Tittei igjen… ;-)

Ja i dag har jeg vært på landet som du kanskje har sett på morgen-innlegget. Jeg er en del der ute i barndomshjemmet, av forskjellige årsaker. Og i dag skulle vi litt av hvert. Startet dagen med å luske meg ut i hagen å ta noen flere blomster- bilder. Det er liksom blomsterdagen…

Ingen humler å se, ingen skjærer som hadde spist jordbæra hennes.. Bare en gryende morgen, med dugg i gresset og litt sol som tittet gjennom kronbladene når jeg tok bilder i marihøne-perspektiv 

Sånn er de altså for en marihøne… 😉


Og sånn ser de samme blomstene ut når skjære kommer flyvende, på jakt etter markjorbærene til mamma 😀

Etter en god frokost, dro vi til Moss, hvor vi hadde noen ærender. 


Litt kaffe på kafe, og neglelakk kjøp………..før vi skulle på Galleri

Mamma er både en tålmodig og flink fotograf,når Frodithen må vise fram neglelakken…..på en mest mulig naturlig måte ;-D

 ….Og hun er veldig tålmodig som foto-objekt <3


Min flotte mamma 🙂

 

Har du hatt en fin torsdag?

Liker du deg best foran eller bak kameraet?

 


 

#blomster #mor #ærender #shopping
52 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Vi koste oss veldig 🙂 Mamma er veldig fotogen 🙂 Ser like naturlig ut på alle bilder liksom, DET gjør ikke jeg altså 😀 må flere TAKES på meg…he-he

    2. Koselig å dra på tur med mammaen sin ^^ Hun ser akkurat like snill og god ut som deg, og hun ser langt i fra ubekvem ut foran kameraet. Kjempefint var bildet 😀 Håper dere koste dere masse i Moss på galleri og kafé!

    3. ~Thessa Braathen~: Så bra det var en fin dag. Jeg synes dette har vært en deilig dag også 🙂 Og i morgen skal jeg på tur, så det blir bra 🙂

    4. Ja fotball kamp var super koselig igår for å si det sånn ! 🙂 Har helt glemt å legge ut bildene idag, men de kommer nok etterhvert tenker jeg om jeg ikke drøyer det til i morgen, er rett og slett helt slakt idag ! 🙂 hehe Ja jeg blir som regel aldri fornøyd med bildene jeg tar ! 🙂 hehe

    5. cathrinehenriksen: Ja,blir mye knipsing om igjen og om igjen før jeg er fornøyd 😀 Jeg skal knipse masse bilder i helga,elsker å fotografere og elsker å tegne, så jeg får gjøre litt av begge deler. passer ypperlig på min blogg 🙂 Klemmer Pippiklemmen <3

    6. Takk for det , hehe 🙂 Ja er ikke alltid jeg blir fornøyd med alle bildene av meg heller . Knipser flere så jeg vet jeg har minst ett brukbart ;o) Det er bra dere fikk tid til litt kos og hygge da :))
      Ja , nå gikk jo sola selvfølgelig ned etter bare en halvtime , så nå sitter jeg her igjen 🙂 Ja går bra med tatoveringene , ettersom jeg sitter i en sol stol å da skinner sola bare på forparten også har jeg ett dekket over tatoveringen på håndleddet med ett svettebånd . Så da skulle det gå bra med litt sol 🙂 Håper å få se ennå mer bilder av deg framover , er jo litt kos det . Selv om jeg ELSKER tegningene dine også :o) Du har virkelig fått taket på det med å tegne du 🙂
      Klemmer fra Pippi 😀

    7. Audhild Mamma til lille Willi: Ja, da er vi ganske enig en del av oss 🙂 greit både foran og bak. Jeg synes det er mest morsomt å ta bildene selv, liker å utfordre meg selv og finne nye motiver. Men ok å være motivet selv noen ganger også 🙂 Men jeg trenger litt lenger tid før jeg er fornøyd da 🙂

    8. cathrinehenriksen: Ja, det ble en veldig koselig dag mellom alle ærender vi MÅTTE gjøre 🙂 Mamma er kjempefin, og hun liker seg godt foran kameraet, og har alltid et naturlig smil på lager 🙂 Deilig med litt soling da, det går bra i forhold til tato? 🙂 Jeg liker å knipse bilder som du vet, men jeg KAN være foran kameraet også, det trengs bare litt MENGDER med bilder før jeg er fornøyd 😀 Ha en herlig fredag Pippi <3 klemmer på alle kanter <3

    9. ~Thessa Braathen~: Deilig vær om dagen og fint å være ute. Fotballkamp høres fint ut i sola 🙂 Jeg liker meg også både foran og bak 🙂 Mest morsomt å TA bilder, men liker å ha noen bilder av meg selv også..Men tar MAAANGE før jeg blir fornøyd 😀

    10. Å den som var en marihøne ;o) Hihi 🙂 Ja å gud så lekre farger på neglelakken og flott bilde av deg der du viser den frem , lekkert :o) Den fargen går sikkert fint til kjolen din også 🙂 Flotte mammaen din også , er bra dere har kost dere da :o) Er godt å være med familie :)) Torsdagen min har vært fin den , prøvde meg på litt soling på balkongen og har tenkt meg ut ditt igjen i dag 🙂 Når det kommer til om å vær foran eller bak kamera , så er det litt halvt om halvt 🙂 Er ikke alltid jeg liker å bli tatt bilde av , men noen ganger ja :o) Må liksom være litt forberedt jeg , haha 😀
      Ha en herlig fredag du <3

    11. I går hadde jeg en fantastisk fin dag ! 🙂 Var å så på fotball kamp i strålene sol og bare slappet av 🙂 Fine bilder, liker å sitte både foran og bak kamera jeg 🙂

    12. Marit: Jeg tenker ikke at jeg forfaller, jeg ser at jeg har noen rynker mer og at jeg sagger litt her og der…men det er liksom meg det også da 😀 Blitt litt vant til det 😀 Men hadde jeg plutselig blitt helt stram overalt hadde det nok sett litt unaturlig ut.. 😀 Men jeg liker meg best BAK kameraet jeg også, men går fint foran også, etter en del forsøk 😉 ….til slutt blir jeg fornøyd 😀 Ja, mamma er kjempefin, blid og optimistisk, med glimt i øynene 🙂 Ha en fin dag du også 🙂 Klem <3

    13. Jeg hater å være foran kameraet. Rett og slett hater det! Prøver å stikke meg vekk så godt jeg kan. Men på den annen side så er det jo litt kjekt å ha noen bilder med meg også på, sånn til etterpå. Se hvordan en forfaller .. hehe. For det er jo det en gjør lissom. Og om 15 år synes jeg sikkert selv at jeg var nesten vakker da jeg bare var 50 ..
      Kos deg med mamma’n din, jeg blir nesten litt misunnelig. Ja, forresten, ikke bare nesten. Og ikke bare litt heller. Ho så jo bare skjønn ut også, mora di. Akkurat som dattera. Ha en fin dag.

    14. frustrertfrueihouston: Ja, mamma er fin som bare det! 🙂 Og dagen i dag ble fin også, med Galleri og kafe og skravling. Og faktisk litt shopping også 🙂 Lagt ut bilder fra Galleriet i dag 🙂 I går var det nesten 30 grader her også 😀 Skikkelig varmt. Deilig! Gleder meg til å se mer bilder fra deg nå altså, med det kameraet <3<3 Ha en fin fredag <3 Stor god klem <3

    15. Livsrom: Jeg liker meg best bak, men går greit foran også 🙂 Bruker bare litt lenger tid 😀 Før jeg er fornøyd 😀 Det ble en fin dag i går 🙂 Ha en fin fredag du også 🙂 klem <3

    16. For en flott mamma du har! Hun ser så snill og god ut! Og tror du har samme smilet som henne. Fine er dere begge to. Kjekt å tilbringe litt tid sammen, og kaffe og ny neglelakk er bra. Likte godt de blåfargene!
      Her har det vært enda en fin dag, sol og ca 30 grader. Jeg trives nok best bak kamera, og i morgen drar vi en snartur til New Orleans og da håper jeg på mange fine bilder 🙂

    17. Herlige bildet både av de første og de andre blomtrene:-D Ja, da mener jeg både løvetann, forglemmegei og de to flotte damene, om du skulle være i tvil;)
      Den beste plassen er vel bak kameraet, men du klarer deg bra forran også:)
      Ha en finfin fredag:) Klem<3

    18. Ja, DET er skikkelig god sliten!!
      Ikke noe er som skikkelig barneklemmer heller!:D
      så nå e de sengen før det er nye kids igjen i morgen!
      haha

    19. Lisbeth Pedersen: Jeg er som deg, liker meg BEST bak kamera, liker jo å jakte på bilder. Men synes det er greit foran også, det er bare mer en tålmodighetsprøve for å få bilder jeg blir fornøyd med 😀 Takk-takk 🙂 Mamma er fin som bare det. Ja, moro med litt diverse neglelakker som passer til turkise kjolen og sånt 🙂 Natta 🙂 Klemmer nattaklemmer <3

    20. Moving On: Å ja, kan tenke meg DET var rimelig slitsomt ja 🙂 6 måneder er ikke bare tull liksom 😀 Men man blir GOD -sliten etter sånt, kanskje du sovner godt i kveld 🙂 Klemmer <3

    21. Flotte blomsterbilder 🙂
      Og en flott Frodith og Frodith-mamma.
      Så var det virkelig noen herlige farger du hadde kjøpt på neglelakkene.
      Jeg trives best bak kamera, men noen ganger må vi vel knipses litt av 🙂
      Natta
      Klemmer

    22. liker syner til som marihøna har jeg!:D
      Høres ut som en grei dag du har hatt.
      Her har det gått i barnepass faktisk, fikk akutt spm om jeg ikke kunne passe 3 små i alder 6mnder til 4 år, så er nettopp kommet hjem!:)
      Morro-koslig og slitsomt på en og samme gang 🙂
      Ha en fin kveld frøken!

    23. Mamma til 2: Send en mail til meg, så skal jeg svare tilbake, så ser du om du får noe 🙂 Ja, i morgen er en ny dag, og da skal jeg blomstre for alvor 😀
      Mailen er: [email protected] hvis du vil prøve 🙂
      stor klem til deg <3

    24. Det var en flott mamma ja!! 🙂 Og en flott Frodith med lekker neglelakk! 🙂
      Dagen min har vært.. ja, hva skal en si.. skriver om den i morgen jeg tror jeg.. :p

    25. Hei snuppings 🙂 Dere er noen vakre ‘blomster’ alle sammen 😀 Denne dagen har vært hektisk, mer enn jeg satte pris på. Datamannen kom i ettermiddag og innstallerte nytt mail-program “eM Client”. Ja da, jeg får vel sendt mail når jeg ikke får den i retur, men jeg får ikke svar fra noen, merksnodig 🙁 Kan det være at venner ikke kikker innom PC i dag i det flotte været tro (?) eller er det rett og slett en feil og på’n igjen i morgen, PUH! Vil ikke sende sms spørre, er de opptatt, så er de opptatt 😉 Litt stressa som du skjønner, men i morgen er det en ny dag 😀 Ha en fortsatt varm kveld og kos deg masse 😀

    26. lifeistooshorttowait: Ja, jeg liker meg best bak jeg også, men også litt foran, som jeg sa til noen over her. Det tar bare litt lang tid å få bilder jeg blir fornøyd med da 😀

    27. lulltove: Åå,så koselig du sier om mamma 🙂 Det skal jeg si til henne når jeg kommer dit igjen 🙂 Jeg synes jo hun er veldig flott da 🙂 Uff, ikke i form? Ja, det har vært en deilig temperatur og pent rundt om kring, så jeg NYYYYTER jeg 🙂 Jeg er litt enig, jeg liker meg best bak, men kan godt foran også…men blir ikke så lett fornøyd foran, må ta mange knips før jeg synes jeg blir fin nok 😀 Øyne som myser for mye, for blid, for lite blid osv 😀 Det blir ikke bra på første knips liksom 😀

    28. foreignerat50: Ja, moro med ny neglelakk,kjøpte en grønnturkis og en blåturkis, står til klærne mine vet du 😀 Ha en fin kveld Joy <3

    29. frokenfjeldberg: Oi, er du hjemme igjen, frøken farter fantastisk fort 😀 Skal du være hjemme lenge? 🙂 Ja, fine mammaen min <3 Jeg har nesten akkurat kommet inn døra og spist middag, nå skal jeg lese litt blogger 🙂 Stor klem til deg lille- snupp <3

    30. martea: Hun er god og herlig,og veldig blid og optimistisk og alltid fin på bilder 🙂 Morsomt med litt nye neglelakker 🙂 Så bra du har hatt en fin dag, og med de gode guttene på morgenen så kunne det vel ikke bli annet 😀 Jeg liker meg best bak kameraet jeg også, men synes det er moro forran, innimellom 🙂 Ha en fin kveld du også .-)

    31. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Ja, ikke sant det blir et spesielt inntrykk når bildene tas sånn. Jeg synes det blir noe mer enn bare blomster da, det er en annen “energi” eller hva jeg skal kalle det 🙂 Ja, mamma er en flott dame, og snart 83, tenk det 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    32. folkogdyriskogen: Ja, man får nyte dager når man har tid og ro 🙂 ute i sola. Jeg har vært mest inne faktisk jeg også.. Men fikk med meg disse morgenbildene. Og vi har ruslet til og fra dit vi skulle,så litt sol har vi sett 🙂 Håper det blir litt fint vær i dagene som kommer også :-)Jeg liker meg beste BAK kamera jeg også, men kan godt være foran også.Det blir bare så MAAAANGE bilder som må tas før jeg er fornøyd 😀 alltid noe galt med munnen eller øynene eller tenna synes for mye eller for lite 😀 osv… ha-ha Klemmer <3

    33. Så pen mamma du har 🙂 Ja, jeg har hatt en grei torsdag. Formen er ikke bra, men verden er så vakker at det er umulig å ikke være glad likevel :))))) Foran og bak, ja takk, begge deler 🙂

    34. Så nydelig mamma du har, hu virker så god og herlig ut. Fin farge på neglene.
      Har hatt en fin og koselig dag.
      Når det gjelder bilder, liker jeg meg best bak kamera.
      Ha en fin kveld :)))

    35. Jeg så faktisk feil først, og lurte veldig på om du hadde tatt bilder av solsikker, ligna litt på det bildet under i fra, hehe. som mor så datter ser jeg, så flott moren din er 🙂 Jeg trives nok aller best bak kamera, er alltid litt redd for at linsene skal bli ødelagt hvis jeg er foran 🙂 Ha en kjempeflott torsdagskveld videre 🙂

    36. Jeg liker meg definitivt bedre bak kameraet 🙂 Har hatt en helt grei torsdag, skulle ønske jeg hadde fått vært mer ute i den fine sola men…En annen dag 🙂
      Ser ut som du har kosa deg iallefall, og det er BRA! Klem <3 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg