Vakker og mild, med favnen full av fugler <3

Hanne er ei av mine nyeste bloggvenner, men jammen har hun satt igjen litt av et inntrykk allerede. Og etter å ha fått sneket ut en bursdagsdato av henne, ble det jo klart at om hun var aldri så ny, så skulle det bli bursdagsinnlegg her på bloggen. 

For Hanne er en vakker sjel, og det kan jeg se tvers gjennom skjermen og inn der hun sitter. For hun viser hvem hun er, virker veldig ærlig og oppriktig, på en mild og varsom måte. Hun er en følsom sjel, som lett kan bli rørt og som viser det. Hun er en person man blir glad i der hun sitter, omkranset av masse, masse fugler. Det er kyllinger i hus, av mange forskjellige slag. Det flakser og flyr, av nye og gamle kyllinger. Og midt i der, sitter Hanne og koser med dem, sammen med barna sine.  Hun er en vakker mor også, for både barn og dyr. Og virker å ha en del kjærlighet å gi bort. Slik jeg har opplevd Hanne hittil er hun ei jente som ikke tar ting for gitt, hun gleder seg over de små ting i livet, fordi hun også har opplevd dårlige dager.. Hun setter pris på det hun har, og har masse humor og gode tanker og meninger, som hun både formidler på egen blogg og når hun er innom og kommenterer. Hanne er også ei jente som ofte tar turen innom og legger igjen god-ord på andres blogger. 

I det store og hele: Ei jente å bli glad i <3

Og i dag har hun bursdag, så klart!!

Gratulerer så masse med dagen Hamyst-Hanne!!  🙂 

Håper den blir god som gull 🙂 At du får kose deg og slappe av masse, med familien din. At du får kake og annet du ønsker deg. At du får en deilig dag rett og slett. 

Stor bursdagsklem fra meg og de andre <3

Og så klart: kake må du få her også: Min er laget av megabytes og digitale komponenter, men god er den LELL 😉 Og den er DIN helt alene. Ta deg en jafs <3

Kjenner du bloggen til Hamyst?

Hvis ikke, ta deg en tur da vel og gratuler henne 🙂

#bursdagsinnlegg #bursdag #kake #hamyst #vakker #ærlig #bloggvenn #tegning
42 kommentarer
    1. Antiahobby: Så koselig du likte det 🙂 Jeg tror jeg er ganske god på å lese mennesker ute i virkelige verden, men er ikke så lett å vite om man treffer med folk man bare har blitt kjent med på nett 🙂 Men foreløpig har det visst stemt ganske bra 🙂 Fine Hanne ja 🙂

    2. Hanne: Så bra du synes den liknet 😀 Jeg synes den fikk fram vesenet ditt hvertfall 🙂 Håper dagen har vært strålende 🙂 Klemmer <3

    3. Min matgale verden: Ja, nå er alt som det skal og vi er ikke gamle og senile 😀 og hvis vi begynner å bli, så skal vi skjule det godt for alle andre, ikke sant? 😀 Så da går vi på bakrommet og siier fra til hverandre:-D Når den tid kommer… Men det er jo flere tiår fram i tid 😀 Hi-hi knis.. Klemmerfredagsklemmen <3

    4. foreignerat50: Ja, hun er en varm og god person virker det som 🙂 Jeg har ikke vært bloggvenn med henne veldig lenge, men satt med et godt inntrykk likevel, og fikk i forrige uke lusket ut bursdagen hennes 😀 Hi-hi. Så det var gøy å kunne lage et innlegg til henne 🙂 Håper du har en fin dag Joy <3

    5. Grattis til Hanne. En nydelig kake du hadde laget. Du hadde lurt deg innimellom akkurat når jeg ikke var inne, så jeg trodde faktisk ikke du var her i dag, og det kjentes rart….Men så var du her likevel da, og nå har jeg kommentert, og alt er som det skal:) puste ut og klemme, jeg er ikke gammel og senil nemlig 🙂

    6. For en flott dame hun er:)
      Har vært innom henne og gratulelerte hun.med dagen:) Leste først bursdagsbloggen fra Cathrinehenriksen. Det vises vare at bursdagsbarnet er godt likt overalt:)

    7. frustrertfrueihouston: Ja, jeg går litt på avstand jeg også for det meste 😀 og tar bilder med zoom 😀 He-he..Men katter liker jeg godt, og jeg har holdt kyllinger, og de var søte og uskyldige 😀

    8. Ja der var utrolig mange fugler. Synes de svarte kyllingene var søte, og bilde av en liten valp for lenge siden. Søte å se på men jeg vil ikke ha dyr. Er kanskje litt redd dem når de kommer for tett på 🙂

    9. frustrertfrueihouston: Så koselig du var innom en tur, hun er så god den jenta, og fortjener ekstra mye godt i disse tider 🙂 Og så du alle fuglene hennes? 😀 Klemmer store klemmer <3

    10. cathrinehenriksen: Ja, har sett påfugl og alt 🙂 Og to føffe høner 😀 Du får lade kamera til søndag også 😉 Det skal jeg 😀 slette mye,og lade med skarpt 😀 ha-ha stooor klem <3

    11. cathrinehenriksen: Ja, jeg vet at du også kjenner henne og kanskje lengre og bedre enn meg til og med,jeg har ikke kjent henne så lenge.Men fått godt inntrykk allerede 🙂 Stor god klem til deg også fine Pippi<3 Jeg har vært på GÅRD i dag 🙂 Og tatt masse bilder <3

    12. For ett nydelig innlegg du har skrevet og jeg er så enig med deg i alt du sier her :o) Den jenta er en vakker sjel og full av humor og kjærlighet og så mye mer :)) Ja , selvfølgelig kjenner jeg til denne fantastiske jenta :)) Å det er jeg glad for <3 God klem til deg <3 Ønsker deg en herlig fredag <3

    13. Ja har ikke kjent henne noe lenger jeg heller, plutselig dukket hun opp.. haha
      Fine jenta!
      Ja jeg stor koser meg, blir snart pengebruk i byn nå:) kan ikke bli bedre en det mtp vi fikk lønn på onsdag!:) haha
      Ooh, stillig, da gleder jeg meg til og se bildene senere i dag!:)

    14. Hanne: Ååå, så herlig du ble så glad 🙂 Satt og tegnet sent i går, var hos søsteren min på overnatting, og synes tegningen ble hyggelig og litt lik hvertfall 😀 Vi har jo ikke kjent hverandre så lenge, men du gir virkelig av deg selv, så jeg hadde mye inntrykk 🙂 Kos deg masse, og stor klem <3

    15. Moving On: Ja, Hanne er flott! 🙂 Har bare kjent henne siden påske eller noe.. men ikke vanskelig å skrive om henne 🙂 Du koser deg på tur tenker jeg? Jeg har vært på gård i dag, og fotografert 🙂 Ha en fin dag 🙂 klemmer <3

    16. annebe: Ja, Hanne er ei fin jente <3 ikke kjent henne lenge, men var likevel ikke vanskelig å skrive noe om henne. Hun er åpen 🙂 Koselig at du stakk innom henne. Takk, tegningen gjorde jeg i natt 😀 klem

    17. Jeg har ikke ord lengre.. Du Frodith, så godt det er at du er her! Vi alle har så mye glede av deg, og jeg regner ikke med at dette blir siste gangen jeg sitter og tuter på grunn av et innlegg du har skrevet.
      Tusen tusen takk skjønne sommerfuglen, jeg bærer mye i hjertet, nå også dette. 🙂

    18. Japp, er nok fast leser, av denne lillefrøkna!:) godjente, ikke noen som kan si noe annet!:)
      så ja håper dagen hennes blir god og fiiiin!!
      så snilt av deg frodith og lsge slike fine søte innlegg!! God som gull er du!!

    19. Et fint innlegg til bursdagsbarnet i dag. Å du har så rett i hva du skriver om henne. Ei herlig jente.
      Ha en fin fredag frodith og kos deg masse. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg