk til jul ....var vel circa 8 lodd til sammen 🙂 Ellers er vinnerlykken så som så her 😉

    4. folkogdyriskogen: Ullsokker i premie er jo kjempefint da 🙂 Helt supert <3 Og heldige du som har vinnerlykke 🙂 Jeg er LITT heldig av og til HER på blogg ser det ut til 🙂 Ha en fin dag du også 🙂 Klemmer <3

    5. åååhhh! Så koselig da 😀 Gratulerer så masse! Jada, jeg har faktisk litt vinnerlykke! Har bla. vunnet ullsokker, etter å ha deltatt på en konkurranse her inne. Og det er jo såå koselig 🙂 Ønsker deg en fiin dag 😀 Kleem <3

    6. ladyaugust: Ja, jeg vinner heller aldri UTE, men her på blogg har jeg vunnet noe hvertfall. Kalendere og fotokonkurranse før 🙂 FIn liten veske jeg vant, en konvoluttveske-liknende 🙂 GOOOOD MORNING søs!!!! 😀 H-hi..våken gijen <3 klemmer godmorgenklemmen <3

    7. Flaggermusvinger: Hei, der var du <3 Ja, hos meg er det snart muligheter for å vinne litt igjen også 🙂 Påskenøtter om litt 😉 Nei, jeg vinner heller aldri på sånn penge-greier, og gidder nesen aldri gjøre det lenger heller 😀 Ha en nydelig dag du også min venn <3 klemmer <3

    8. Kristin: Ja, jeg er veldig glad i den hengslete, snørrete tenårings-liknende guttungen, selv om jeg aldri har sett han 😀 Ha-ha… For han har med mye fint 🙂 Det er gøy å være med på fotokonkurranser eller andre konkurranser også 🙂 Og så vant jeg i tillegg 🙂 Klemmer <3

    9. cassandraen: Ja, det er supergøy 🙂 Og jeg blir like glad hver gang 😀 Moro! Spesielt når noen har laget selv også 🙂 Stor klem til deg <3

    10. Så heldig, den var fin. Jeg har hatt stor vinnerlykke inne på blogger, særlig din. 🙂 Ellers vinner jeg ikke i lotto, men jeg tipper da heller ikke så ofte. Ha en nydelig dag, frodith! <3

    11. Haha grattis søs 🙂 Den var fiin <3 Jeg pleide ikke vinne før i det hele tatt men her på blogg har jeg jo vunnet masse 😀 haha Nattiklæmmeflat <3

    12. Nææ, så gøy at du vant da – gratulerer! 😀 Det var jo et veldig flott bilde du konkurrerte med 🙂
      Alltid like gøy når postmannen har med noe spennende! 😀
      Hva skulle vi gjort uten de? 🙂
      Klemmer <3

    13. frustrertfrueihouston: Jeg har ikke vært med på så mange konkurranser her inne, det er ikke så mange, men det er veldig gøy når det kommer noen, å være med 🙂 Søt premie også 🙂 Sov godt 🙂 Klemmer nattaklemmen <3

    14. Fru Stussli: Så deilig med en stressfri dag da, det trenger og fortjener du virkelig også 🙂 Ja, det bildet er ikke så verst, litt fart over det 🙂 Det var hvertfall super gøy å vinne litt 🙂 Og veksa er veldig liten og søt 🙂 Nå er sovesyken over meg her 😀 Klemmer stressfrie og søvnige klemmer <3

    15. Åh så søt veske!! Flinke dama!
      Var et nydelig bilde du sendte inn så jeg kan godt forstå at du vant 🙂 Jeg rakk aldri delta. Her var det for mye på gang. I morgen skal jeg ta en dag helt fri for mas. Emma skal bare på teakwondo og ellers skal jeg stulle i drivhuset mitt. Ikke noe stress!
      Stor stressfri klem!

    16. ja først var eg ikkje så veldig forståelsesfull på hvorfor du ble så glad HAHAHAHA
      Måtte lese to ganger -tenkte kanskje litt at det var aprilsnarr 😛
      men uansett var den veldig fin da gratulerer 😀

    17. Engla: Jeg synes ikke det er MYE å delta på her inne egentlig av sånt, men av og til, og jeg har vunnet hos deg før 🙂 Men sånn flax-lodd, tipping, spill sånt… ALDRI 😀 skikkelig dårlig er jeg … Å jeg gleder meg til å se nye ryer med fine nye trekk 😀 Moro, og billig billig 🙂 Kos deg med heklingen du <3 STOOOOR klem <3

    18. Gratulerer!!!
      Den var jo kjempefin da og det var jammen bildet ditt også <3
      Jeg pleier ikke å vinne, men jeg er kanskje dårlig til å delta også 🙂
      Nå er det hekling for fulle mugger her og jo kanskje jeg har vinnerlykke alikevel, for jeg fikk jo kjøpt ekstremt billig sengetøy i går, hihi
      Ønsker deg en riktig god natt min venn <3
      Nattaklemmer på vei

    19. frokenfjeldberg: Ja, jeg synes den var veldig veldig søt 🙂 VInner sjelden jeg også, og her inne er det ikke MYE konkurranser heller 😀 Men NÅ vant jeg altså, morrrrro!! Jepp, lur plan 😉 stor klem til deg Benedicte, håper dagene er fine her hjemme <3

    20. ritahobbyfoto: Synes den var kjempesøt jeg, og den var da stor nok 🙂 Og du har laget selv. Det er så kos, sånne premier er de beste 🙂 Sove godt da, og tusen takk snillingen <3 klem <3

    21. Gratulerer, heldiggrisen.. Den var skikkelig fin og super søt..=O) Nei jeg har sjelden vinnerlykke og har vel ikke vunnet noe på kjempelenge..=O) Men det har du og vel fortjent..=O) Klem til fine Frodith med en FIN plan<3

    22. såå hyggelig at du likte den da, selv om den ikke er så stor. tanken som teller er det ikke det da.
      nå må jeg sove og slappe av etter en tøff treningstur 🙂

    23. cuskima: Vunnet selvheklet veske liksom 😀 Ha-ha.. glad jeg slapp det 😀 Ja, du vant hos spinning queen ja 🙂 Moro med litt konkurranser og sånt 😀

    24. tujanka: Ja, pakke i posten er stor stas 🙂 Jeg blir så veldig gira liksom.. 😀 på med briller, rive opp og krafse 😀 Dårlig vinnerlykke som regel jeg også.. men slår til av og til tydeligvis 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg