Flakser og flyr… :-)

Hvis du titter opp mot sola, og de hvite fine skyene på den blå himmelen… vil du kanskje se meg…

…Vel…ikke det at jeg kanskje flakser og flyr sånn helt fysisk, med egne vinger…Ikke akkurat i dag… Men jeg er på vei nordover…I jobbsammenheng.. Skal på kurs i drama og rytmikk, for å få litt påfyll til undervisningen til høsten 

…. det kan se ut som jeg flyr for egen maskin, på kartet her…..men må innrømme at jeg befinner meg i en flyvemaskin…. ganske snart…Kanskje akkurat når du leser dette…Beveger meg fra A til B…

Så kan du jo gjette på HVOR jeg skal…? Og for å gjøre det litt lettere for deg får du et tips under også…;-)

Sånn, der er jeg framme…. Og har du gjettet hvor jeg befinner meg i dag? Blir her et par dager, og det blir veldig bra, for her har jeg ikke vært mer en EN gang tidligere 😉

 

I hvilken by er det jeg er?

Har du vært her tidligere?

Hva gjør du i dag?

 


#reise #drama #undervisning #kurs #tur
43 kommentarer
    1. Moving On: Her blir det ikke stort hvilings tror jeg…mest farting, titting, kursing, spising, og litt knipsing 😀 Ha-ha Nattaklemmer <3

    2. Engla: Så du har også væt her, jeg har visst det også husker jeg, men jeg kan ikke huske NOE av det egentlig, bare VET jeg var her hos en venninne i studenttida hennes… Men jeg håper på litt tid i morgen til å kikke litt 🙂 Etter kurset er ferdig kl 16. Håper du koser deg masse du også 🙂 i sola og gleden 🙂 Her skal det bli sol og glede i morgen også 😀 Klemmer flat og litt til <3

    3. fjellgeitbundingen: Jeg har vært i Trondheilm en gang før, i full fart på besøk hos ei jente i studenttiden, men kan ikke huske å ha sett Nidarosdommen, når jeg tittet på den i kveld. Kjempefint vær, og det skal det være i de to dagen til jeg er her. Jeg har ikke veranda eller balkong heller jeg skjønner du, bor i kjip blokk uten noe som helst, så her blir det ikke en liten krukke en gang 😀 Men en gang skal jeg og samboeren ha hus…når jeg blir STOR… 😉

    4. Trondheimspadde: Jeg koserr meg i byen din, men ikke fått gjort så mye ennå, mest reising, spise, sjekke inn, litt rusling og foto 🙂 I morgen tidlig frokost og full fart til kurs … Klemmerpaddeflatklemmen <3

    5. Helge: Ja, Trondheim har mye å by på, håper jeg får sett litt i morgen. I dag ble det bare en liten tur, etter pizza og ankomsten 😀 VIl traske litt etter middag i morgen. Æsj, kjedelig med sykkel-trøbbel, for den bruker du jo mye. Ha en fin kveld selv,ble sent her i dag før jeg fant bloggen 🙂

    6. frokenfjeldberg: Jepp, nå er jeg her Benedicte. Vært litt småslitsomt med buss og fly og buss igjen, men sånn er det jo med reising. Og så litt pizza, og mer rusling 😉 Og nå sitter jeg litt her med laptopen og senga, og litt sjokolade <3 Nam. Og i morgen er det full fart :- )Håper du koser deg med siste dagene, snakkes snart 🙂 Klemmer i massevis <3

    7. joy: Ja, det blir spennende i morgen på kurs. I dag har jeg bare reist og reist 🙂 Og tittet LITT, men ikke fått ro på meg før NÅ… Men opp tidlig i morgen og på kurs fra 10-16 og resten av dagen fri 🙂

    8. ja det kurse hørtes spennende ut!! haha
      ja det tar jo lang tid og komme seg frem, buss fly og litt mer buss før en skal finne frem også, det tar på!! så satser på det blir litt hvilings på deg i desse dagene også!
      kos deg, og nyt tittingen i byn =)
      sov godt og klemmer til deg =)

    9. Moving On: JA, jeg gleder meg til kurs i morgen. Jeg har bare reist og reist i hele dag føles det som 😀 Og spist, og gått litt tur. Og i morgen blir det kurs til kl 16 og så kanskje litt tid etterpå 🙂 HÅper det. Lyst å titte litt 🙂 Sove godt og klem til deg <3

    10. Herlig å få litt luft under vingene i bland 🙂
      Jeg har både tatt fly, tog og kjørt bil til Trondheim. Har gått på kurs og deltatt på flere messer der da jeg drev nettbutikken min 🙂
      Fint der synes jeg, så jeg håper du koser deg MAX og får noen fantastiske dager deg <3
      Nå ønsker jeg deg en riktig god natt min venn <3
      Nattaklem fra Engla

    11. Hei, Thi hi, ja der hadde vi sannlig Nidarosdommen. Har selv vært noen ganger i Trondheim. En flott by. Var det fint vær for deg i dag? Takk for kommentar hos meg. Kanskje du kan ordne noen krukker på verandaen din, om du har det? Jeg har som du leste hentet avleggere hos kollega, vært på gartneri, plantet blomster og vært på jobb 🙂

    12. Tattavkvinnene: Jupp 🙂 Her er jeg 😀 Og har sett Nidarosdommen nå 😀 Blir spennende i morgen 🙂 Så flink som baker brød da! Her har vi spist pizza <3 med indisk fyll 😉

    13. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ sukk 🙂 HJEM!! Håper du koser deg i byen min, og at du lærer alt du vil på kurset ditt 🙂 Goooooooooood tur 🙂
      Paddeklem

    14. Du er i Trondheim, byen som hadde ski-vm engang og som er kjent for fotball(Rosenborg) og håndball(Byåsen i disse dager og Sverresborg for lenge siden). Har vært i byen 1 gang men den har mye og by på, flotte turområder rundt byen og mange fine utesteder. Etter jobb ble det litt stress, kjede på en sykkel jeg har røyk på vei hjem, måtte trille siste biten hjem, da var det en kjapp dusj så rett på kiwi med nesten 80 kr i pant. Så bar det hjem til middag og klesvask. Så nå skal jeg ned og ta den ut. Ha en fin kveld.

    15. ooohpp.. trondheim baby..
      du reiser i mine fotspor ser jeg! haha det er bra! 😛
      så utroolig spennnde det kurse høres ut.. kjente det var nesten som jeg hadde lyst til og bli med også! haha
      koos deg og nyt tiden i fine byen! 😀
      klem

    16. Du skal til Trondheim! For nå vet jeg nemlig hvordan Nidarosdomen ser ut, etter dine påskenøtter tidligere i år 🙂
      Kos deg masse på tur, håper du lærer masse nytt og spennende 😀 I dag har jeg ingen store planer, jeg baker brød for øyeblikket 🙂 hehe

    17. frustrertfrueihouston: Ja, jeg jåpervpå litt tid til å få tatt noen bilder i dag, kuset begynner i morgen 🙂 Så litt tid i kveld. Kanskje noen skyggebildervom ikke annet 😀 Ha en fin kveld 🙂 Klem <3

    18. cuskima: Håper vi får litt tid i dag i det minste, til å titte litt, lg ta litt bilder. Jeg gror jeg løp forbi Nidarosdomen en gang, i full fart, og håper på bedre tid nå 🙂 Så deilig at du er LITT bedre hvettfall 🙂 stor klem <3

    19. Jeg har nesten bodd i Trondheim! Dvs vi fikk leilighet, men når jeg så den sa jeg NEI, her vil jeg ikke bo, så da flyttet vi tilbake til Bergen istedenfor. Men byen er fin, koselig sentrum. Blir spennende å se bilder derfra i ettertid. Nidarosdomen er helt fantastisk, kanskje du får se munken som går igjen der inne? Nyt oppholdet <3

    20. Eg har vært her etpar ganger,men aldri inni i Nidarosdomen desverre, Kose deg min venn på kurs og greier -eg skal nyte dagen i lange drag og kjenne på at formen er 5 % bedre enn i går klemmeting <3

    21. cathrinehenriksen: Ja, jeg gleder meg masse 😀 Og er snart i full fart 🙂 blir moro, flaksingen begynner om ikke SÅÅÅ lenge 😀 Ja, blir nok meste teori, men også litt praktisk 🙂 Uff, syk Pippi? God bedring da <3 Stor klem fra reiseklar sommerfugl <3

    22. lulltove: Ååå, jeg gleder meg 🙂 Du får ta noen fine havnebilder, og det gjør du nok kjenner jeg deg rett 🙂 Jeg skal ta Trondheimsbilder <3 Ha en fin dag 🙂 Klemmer <3

    23. Mamma til 2: Gleder meg til å lande i Bartebyen, må fly litt mer 😀 Og spent på kvelden der i dag 🙂 Blir liten mini-ferie, selv om jeg skal på jobbting 🙂 God bedring snuppings <3 Klemmer i massevis <3

    24. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Jepp, snart der 😀 Flakser og flyr 😀 Ikke vært der ORDENTLIG før føler jeg, mer sånn i hui og hast. Og det blir vel LITT det nå også, men skal få med meg LITT da 🙂 Håper bilen blir frisk 😀 eller hunden? 😮 Ha en toppers dag du også 🙂

    25. Lithanna: Hi-hi, ja du kjente igjen den 😀 Ja, jeg gleder meg til å se byen litt. Blir vel meste på kveldene 🙂 Jobbgreiene er moro uansett så 🙂 Ha en fin dag 🙂

    26. Fru Stussli: Hi-hi, ja en liten nøtt måtte til, nøtteliten er på tur snart 😀 Jeg har ikke vært der mer enn en gang, så jeg skal farte litt rundt og ta bilder 🙂 Ja, du blir vel en liten rosin før dagen er ferdig 😀 Kos deg med all verdens plask, og ha en fortryllende dag du også <3 Skal flakse forsiktig 😀 Mange millioner klemmer <3

    27. Herlighet så deilig med kurs i selveste Trondheim da , ja der har jeg faktisk vært med teatergruppa mi og det var ett herlig sted :)) Så det skal nok bli fint dette ja , og drama og rytmikk høres jo ekstra gøy ut å bli kurset i da ;o) Da blir det kanskje litt moro å <3 Mulig det blir mye bevegelse i kursingen hvis du er heldig ;-D Ja så er det jo mye fint å se sånn ellers når hvis du får litt fritid :)) I dag er jeg litt småsyk , så sitter hjemme å sutter på pastiller 😛
      Klem til den reisende <3

    28. Mornings snuppa 😀 God tur til Trondheim, der har jeg vært, t.o.m inne i Nidarosdomen, bodde på Britannia Hotel :-)) Jeg skal ingen ting i dag, får holde meg til tablettkuren å ta livet med ro 🙂 Ha et lærerikt kurs og et fint opphold i ‘Bartebyen’ 😀 Klemmings fra meg til deg 😉

    29. ååå er du i Trondhjem, der er det så flott da 🙂 jeg var der for noen år siden og var bl.a inne i Nidarosdomen på omvisning, den er jo bare så flott da 🙂 Kos deg masse, så håper jeg du får litt tid til å gå på omvisning også 🙂 selv skal jeg få lufta bikkja mi før jeg skal på verkstedet med bilen, håper den blir frisk igjen nå 🙂 Ha en toppers dag 🙂

    30. Trondhjem! 😀
      Den katerdralen er så nydelig inni som utenpå. Den byen er jo fav. by nr to ^_^ Etter Bergen såklart. Bor så fine folk der oppe 🙂
      Kose deg skikkelig, selv om det er jobbgreier.
      Har vært der noenganger etterhvert nå ja.

    31. Trondheim. Fine byen <3
      Jeg har vært der mange ganger og alt for få på en gang.
      I dag skal jeg bade og bade og bade. Så skal jeg kjøre tog til Oslo og vips så skal jeg bade og lære enda mer 😀
      Ha en fortryllende tur og fly forsiktig <3
      Mange mange klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg