Og her er vinneren ;-)

Ja, ikke dette øverste her da… Men det HELT, HELT nederst… For jeg ba jo her om dagen om litt hjelp til å velge ut et bilde som kunne matche disse tre årstidene… Jeg lager bilder på lerret av alle årstiden, som mamma skal få 🙂 Og jeg trengte hjelp fra deg og de andre bloggerene  med å plukke ut  VÅR-bildet… De tre andre årstidene her har blitt plukket ved hjelp av bloggvenner tidligere i år 🙂

1) Sommer



2) Høst



3) VInter

 

Jeg la ut 4 vårbilder, som dere kunne velge blant, og mange fine innspill kom. (se HER ) Mange likte bilde A og B, og synes de matchet mest, viste mest det som var typisk vår osv… Og jeg er vel egentlig litt svak for de to bildene selv også. Jeg tenker at B -bildet som var tatt av løvetannen unnenifra, ville liknet MEST, og på den måten matchet best… Men kjenner jeg mamma rett, tror jeg hun vil like A best…altså det under her… Så hvis det ikke blir store protester fra henne, så er vinneren bildet under her 😉

4) Vår

 

Sånn-da er serien klar for lerreter 😀


Ha en fin kveld videre <3

#foto #lerret #årstider #løvetann #vinner
32 kommentarer

Siste innlegg