Frodiths Påske-nøtter er IKKE syke? :-)

Ja…her går jeg og sniker bak gardinene….og LURER på om folk husker at jeg har Påske-nøtter som starter  i morgen? For jeg har jo vært litt små-syk… Og om jeg ikke akkurat har ligget langflat på sofaen som i fjor og vært SÅ syk……

..

….så begynte du kanskje å engste deg for at Påskenøttene mine skulle bli AVLYST??? 

Men neida… For når Roald Øyen og Espen Eckbo har holdt Påske-nøtter  på på TV, og vært nøtte-generaler DER… så er det min jobb HER altså… Jeg er selvutnevnt nøtte-general eller Miss Påskenøtt. som jeg også kalles…. selv om jeg har fått litt konkurranse av Tattavkvinnene i år 😀 (neida…vi utfyller hverandre så fint så <3)… Men hvertfall så legger jeg meg ikke ned syk altså…og avlyser…Ååå, neida..

Jeg har tatt turen til SNOPENS MEKKA, for å hente inn fyll til påske- eggene… Som skal være premier på påskenøttene her 🙂 

 

Og er du så heldig å bli trukket ut blant de med rett svar, så sender jeg deg et sånt påake- egg med il-post 😉

Begynner du å glede deg nå?

Vel, da får du komme innom i morgen tidlig – Åpner i 8.00-tida  😉

Det er åpent hele dagen , så du kan gjette  fra halen galer…til høna går og legger seg….

 

Velkommen i morgen til Frodiths Påskenøtter <3

29 kommentarer
    1. cathrinehenriksen: Å jo 😀 Man må svare riktig på alle spørsmålene for å bli lagt i lomma til den gale kyllingen… Dit kommer bare de med rett svar…Og SÅ trekkes det fra lomma de med rett svar.. Hvem som får påske-egget 🙂 Vaniljeogpepper og Høne-Pøne er bare i posten fremdeles… De var jo hos Frøken F, men tror sted nurmmer 2 -der er personen borte litt i påsken..og brått var det skjærtorsdag og posten stengt…Vi ser dem nok kanskje rett over påske 😀 Ha-ha.. vår-turne dette ja 😀 Koselig du liker stilen <3

    2. cathrinehenriksen: Ha-ha, alle pleier å klare hos meg 😀 Noen av dagene i det minste. Jeg hadde jo julekalender i samme stilen, med Høne-Pøne og Vaniljeogpepper som verter…og det var ikke veldig vanskelige oppgaver 😀 Men LITT mer enn i dag kanskje 😀

    3. Helge: Oi, kanskje dette er noe jeg bør se også 🙂 Jeg liker krim også jeg, og blandet med litt komedie høres bra ut da :-)Ja, nå er nøttene klare, litt forsinket 😀

    4. SaraK: Så bra 🙂 Jeg har lagt ut nå…, litt forsinket 😀 Og de er nok veldig lette,men det skal de være 😀 Moro med nøtter, og moro for meg å være med hos deg også 🙂 Klemmer <3

    5. Sov godt i natt og fyller på med kaffe slik at hjernen skal være så klar som mulig til påskenøttene fra deg. Har ladet opp og koser meg med TV2 minikrimserie “Toget – på sporet av en morder” – en artig serie, litt komikk, litt serie og litt krim. Ser vanligvis ikke påskekrim men dette var noe anna.

    6. Hihi, gleder meg til å få litt “konkurranse” på nøttefronten 🙂 Det er jo så gøy å delta selv også, så da må jeg jo selvfølgelig bli med på dine! 😀 Er klar i morgen tidlig (kanskje ikke 8, men før jeg drar bort på besøk i hvert fall) 🙂

    7. frustrertfrueihouston: Hi-hi, det er veldig enkelt da, som i julekalenderen. Skal være kjekt og greit å være med 😀 Koselig med alle som vil være med, og jeg lager de litt sånn passe enkelt så det blir litt for alle 😀 Sånn On Ice har jeg egentlig også hatt lyst til å se 🙂 Liker flotte kostymer og dans og sang av alle slag jeg 🙂 Kos dere 🙂 KLemmer <3

    8. Engla: Ja, jeg håper jeg blir fort fin igjen, vil ikke smitte noen på min vei 🙂 Nøttene blir som i fjor, ikek veldig vanskelige 😀 Alle skal få mulighet til å være med uten for MYE strev 😀 Uff at Lykkeliten er så pjusk da 🙁 Håper hvertfall HAN blir fort frisk igjen stakkar 😮 Kos det med storegullet i morgen 🙂 Klemmer uten smitte på vei med nattbussen <3 😀

    9. Ja jeg gleder meg til påskenøtter! Og kanskje jeg ikke kan legge meg i kveld før du har stått opp, sånn at jeg kan få med meg starten kjempetidlig… Vi får se hvor seint det blir, men skulle jeg sovne, så kommer jeg garantert innom ut på dagen (norsk tid). I kveld skal vi se Disney on Ice, og det gleder i alle fall jentene seg til. Gutta blir vel med for å ære høflige. Jentene har villet dra til Oslo og se siden de var små, men det har ikke blitt noe av. I dag er første dag med show her, så da passet det å få det med seg. Vi bare henter frem barnet i oss, nyter fin musikk, flott isdans og godt selskap. Sees i morgen, Miss Påskenøtt 🙂

    10. Så spennende !!!
      I morgen kommer storegull hjem, men jeg skal jammen få med meg han på dette 🙂
      Lykkeliten kaster opp her, så det går i klesvask kan man si…
      Håper du blir fort bra igjen vennen <3
      Ønsker deg en riktig god natt <3
      Nattaklemmer på vei

    11. Blir spennende å se hvilke påskenøtter du finner på. Å svare riktig har jeg ikke mye tro på at jeg går til, men vi får se. Jeg har alltid vært helt elendig på gåter og lignende ting.

    12. frokenfjeldberg: Så bra 🙂 Jeg vil ikke bli en bekymret Frodith her jeg ligger halvsyk 😀 Men fjærene er på vei i shape igjen snart, for det har jeg bestemt 😀 klemmer i massevis <3

    13. Men du vet det kjære, at det er bare å danse litt fugledans og fylle på litt i det der energi egget og vips er man plutselig slik man var..Ingen umiddelbar fare..=O) Klem til deg <3

    14. frokenfjeldberg: Ja, du velger nå selv på hvilken måte du vil være her på 😀 Men det blir ingen egg av titting 😀 Hi-hi.DA må det gjettes 😉 Håper du får litt orden på ting og tang, og blir så tilstede som du ønsker selv <3 Kose på tur igjen,når den tid kommer 🙂 Jeg skal farte litt mer selv i påsken, jeg har akkurat kommet hjem i dag 🙂 Stor god klem til Frøken F, flyvende fugl for tida 🙂

    15. Jeg skal forsøke å følge meg kjæreste Frodith, men hvis jeg ikke er innom hver dag og svarer, så titter jeg i hvert fall innom deg da..=O);P God stor klem Frøken F (litt Fraværende for tiden=O(

    16. Lisbeth Pedersen: Ååå,jeg håper så VELDIG at du vinner 🙂 Det hadde vært moro 🙂 Hørt om mange som har stemt på deg 🙂 Ha en fin-fin kveld du også 🙂 klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg