Ulvenes dronning :-)

 

 

 Ja, nå vet du jo at det er JEG som er Dyrenes Dronning… Men jeg er faktisk IKKE Ulvenes Dronning altså, For det er det nemlig en annen som er. 

Den herlige jenta over her har sjarmert meg RETT i senk. Hun ser liten ut der hun står, omkranset av de vakre irske ulvehundene sine, og jeg er nok LITT usikker på om det er hun som er liten eller om det bare er de to ulvene hennes som er så store?? Det jeg hvertfall vet er at Elinslaaen.blogg.no er alt annet en en liten i personlighet. 

Jeg har ikke møtt Elin, men hun har gitt meg et godt inntrykk av hvem hun er likevel. Ikke alle her på blogg er like enkle å danne seg et bilde av, men Elin har gitt meg masse tanker. Hun virker sterk og egenrådig, med beina godt plantet i SEG SELV om du forstår. Hun lar seg ikke plukke på nesen, og virker BÅNN ærlig med folk rundt seg, og sier rett ut hva hun mener. Og DET kan jeg like, folk som er seg selv <3 Elin virker også utrolig SNILL, på en helt herlig måte, hun gjør masse ekstra oppgaver i forhold til jobben sin og det tror jeg er utifra ren snillhet. OG hun virker som en som stiller opp for vennene sine med HJERTET på rette plassen.  Elin forteller også ganske ærlig om det hvis hun IKKE har det så bra, og kan vise at hun også kan være litt sårbar når ting ikke går så greit…. 

Elin virker i tillegg å ha en helt herlig humor, en humor som passer MEG midt i blinken hvertfall. Hun kan sitte halve netter med venner og lage rare masker til påskekyllingene sine, 

Og her er f eks profilbildet hennes  ;-D

 Og hun har en egen måte å skrive på bloggen sin som BARE er Elinsk. Hun er anderledes, på en veldig herlig måte <3

Elin jobber i bank og har gjort det en stund. Hun har lyst til å studere litt igjen, men vet ikke helt hva .  Hun er ikke så glad i å reise, men bilferie til Tyskland er helt greit, for hun er superfan av Tyskland.  Hun liker mye forskjellige filmer, Notting Hill er en favoritt, men nevner også skrekkfilmer og thrillere høyt på listen.  Og jeg vet hun elsker å skremme seg selv med Walking Dead -serien på tv. Hun liker Bruce Willis og Juliette Lewis av skuespillere 🙂 Hobbyen hennes er så klart hundene hennes, men hun er også rimelig glad i å fotografere. Det er alltid masse koselige bilder av hundene hennes på bloggen der, og av annet: natur, skygger osv  

Favorittfargen er blå. Så derfor blir det BLÅ kake i dag <3  For ELIN har nemlig BURSDAG i dag så klart <3 Og DET må vi feire!!

Så ELIN: 

Gratulerer så masse med dagen i dag!! Du er ei herlig jente, som jeg liker godt! Synes alltid det er moro rett og slett å lese bloggen din. Jeg har humret godt mang en gang, av innleggene dine  Jeg håper du får verdens beste bursdag, og feirer sånn du vil selv.  Ta deg en kakebit av cyber-kaken, den er garantert sunn og god, selv om den er blå 😉  Og du: beklager at ikke Iimo er med på bildet, den er for liten til at jeg får til å tegne 😀

Sender over tusenvis av bursdagsklemmer og håper du får en fin dag, med Troll og små -troll 😉 <3<3

 

 

Ta deg gjerne en tur inn til Elin og gratulere henne med dagen, da blir hun nok glad 🙂 

 

Kjenner du Elin fra før?

 

#bursdag #bloggvenn #hunder #tegning
57 kommentarer
    1. Noen leste bursdagsinnlegget mitt på min blogg, og så hadde jeg linket til dette innlegget og da måtte jeg lese det igjen- og jeg blir jo like glad hver gang 😀

    2. Hipp hipp hurra for Elin i Dag !
      Jeg er så herlig å ha truffe Elin før på hundetreff, er noen år siden men husker godt hun virket som ett god4 menneske med stor omsorg for hundene sine å nå som hun har økt flokken så tviler jeg ikke på at det er blitt mye mer kjærlighet der ☺
      Syntes det var flott tegning og ett kjempe koselig innlegg <3

    3. Moving On: Ja, snik litt på Elin, hun er ei spesiell og flott jente 🙂 Jeg får faktisk ikke skrevet til ALLE bloggvennne, fordi det er ikke alle jeg har fått bursdagdatoen til, men på de jeg har fått dato av, er det bare kos og gøy å skrive til. Fordi jeg har jo et bilde av folk 🙂 Koselig å høre at du liker det. Klem til deg 🙂

    4. Du frodith er og blir unik på alle mulige måter!
      du ser, hører og får med deg<3 respekt ass!!
      Så sniilt av deg og skrive til alle som har bursdag!!
      Vettu, kjenner henne ikke ph har heller ikke Vært innom bloggen hennes!.men tror jeg må inn og sniktitte litt ser jeg:)

    5. Elin Slåen: Tryllestav høres herlig ut 🙂 Nesten like fint som en sjiraff-kosedress 😀 He-he <3 Neida, jeg føler meg ikke noe gammel jeg så 🙂

    6. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Veldig artig det da 🙂 Jeg kunne vært moren hennes jeg også 😀 Ha-ha… Men vi er da IKKE noe gamle av den grunn..Jeg er HVERTFALL ikke det 😀 Kun 48 i går.. Det er bare ungjenta det også…selv om Elin er yngre 😉

    7. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Så bra det stemmer 🙂 Du kjenner henne kanskje privat også eller? 🙂 Jeg kjenner henne jo bare fra bloggen, og derfor er det moro hvis det treffer 🙂 Jeg danner meg jo et bilde av de jeg har som bloggvenner, og som jeg har hatt en del kontakt med her inne. Jeg tror liksom jeg har dannet meg et bilde, som jeg HÅPER stemmer, når jeg skriver disse bursdagsinnleggene, men jeg kan jo ALDRI vite 🙂 men her traff jeg visst spikeren. Elin sier det jo selv også 🙂 Og det er hvertfall sånn jeg opplever henne, og hun virker morsom, ærlig, sårbar og anderledes på en herlig måte 🙂 Så hurra for henne ja 🙂

    8. For ett fantastisk innlegg om ei like fantastisk jente 🙂 for Elin er faktisk akkurat sånn som du beskriver henne 🙂 ei lita jente med ett stort hjerte 🙂 og så søt og snill og god at det ikke er måte på 🙂 Har såklart gratulert henne på Facebook også, men stiller meg gjerne med i rekken som gratulerer henne igjen 🙂 Hipp Hipp Hurra for verdens beste Elin <3

    9. Min matgale verden: Ja, Elin må feires med brask og bram 🙂 Og jeg har gjort min del 😀 Og håper hun får en herlig dag, som min var i går. Og I DAG fant jeg noe i postkassa!!!! Din luring 😀 Sammensverge deg med postmannen 😀 Ikke rart han var borte lenge, han var hos DEG han 😉 Kommer et lite innlegg<3 Snart <3 Så deilig med litt fri, og tenker at Bonnie ikke var lei seg for det 😀 klemmer <3

    10. Elin Slåen: Veldig koselig at du likte det da, jeg håper jo at jeg treffer litt når jeg har dannet meg et bilde av de forskjellige 🙂 Og jeg var jo veldig spent på hva du synes om tegningen da?? 😀 Det var jo HUNDENE som ble hovedsaken her liksom, fikk jeg de til?? 🙂 Bursdagsklemmer <3

    11. cathrinehenriksen: Ja, Elin er flott og morsom 🙂 Ja, det har vært greit å komme i gang med mandagen, det er vel den eneste normale uken før sommerferien nesten 🙂 Ha en strålende mandag du også Cathrine 🙂 Håper du er i gang med uka på en god måte 🙂 Klemmer masse <3

    12. Aww <3 <3 <3 Det er ikke ofte jeg gråter altså, av denne typen gråting, men nå gjør jeg det- store krokodilletårer, men glade store krokodille tårer 😀
      Herlighet, du kjenner meg jo som din egen baklomme! <3
      Tusen, millioner takk for et supert innelegg <3 <3 <3

    13. For ett flott bursagsinnlegg om skjønne Elin , ja hun virker herlig hun på så mange måter 🙂 Å er ikke rart hun ser litt liten ut da hun har verdens største hunderaser ved sin side 😀 Koselig jente , skal nok gratulere henne med dagen ja :))
      Så må du ha en fin mandag og god start på uken Frodith <3

    14. frustrertfrueihouston: Jeg sitter på jobben ennå, så kunne ikke SE for meg at du hadde skrevet. Men da er du nok på listen min hjemme 😀 Hi-hi Jeg er actiondame selv. Synes sånne dramaer, som OFTEST blir litt kjedelig… Men kommer litt an på da så klart 🙂

    15. Jeg måtte bare sjekke om jeg hadde svart, og det hadde jeg – i januar. Ser jeg skrev ned action filmer, og ingen typiske jentefilmer! Må ha vært inne i en actionperiode med mannen! Hi hi. Men typiske jentefilmer er også bra, eller alt av film hvor favoritten min, Patrick Swayze spiller. Så Dirty Dancing og Ghost er klare favoritter! Jeg kan nok finne frem løven i meg innimellom, og albuene kan brukes om de må! Men noen typisk løve er jeg nok ikke!

    16. frustrertfrueihouston: He-he, nei… jeg er jo Tyr, men er ikke spesielt sinna jeg heller, utenom de gangene på trikken, og da har jeg jo litt OKSE -posisjonen inne 😀

    17. Hm jeg tror jeg har skrevet svar en gang, men jeg kan svare igjen jeg. Rart med det for en del svar endrer seg nok fra tid til annen. Så kommer det en ny spørsmålsrunde i løpet av sommeren så skal jeg nok få svart igjen 🙂 Jeg er Løve, men brøler ikke så høyt!

    18. Hanne: Så bra 🙂 Tror du vil like Elin, hun er ei artig ei 😀 Rett og slett 😀 Ha en fin mandag Hanne, jeg skal rusle hjemover fra jobben 🙂 Deilig 🙂 Og kanskje kjøpe meg en is 🙂

    19. frustrertfrueihouston: Hi-hi, hyggelig å huske på folk om jeg KAN, og jeg har jo som du kanskje husker en liten jukselapp 😀 Nå tenker jeg at jeg kan ikke huske du har skrevet deg på der? For jeg må vite NÅR folk har bursdag skal jeg få gjort det 😀 Her er uken godt i gang, og det er rusletur hjemover på planen. Trenger litt luft, og varmt er det, selv om sola forsvant nå.. Håper du har en fin dag i Houston? Stor klem til deg <3

    20. ~Thessa Braathen~: Ja, gjør det, hun setter nok pris på litt besøk, det synes jeg var kos i går hvertfall 😀 Ha en fin dag Thessa 🙂

    21. Hun har jeg sett på mange blogger og er som du sier- Vet hva hun står for, sier det hun står for 🙂
      Slik en skal. Være seg selv.
      Hurra til henne 😀
      Irske ulvehunder er de kuleste! Elsker dem!:D

    22. Fru Stussli: Ja, gratulerer til Elin, i dag var det hennes tur 🙂 Jeg håper du også får en herlig dag lille Bente 😀 Klemmer i bøttevis <3

    23. Vanja: He-he, jeg har jo det ene innlegget som folk har svart på som EN ting. Men i tillegg så er jeg jo faktisk inne hos folk HVER dag 😀 Og da blir man jo litt kjent etter hvert 😀 De GIR meg et inntrykk 🙂 Og jeg synes jo det er moro å bli kjent med folk 🙂 Ja, her skinner også solen og jeg skal kose meg GLUGG ute etter jobb, gå hjem fra jobb 🙂 Trim og sol på en gang 🙂 Ha en strålende dag 🙂

    24. Du er og blir rå på dette?
      Jeg fatter ikke hvordan du klarer å holde alle sammen fra hverandre, og du glemmer jo ikke heller. Flinke deg.
      Vi er heldige som kjenner deg.:)
      Kos deg idag. Her skinner solen, og det er meldt et nydelig vær denne uken? Krysser fingrene slik at jeg kan kose meg ute.:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg