Åååå, så nysgjerrig jeg er!!….Igjen.. ;-)

Faktisk så nysgjerrig at hele nesen vibrerer…

Vel….nå er det nok noen som skjønner hva jeg driver med, men ikke alle. Fordi jeg har fått noen nye bloggvenner i det siste, og DE skjønner ikke hva dette er…

Det som er, er nemlig at jeg legger ut dette innlegget her med faste mellomrom, fordi jeg trenger litt opplysninger om deg som sitter og leser her nå.  Det er fordi jeg liker å vite litt om de som er bloggvennene mine, og jeg lover deg at du vil ikke angre om du svarer. Det er jo hyggelig å vite litt om hverandre, annet enn det vi leser hos hverandre hver dag, og som sagt det kommer ofte godt med at jeg får disse opplysningene 😀 Jeg bruker de bare i hyggelig sammenheng, så ikke la deg “skremme”  Og for at det ikke skal bli fullt så skummelt, så får du de samme opplysningene om meg. 

 

 

 

 

 

Og så sparker jeg ballen over til degJeg… trenger altså litt info 😉

1) Når har du bursdag?

2) Hva gjør du? Yrke? Skole? Hjemmeværende? Arbeidssøker? eller noe annet kanskje?

3.) Hvor liker du å reise?

4) Hvilken type filmer liker du?

5). Hvilken er din favorittfarge?

6) Hva er hobbyen din? 


 Bare svar i kommentarfeltet 🙂

25 kommentarer
    1. Karoline Johannesen: Takk-takk 🙂 Dette innlegget kommer av og til for jeg får jo nye bloggvenner og da trenger jeg jo litt info 😉

    2. Dette skal jeg vel få til å svare på 😛
      1) Når har du bursdag? Jeg har bursdag 9 April og er født i 1990.
      2) Hva gjør du? Yrke? Skole? Hjemmeværende? Arbeidssøker? eller noe annet kanskje? Jeg er hjemmeværende med min lille sønn på 17 mnd. Men grunnen til at jeg er hjemme er fordi jeg er syk med ME.
      3.) Hvor liker du å reise? Jeg elsker generelt å reise, men favoritt stedet mitt må bli Tenerife. Etter det kommer nok Italia og da spesielt Roma. For ikke å snakke om Irland!
      4) Hvilken type filmer liker du? Jeg liker generelt alt av filmer, så lenge de ikke er for blodige. Favoritten er historisk drama og fantasy.
      5). Hvilken er din favorittfarge? Jeg elsker rosa, men også blå. 🙂
      6) Hva er hobbyen din? Har en del forskjellige, bland annet scrapbooking, sying, matlaging og riding.

    3. Fikk dessverre ikke svart deg i går, men her kommer svarene du spør om.
      1. 31.mars
      2. Sykemeldt tavlemontør
      3. Jeg liker å reise sammen med mann, barn og campingvogna. Har ingen favorittsted.
      4. Liker romantisk-komedie, thriller, drama og lignende filmer.
      5. Jeg er ganske svart/hvitt menneske, men blå og lilla er og fint.
      6. Mine hobbyer er håndarbeid, spesielt hekle og strikke.
      Klem <3

    4. cathrinehenriksen: Bra, der kom du inn på det innlegget, så nå vet du hvordan jeg kan alle bursdagene til folk 😀 He-he..ja ikke ALLE da…det er noen som aldri svarer, og da blir det inget innlegg 😀 sånn sånn er det bare 😀 Klemmer igjen <3

    5. Engla: Men jeg har ikke selve infoen, som jeg har på de andre, så jeg må ha lusket ut litt om deg på andre måter, for jeg har ingenting i papirene mine 😛 Men det spiller jo ingen rolle da 😀 Ja, husker jeg skrev, men skjønner ikke at det er sviske-borte alt om deg, men lurer på om du snakket om datoen litt i forkant på egen blogg og det var sånn jeg fant ut datoen. Jeg trenger jo ikke den infoen om deg, og trengte ikke da heller, fordi jeg har jo info om deg likevel, uten papirer 🙂

    6. Hihi ,du er nå god du <3 Her kommer svarene :
      1. 22. Februar
      2. Jeg liker å jobbe som frivillig innen teater for undertrykte , elsker teater 🙂 Men får litt hjelp av nav også da .
      3. Jeg liker å reise verden rundt og til statene hvis jeg fikk velge ,hihi :o)
      4.Elsker skrekk filmer selv om jeg aldri blir skremt av dem ;-D
      5.Elsker svart , hvitt , rødt og blått . Mest svart men det er jo egentlig ingen farge da :p
      6. Hobby er så mangt , men tar det viktigste først som er trening og hunden min <3
      Klemmer til deg <3

    7. Joda vennen min, for du skrev jo så fint innlegg på 40-års dagen min i fjor sommer (14 juli ) Her rant tårene husker jeg da jeg leste det nydelige innlegget ditt <3

    8. Engla: Ja, jeg kjenner vel degpå mange måter, men du har ikke svart på den før? Sånn ordentlig,med dato og alt. Så jeg vet nemlig ikke når du har bursdag jeg 😮 Hjelpes meg, det må jeg jo få 🙂 Stor god morgen klem <3

    9. foreignerat50: Ja, deg hadde jeg ikke fra før 🙂 Så det var bra jeg fikk denne fra deg 🙂 Takk -takk 🙂 Den kommer godt med i min lille plan <3

    10. lifeistooshorttowait: Ja, jeg har vel fra deg før, men tar gjerne litt igjen .-) Takk for info,og jeg får jo alltid bruk for det 🙂 Klemmer <3

    11. Fru Stussli: Jeg sov som en liten bjørn i går…og i natt våknet jeg kl 4… 🙁 Men denne historien fikk meg til å tenke på noe annet, og det var ganske gøy 😀 herlig historie. Der skulle jeg vært 🙂 Store klemmer 🙂

    12. 13 Februar 🙂
      Går på kurs igjennom nav, arbeidssøker 🙂
      Til nye steder, liker å oppleve nye ting 🙂
      Skrekk og thriller 🙂
      Rød 🙂
      Hobbyen min er baking, matlagning, interiør, blogging og mye annet 🙂

    13. Hihi, jeg tror du kjenner meg ut og inn snart siden jeg lusker rundt her både titt og ofte, men yndlingsfagen skifter jo litt da og akkurat nå er det turkis 🙂
      Jeg liker best badeferier på solfylte strender og gjerne litt gripende filmer.
      Ønsker deg en riktig god natt min venn <3
      Stooor go´nattaklem til deg fra meg

    14. 1. 8.mars
      2. Nettstudent via NKI nettstudier og skal bli butikkmedarbeider. Arbeidssøker
      3. Syden, nye steder i norge og i utlandet.
      4.Ser mye komedie, action, thriller, drama og slike filmtyper.
      5. Akkurat det vet jeg faktisk ikke helt.
      6. Fotografi, bloggen, scrapbooking
      Håper du fikk noen fakta som du likte 🙂

    15. Se der ja… der kom den igjen…siden du spør så pent svarer jeg gjerne en gang til vennen :))
      1. 20. november
      2. hjemmeværende og jobber hjemmefra
      3. USA (hihihi…du visste vel det tenker jeg)
      4. ser så sjelden på filmer jeg vet du
      5. jordfarger
      6. slektsforskning og strikking
      Ja dette er som du nok visste meg :))

    16. 21 aug 🙂 Hjemmeværende med en røten skrott 😛 Jeg liker å resie dit spennende historier befinner seg og liker å reise til vakker natur. Er ikke type syden menneske kan man vel si..:-) ELSKER en god skrekkfilm/ grøsser og filmer som inneholder fakta/ historie, en god komedie og action sier jeg ikke nei til heller. Elsker generelt å se film 🙂 Min favoritt farge er rød. Hobbyene mine er : Dyr, foto, turer i skog og mark, lesing, blogging. Det jeg kommer på farten 🙂

    17. hihihi jeg vil heller fortelle deg noe fra New York. På den store jernbanestasjonen i byen har de en hviske vegg. Der kan man stå på hver sin ende av veggen og viske til hverandre. Lyden føres langs veggen. Vi prøvde og det fungerte. Emma og jeg på hver vår enda. Så visket hun. Mamma, skal jeg fortelle deg en hemmelighet. Jeg sa seff jeg. Jeg er egentlig blå og heter Linda.
      Rare ungen. Vi lo oss nesten fillete. Tenk så moro å gå dit for å fortelle hemliser!!
      Ha en strålende kveld lille venn
      Store klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg