Plutselig var Peter Pan der igjen… ;-)

For deg som har kjent meg en stund her inne på bloggen, så er dette med Peter Pan ikke noe nyttt… Men jeg får forklare litt for de som er mine nye bloggvenner. Peter Pan var jo en mann som ikke ville bli voksen… Og han hadde en litt rar skygge, som ikke var helt samarbeidsvillig alltid…

Vel, nå er det ikke sånn at jeg ikke VIL bli voksen… som Peter Pan…Jeg ER voksen jeg altså..Men jeg er GANSKE leken som du vet.  I tillegg er jeg kanskje sånn over middels glad i lek med skygger…Det er ikke få innlegg som har handlet om skygger her,  på sommeren i fjor. Jeg hadde til og med en “Peter Pan-konkurranse” her i fjor…Dvs en foto-konkkurranse som KUN gikk på bilder av skygger. Og jeg er jo Galleridirektør i Galleri Frodith, og stilte selvfølgelig i Peter Pan-kostyme

 

Vel, det er ikke noen ny Peter-Pan-konkurranse på gang altså…..men jeg skal ikke love at det IKKE blir noen ny skyggekonkurranse… for det kan det GODT bli i løpet av sommeren… MEEEEN…..jeg har laltså ingen planer om det ennå, så kort tid etter påskenøttene…Nå er det bare JEG som har min egen lille utstilling her….For kanskje å inspirere noen andre… Så de blir skikkelig gira, hvis jeg plutselig annonserer en Peter Pan utstilling igjen senere..  

Her er mine siste skyggebilder, tatt i går 😉

Klatring i trær er alltid gøy…selv på asfalten… 😉

T-banen har mange morsomme skygger å by på…

…for plutselig dukker Minni Mus opp ;-D

…Og når man har en god venninne som Oslopadda, som alltid stiller opp også…så blir det litt ekstra gøy <3

 

Liker du å ta bilder av skygger?

 

#skygger #Peter Pan #leken #foto
47 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: ja, en ekte Minni Mus 😀 Morå å finne rare skygger, og jeg blir veldig leken av det altså 😀 Og får jeg MED meg noen er det enda mer gøy 🙂 Jeg har jo skikkelig mange liggende, for jeg har jo vist her før 😀

    2. Hihi, det lignet jo faktisk på Minni Mus! Du er jo så kreativ når det kommer til å finne morsomme skygger så det er gøy med disse innleggene! En konkurranse hadde vært gøy en gang, da måtte jeg jo lagt ut på en skygge-safari tror jeg, har nok ingen slike bilder liggende 😀

    3. Min matgale verden: Jeg er så trøtt i dag at jeg nesten sitter og sikler…Og det er jammen bra… for jeg har en skummel dag i morgen, og da kan man fort ikke sove noe særlig på natta :-/ Men tror det skal gå greit… Nattaklemmer <3

    4. Kult med skyggebilder…jo, jeg tok faktisk skyggebilder en dag jeg var på tur, prøvde med på hjerteform med hendene, men så vel heller ut som noe ekstra skummelt som kom…hihi. God mandagskveld, og her er det skikkelig kveld. Nattaklemmer fra tidligisengkjersti 🙂

    5. cuskima: Ja du er vel opptatt du 😀 Det skjønner jeg godt, ikke til å ligge på latsiden når de to er i hus ;-D De gjør noe med folk liksom 😉 Jeg skal ut i sola å gå tur, hjem. Og IKKE ta bilder men bare GÅ 😀 For en gangs skyld 😉 Kose deg mer jentene og ha en fin ettermiddag 🙂 Klemmeriallevarianter <3

    6. cathrinehenriksen: Ja, vi fjasa litt i går, jeg startet helt på egenhånd, før jeg traff Oslopadda, og hun ble jo med hun også, og da ble det enda mer moro 🙂 Og jeg ser SÅ mange fine 🙂 Jeg skal gå hjem fra jobb i dag…men UTEN kamera…Bare mobilen 😉 Ha en herlig du også <3<3 klemmer <3

    7. frustrertfrueihouston: Jeg har ikke gjort de så mye FØR, men så begynte jeg å se de, legge merke til dem, og prøvde meg fram med bilder. Og det er jo super -moro, noen blir veldig fine også 🙂 Og henge på bloggen liksom 🙂 Ha en fin mandag du også <3 klemmer <3

    8. Vanja: Jepp, han har sneket seg inn, med skyggen sin og alt 😀 Det er så gøy med de skyggene, og plutselig dukker det opp noen tydelige motiver, og da MÅ jeg jo bare 😀 I dag skal jeg GÅ hjem fra jobb. Men jeg har ikke kamera i dag, ikke det ordentlige hvertfall… men da får jeg bare nyte solen uten noe som helst bilder i hodet 😀

    9. er så kult med bilder,men eg er ikkje spesielt flink å ta selv desverre. Me er glad i andres bilder og andres ord og alt som egentlig får oss til å trigge egne tanker og følelser ikkje sant. Sånt liker eg 😉
      ha en strålende dag, eg er litt opptatt med beslk som du vet så her er det litt travelt
      ha en superduper dag
      klemmeting <3

    10. Jeg har nok ikke tatt mange skyggebilder, men dette inspirerer! Morsomt å klatre i trær -på asfalten 🙂 og det er utrolig mange ulike skygger, og morsomt å se hvordan den forandrer seg alt etter som hvor solen kommer fra. Ha en super mandag<3

    11. TROR DET ER EN LITEN PETER PAN INNE I DEG JEG..
      Så kjekt da. Flink til å ta bilder og å lage morro, det kan du uten tvil..)

    12. Mariann Sæther Tokle: Ja, Jeg henger dem ikke akkurat opp på veggen jeg heller 😀 Men moro å ta dem, og bruke på bloggen i forskjellige øyemed. Og sånn bare for å SE på liksom 🙂 Moro 🙂

    13. hamyst: Takk 🙂 Ja, jeg må jo fortelle litt om tidligere ting, så folk er LITT oppdatert på hva jeg har holdt på med, og hva som KANSKJE kommer 😀 Ha en fin dag 🙂

    14. Engla: Ja, det er moro å ta bilder av de tingene du nevnte der også :-). Jeg synes det er gøy å ta bilder av alt jeg 🙂 Å ta bilder i det store å hele er moro, en skygger er en højdare .-D Klemmer fin dag til deg min venn <3

    15. folkogdyriskogen: Ja, i løpet av sommeren så bør vi vel få til en skyggekonkurranse til 🙂 Det er jo så moro 🙂 Mens man holder på også 🙂 Klemmer <3

    16. Annebe: Ja, det er veldig gøy å ta sånne bilder, de blir fine, og det er moro mens man holder på også 😀 Ha en fin dag Annebe 🙂

    17. Oslopadde: Det er godt med ei padde som stiller opp, det gjør skyggene ekstra morsomme 🙂 Takk for turen og lykke til med alt i dag, OG i morgen <3 Klememepaddeflatklemmen <3

    18. Fru Stussli: Ja, det skulle tatt seg ut 😀 For sen på skolen pga Frotith og Peter Pan-leken 😀 ha-ha. Ja, nå er hun nok mer opptatt av lesing og bøker, og det er jo veldig fint også, at hun liker å lese og vil prate om det 🙂 Ha en strålende dag du også lille Bente 😉 1002 klemmer tilbake <3

    19. Herlige bilder frodith <3
      Her går det mest i bilder av blomster , himmel og trær om dagen 🙂
      Ønsker deg en herlig mandag og er god ny uke <3
      Klemmer fra Engla

    20. Så kule bilder! Også så kreativt 😀 Håper det blir skygge konkurranse! Det har jeg veldig lyst til å være med på kjenner jeg 😀 Ønsker deg en fiiin dag 🙂 Klemmer <3

    21. Så moro!!! Klatrebildene var ekstra artige 😀 Måtte vise det til litt trøtt frøken her, så nå er jeg redd det blir testet ut på skoleveien 😛 Kommer hun for sent så får hun si hun ble så inspirert av deg 😀
      Da Emma var mindre pleide vi å lage “dukketeater” på veggen med skyggen av hendene våre. Det var skikkelig koselig. Nå er hun så stor at hun stort sett leser og når jeg kommer for å si god natt, vil hun heller snakke om boken sin 🙂
      Ha en strålende mandag <3
      1000 klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg