Tittei igjen og igjen ;-)

Ja…her står jeg og henger i sola… Og godt er det…. Med sola kom skyggene…og kunne jo ikke la sjansen gå fra meg 😉 Har vært på landet hos mamma, og på stranda med hele familien etterpå…

 

…med niese og hennes fine lille gutt, som jeg er grand-tante til ….


Grandtante elsker jo skygger og knipser i vei, før en liten gutt rekker og reagere…

 


Bestefaren til den lille gutten (min bror) og gutten, koser seg i vannkanten <3

 

Ellers var det mange flere der, men de får du ikke se… 😉 

Jeg er bare en kjapp tur innom for å minne deg om at du kan delta i skygge-bilde-konkurransen min.  Og her var noen eksempler på hvor ENKELT det kan gjøres 🙂 Tenger ikke være noe veldig avansert, enkelt er fint det.  Jeg får jo IKKE delta selv i konkurransen, så jeg må slå til nå i forkant, og få ut alt jeg har av skygger 😀

Jeg har fått inn  noen få bilder, men vil ha mange flere skal det bli en utstilling av det 🙂 

Så om du ikke har fått med deg invitasjonen i går, så får du den nå: 

 Og vil du lese resten av innlegget om Peter Pan-utstillingen så finner du det HER 

Premier og slikt blir det, men hva det er kommer nok til å avsløres senere 😉

 

Har du hatt en solfylt og god dag?

Tenker du å prøve å være med i konkurransen?

 


 

#foto #skyggebilder #strand #lkonkurranse #utstilling #delta
46 kommentarer
    1. Kristin: Ja, kom med et bidrag da 🙂 Det hadde vært koselig 🙂 Jeg har fått noen men vil ha MAAAANGE flere 🙂 Da blir det best utstilling på mandagen 🙂 Jeg har fått veldig varierte temaer og bidrag, så bare det er en skygge, så er det topp 🙂

    2. Vanja: Ja, det var skikkelig koselig lørdags-tur <3 med deler av familien 🙂 Og jeg måtte jo ta bilder av skygger i sanden 😀 Jeg badet IKKE 😀

    3. Doodles: Å 😀 Jeg tok mitt første bad 24.mai faktisk 😀 i et VANN i skogen, da jeg var på jentetur. Da var jeg mega-svett og det var bare deilig etter 2 mil i skogen 😉 Og et bad forrige helg.Men i går orket jeg virkelig ikke.. 😀 Nå skal jeg snart ut å jakte skygger igjen 🙂

    4. Hahahha, ikke? 😀 Jeg tok mitt første bad sist helg. Fikk krampe i foten da jeg nådde frem til stigen, så var kanskje litt tidlig enda…
      Tusen takk 😀

    5. Doodles: Ja, var deilig 🙂 Men bade gjorde jeg IKKE. Takk for skyggebildet.KJEMPE-stilig 🙂 Jeg elsker skyggebilder. Ditt var tøft <3

    6. frustrertfrueihouston: Ja, jeg stoler på deg Grete 😀 Du HAR jo et også,om du ikke finner noe nytt og det er KJEMPETØFT <3 Så delta kan du uansett 🙂 Så deilig i Austin da, med varm og fukitg luft 🙂 Her var det også varmt, men LITT mer vekslende... Ha en fin dag i dag. Vi stikker i botanisk hage igjen antagelig, meldt mye sol 🙂 Klemmer <3

    7. Så deilig med tur til stranden, og jammen fant du noen skyggebilder der og! Fine var de.
      Jeg har vært i Austin, og der var det varmt, og fuktig luft, og vi glemte helt å ta sånne bilder, men jeg skal nok delta i konkurransen din likevel. Bare vent! Klemmer <3

    8. NA: Takk for det 🙂 Moro med skygger,og siden det er jeg som har konkurransen kan jeg ikke delta selv, så da må jeg leke meg litt i forkant 🙂

    9. Fru Stussli: Ja, gjør det 🙂 Tipper det kommer noen skygger i morgen, for det blir mye sol 🙂 OG du har jo to modeller om du vil 😀 Emma kan gjerne delta med eget skygge-bilde om hun vil 🙂 Hilse fra meg å si det 😀 Unger løper avgårde og tar bilder av helt andre ting enn oss noen ganger 🙂 Sove godt <3 Klemmernattaklemmen <3

    10. ladyaugust: Neida, ikke bursdag nå, men jeg får gaver sånn litt etter litt utover hele sommeren jeg, fordi jeg ikke har EN dag som jeg feirer særlig 😀 Så da blir det litt og litt 🙂 Jeg hadde faktor 15 på meste av kroppen og 30 på operasjonsarret 😀 Ja, Barcelona da blir det BARE bilder 😀 Massevis av dem 😀 Det skal bli gøy. 4 netter borte.Og så skal jeg på liten svipptur til Langesund, med mammaen til Lille Supermann, på konsert og greier 🙂 Nå er jeg KJEMPETRØTT her…skikkelig sløv i øyenkroken 😀 To uker, og så er det sommerferie <3 Klemmerpåallekanter <3

    11. Bursdag, har du bursdag igjen? nå? !!! Jeg har egentlig vært alene i dag og det var litt kjedelig kan en si men så fant jeg på noe og vipps var det litt bedre 😉 Så kos at du har vært på strandatur. Jeg satt litt ute med faktor 50 hehe så det synes ikke engang. Oi utlandettur 😀 Tipper det blir bilder da :)Kos deg i morgen med blomster og alt liksom 😀 kozemozemegapose med snooop <3

    12. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Å joda, jeg er sikker på de blir så fine så <3 Mang trenger et kamera, ganske GOD sol, og gjerne en litt jevn flate.... så er det bare å jakte på en hund, et lite barn eller noe annet rart...Eller bare seg selv 😀 Og det aller viktigste er at man koser seg litt når man holder på,og at vi får til en utstilling med mye forskjellig moro og rart 🙂 Det er ikke så vikitg med premiene og konkurranseaspektet, men det er med det også for jeg synes det er moro med litt konkurranser hvor jeg kan gi bort premier 🙂 Men mer om det senere 🙂 Klemmer <3

    13. ladyaugust: Det er bra 🙂 Her har dagen vært deilig. Vært i Hvitsten <3 Med små og store og sol og skygge 😀 Så kos du og Engelen og gitaristen med alle dyra er alene i dag ? Og med pannisser 🙂 Det må være en knallfin kveld <3 Jeg fikk sjokolade til bursdagspresang, og en Barcelona-bok, for jeg skal jo DIT 🙂 Så nå driver jeg med bursdagspresanger 😀 Sånn litt og litt. Moro det .-) I morgen blir enda finere vær, og vi skal kanskje i botanisk hage igjen 😀 Noen blomsterskulpturerer og skygger som har unsluppet meg 😀 hI-hi Klemmerpannekakerklemmen med blåbær på <3

    14. Hei søs <3 Håper dagen har vært toppers 🙂 Såklart jeg er med haha Det var sååå fint vær i dag som bare det, herlige dagen og nå har jeg akkurat stekt pannisser til Engelen, gitaristen, Frøya, Loke og meg nammiss klæmmepannekakeklæmmen <3

    15. venkesstrikk: Du har ikke noe kamera eller telefon du kan ta med NÅ da? 🙂 Jeg har satt fristen helt til søndag,neste søndag. Så kan mange få mulighet til å gå ut å ta i sola nå 🙂 Veldig moro om du blir med 🙂

    16. Lisbeth Pedersen: Ja, var veldig koselig å få sett litt av familien, ikke alle man ser så ofte, nieser og sånt.Blir merst bursdager og sånt,og ikke mye av det heller nå mer, de er jo voksne, og folk bor jo her og der.. Derfor kjempkoselig med en del av dem i dag 🙂 Koselig om du blir med på konkurransen 🙂 Er en del som har sagt de vil være med, og det er koselig. Blir morsomst utstilling med mange med 🙂 Alt konkurranse-greiene rundt det er jo ikke så viktig, er bare morsomt å vise hva folk har tatt av bilder, litt samlet 🙂 Noen har prøvd litt i dag forteller de, men har ikke blitt helt fornøyd ennå 😀 Blir moro å se, jeg gleder meg til å se 🙂 Klemmer i vei <3

    17. Å stilige bilder 🙂 og sikkert en koselig familiedag.
      Får se om jeg får tid til å ta skyggebiler, men uansett må jeg få med meg skyggebile galleriutstillingen din 🙂
      Klemmer

    18. foreignerat50: Ja, bare prøv mer, man finner litt mer ut av det etter en dag i solen, og i morgen blir det MAAAASSSE sol 🙂 Her hvertfall 🙂 Moro at du prøvde litt da. Det er jo veldig gøy å prøve ut ting 🙂 og du tar jo masse fine bilder. Så lek deg litt mer du så finner du noe gøy 🙂 Klem <3

    19. folkogdyriskogen: Jeg skal nok komme med mange påminnelser 😀 Jeg kjenner folk her inne nå, så jeg plager folk minst EN gang om dagen, inntil dere kommer med bilder 😀 Ha-ha… Skal prøve å ha NOE annet her også, men det MÅ en del påminnelser til om man vil ha med litt mange folk. Og nå er det hvertfall en del som har sagt de VIL være med, og jeg har pleid å få med en del 🙂 Moro! Jeg elsker sånt, og siden jeg ikke skal være med i konkurransen, jeg er jo Galleridirektør, så må jeg vise noen bilder NÅ 🙂 he-he Flott at du blir med altså 🙂 Klemmer <3

    20. Hørtes ut som du har hatt det veldig fint 😀 Herlig! Klart jeg skal komme med skyggebilder! 😀 Hvis jeg husker på det da..Kanskje klistre en gul lapp på panna?? hahaha! Klem <3

    21. Min matgale verden: Ja, jeg satser på ETT fra hver 😀 Noen ganger har det vært maaaange med, og da blir det så veldig mye bilder om det er to fra hver. Men om det kommer inn få bilder, så varsler jeg det slik at du kan ha med to 🙂 Og jeg gleder meg SÅÅÅ til å se hva du har funnet på <3 Klemmer kjempeflat altså <3

    22. Stilig! Jeg var på fest i går, som sagt, og sto plutselig og tok skyggebilder av meg selv…eller…jeg ba en jeg knapt kjente om å ta bilder av skyggene av meg hehe. Men hun kjente meg igjen fra kakekrigen, såh….da så 🙂 knis…jeg er klar, men sånne konkurranser får frem ting i meg….så jeg vil finne det absolutt BESTE bildet før jeg sender det 🙂 For man kan bare sende ett sant??

    23. cuskima: Men det er bra 🙂 Om du kan klemme ut en skygge derfra også kanskje? 😀 Fra innsiden? 😀 En øy-skygge eller noe 😀 he-he.. Deilig at du er glad og fornøyd inne med øyen din <3

    24. cathrinehenriksen: SÅ bra at du blir med 🙂 Man må bare ha øynene med seg litt, så dukker det opp mye rart eller morsomt eller pent. Eller man må regissere det litt selv, det er også mulig, med skyggene 🙂 Og seg selv med noen rekvisitter 🙂 Ja, koselig dag 🙂 Klemmer <3

    25. Så koselig med litt familie hygge og på stranda til og med ;-D Synd du ikke kan være med selv da 😮 Å se her ja , lekre skyggebildene 🙂 Veldig flotte , du er jaggu flink <33 Jeg har tenkt å prøve meg ja ;-D Å har vært litt sol her , men ikke så mye tid til å være ute da ....var uansett kald vind 😮 Klemmer i vei som vanlig , hihi ...men litt forsiktig nå da <33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg