Invitasjon!!!!!!!!!!

Ja, som du ser har jeg vært å hengt opp en invitasjon på døren din her i blogg-blokka….For det er viktig å få en personlig invitasjon til sånne happenings. Og når Galleri Frodith åpner mandag 23. juni kl 07.00, så vil vi jo ha med oss flest mulig besøkende for å se, ikke sant.

Det blir ganske høytidelig 😉 og man kan gå lenge å titte , og så stemmer man når man har funnet det ENE bildet man liker best. Men jeg kommer selvfølgelig med regler for dette på den STORE dagen. Det har kommet inn SÅ mange fine bilder!! Veldig varierte motiver og det gjør det hele veldig spennende. Jeg har til og med latt folk komme med bilder denne helgen også, fram til søndag. 22.juni   kl 20, så om du skulle ha lyst fremdeles til å delta.

Jeg gleder meg masse til åpningen, bildene er hengt opp i “lokalet”, nå driver jeg bare og gjøre rent,

forbereder tale, og prøver å tenke ut hva jeg skal ha på meg 😉


Kan jeg gjenbruke noe av det jeg har hatt ved tidligere utstillinger  liksom?? 😉

Ja, da er det bare å si vell møtt! Og du, du kan gjerne ta med det noen venner på mandag, så det er bare å dele invitasjonen videre  om du har lyst 😉

 

Har du tenkt å kommet på utstillingen?

Synes du jeg kan gjenbruke noen av antrekkene over, på Peter Pan-utstillingen?

 


 

#utstilling #foto #konkurranse #invitasjon #galleri #delta #åpning #frodith
51 kommentarer
    1. Det kommer selvfølgelig mange mennesker innom, og jeg har så abselutt tenkt meg en tur på besøk jeg også. Gleder meg masse.:)

    2. Tonje: Så bra du kommer 🙂 jeg sitter akkurat og holder på med TALEN 😉 Antrekket er ferdig sydd, og bildene heng opp i Galleri Frodith 😀 Ja, deilig med litt luft under vingene. Ha en herlig dag du også 🙂

    3. Kommeeeeeeeeeer!!! Takk for invitasjonen 🙂 Så fint at du har vært ute og “lufta” deg, godt med luft under sommerfuglvingene. Ha en nydelig dag <3

    4. Tattavkvinnene: Så bra, nei kom når du våkner så klart 🙂 Noen har lagt seg i sovepose allerede, til det åpner 😉 Ja, du får se i morgen 😉 med antrekket 😉

    5. Kristin: Så bra at du kommer,og bare send det halvdårlige bidraget, det er ikke SÅ seriøst 😉 Bare en lek. og alle duger mener jeg 🙂 Jeg har alle bilder anonym 😀 Så kan folk stemme på bilde det liker best og ikke på person 🙂 Men du har dagen på deg, du kan bruke lampelys om du ikke har sol 😉

    6. Hurra! Jeg kommer selvfølgelig innom på mandag! 🙂 Jeg står nok ikke i kø utenfor med resten av morgenfuglene klokken 07, men jeg kommer så fort jeg har kommet meg opp 🙂 Gleder meg veldig til å se bildene. Tror det blir mye gøy! 😀
      Du får gjøre som Jenny Skavlan! Sy om en kjole du har brukt før xD hehe

    7. Jippi, jeg skal på utstillingen! 🙂
      Har et halvdårlig bidrag som jeg vurderer å sende inn, men må se om jeg får tak i noe bedre først 😉

    8. Engla: Det gjør da ingenting 🙂 det er MANGE deltakere med, jeg tenkte bare om du hadde lyst 🙂 så var det fremdeles tid. Koselig om du kommer å stemmer da, på mandag 🙂 Ja, lurifaks har kost seg litt i dag på landet 🙂 Og i morgen blir det nok mest sløving her i sofaen.. Store klemmer på vei med bussen, husk å slippe dem inn 🙂 Hørte du har lekt litt med Mammaen til Lille Supermann 😀 koselig <3

    9. Du din søte lurifaks 🙂
      Jeg trykte på døren og vipps så var jeg her…med dårlig samvittighet og alt, fordi jeg ikke har fått tatt det perfekte skykkebildet 🙁
      Men jeg er like glad i deg og bloggen din for det 🙂
      Godt å se at du har kommet deg på en liten luftetur i dag 🙂
      Ønsker deg en riktig god natts søvn min venn <3
      Gode nattaklemmer er på vei til deg fra Engla

    10. movingon: Det er ikke forsent om du vil være med 🙂 Jeg har sagt ja til flere nå,om å levere før kl 20 i morgen, så hvis du har noe, så SEND , NÅ 😀 Jeg har fått inn en del, men ønsker flere med jeg og helt klart DITT om du har og har lyst <3 mailadressen er [email protected]
      Ja, den er ikke så verst, men ikke helt frisk ennå da, men mest slapp og sliten nå 🙂 godt å være tilbake igjen 🙂 Stor klem <3

    11. Stillig!!
      gleder meg!!
      kom meg aldri så langt at jeg sendte deg noe bidrag! haha
      så blir morro og se på alle som er kommet inn!
      for poste mitt på bloggen i stedenfor!! =)
      håper formen din er god og bra igjen!!
      godt og ha deg tilbake!:)
      klem

    12. Helge: Så greit å få litt overtids-jobbing da 🙂 Blir jo litt ekstra penger av sånt også 🙂 Jeg har hatt en avslappende dag 🙂 Jeg er bedre, men ikke bra HELT… Men det blir jeg nok, dag for dag 🙂 Så det BLIR utstilling altså 🙂 Nå har jeg satt i gang å gjøre klart så, syr på antrekket nå 😉 he-he. Ha en fin kveld du også 🙂

    13. Ja, jeg skal komme og har sendt mitt bidrag for lenge siden. Så det er vel flere enn meg som ser frem til utstillingen. Blir det vin i glassene denn gangen også? Du har vel en fin gammel årgang på lur som kun er produserrt for denne anledningen. Det ble 2 timer overtid på jobben idag pga et mekanisk brudd. Skulle vært på Kongsberg i morgen men fikk en telefon fra byen, ble enig om og utsette mitt besøk 2-3 uker. Håper du er frisk og bra nå, men helsa først før kulturblogg og utstilling. Ha en vakker aften.

    14. cuskima: Ååå, det var synd da 😮 Hvis du får logget deg på så titt innom en tur da, mange fine bilder fra kunstnerne 🙂 Stor klem til deg <3

    15. hahaha ene bildet ser ut som du skal dusje med sånn diger takdusj 😛
      Eg er desverre borte fra nettet fra mandag til onsdag eller torsdag -eller har hvertfall dårlig nett disse dagene så blir sånn til og fra
      klemmeting og lykke til med galleriefest <3<3

    16. annsenze: Ja, hun puslet litt rundt meg de timene jeg var der.Kjørt til og fra,så ikke noe stressende situasjon 🙂 Nå er jeg hjemme igjen 🙂 kos deg hos venninne <3

    17. Så bra ! 🙂 godt å være litt hos mamma, når man ikke er helt frisk, da får du godt stell tenker jeg 🙂 <3
      Takk, fin dag, sukket litt, skal nå på middag til en venninne, så gleder meg til det:) ha en fin kveld du også <3

    18. Flaggermusvinger: Ja, håper du kommer altså, du har jo bilde der og alt 🙂 jeg sparer krefter. Rolig bevegelser og mye sofa 🙂 God helg til deg også :- )Klem <3

    19. frustrertfrueihouston: Neida, kom når du er klar, lurer på om jeg skal ha åpent i to dager, men det har jeg ikke bestemt meg helt for ennå…Jeg tar det med ro 🙂 Håper du har en fin dag <3 klemmer masse <3

    20. annsenze: Hi-hi, ja jeg regner med deg 😀 Jeg har vært liggende på besøk hos mamma i dag, broren min hentet meg.. Jeg har en liten plan, men ville høre litt med dere vettu 🙂 Håper du har hatt en fin dag <3 klemmer

    21. Min matgale verden: Ja, det VAR deg jeg så ja, utafor her ;-D Hi-hi… med soveposen og bollene 😀 Jeg har en plan for antrekk, men tenkte å lodde stemningen litt.. Så spennende med fotoutstilling, håper det var gøy 🙂 Klemmer til deg min venn <3

    22. Må huske å komme innom mandag før jeg går på jobb, så jeg får sett alle bidragene. 🙂
      Håper du sparer litt på kreftene så ikke du tar deg helt ut, da, etter sykdommen. <3
      God helg! 🙂

    23. Klart jeg kommer!! Men åpningen rekker jeg ikke, for da sover jeg nok. Men litt senere på dagen stikker jeg selvfølgelig innom! Peter Pan kostymer passer fint til anledningen, og det gjør i grunnen de andre kjolene også. Fint at du er på beina, men ta det med ro fremover likevel. Lørdagsklemmer fra Houston <3

    24. Så stas! Gleder meg, og kommer selvfølgelig en tur!
      Godt å høre at du er oppegående igjen! <3
      Ta på deg noe du syntes du er fin, om du har brukt det før eller ikke:) blir fin uansett <3
      Fin lørdag til deg, så sees vi, klem

    25. Takk for invitasjonen. Jeg har allerede lagt meg i kø, med sovepose, kaffe og masse boller… Jeg synes du burde ha ny kjole, eller sy om en av de gamle… En skikkelig sommerlig en…eller peter pan kostymet, det slår alltid an. Gleder meg som et barn, og jeg er jo knapt mer enn et barn såh… Jeg vasker litt på kjøkkenet i dag og…merkelig så rent jeg plutselig vil ha det på kjøkkenet….hm… Ellers skal jeg på en fotoutstilling som en venninne av meg har, og i kveld blir det bålbrenning og kos med naboer. Gleder meg til det. Ha en fin dag vennen, og husk å ta det rolig, ikke sitte oppe hele dagen og sy kjole nå da 😉 klemmer

    26. annebe: Nei, skal prøve å holde meg i ro mest mulig, derfor bittelitt gjenbruk 😉 Men noen overraskelser skal det bli 🙂 så fint du kommer. Håper det kommer riktig så mange, det er mest moro, når alle de flotte verkene blir sett, og det blir stemming 🙂 Stor lørdagsklem <3

    27. cathrinehenriksen: Så bra du gleder deg 🙂 Ja, her er det de flotteste kunstnerne i verden som deltar hvertfall 😀 Men håper det kommer alle mulige folk på mandag og stemmer da 🙂 Jeg er mye bedre, men ikke frisk. Fint du tar med typen ;-D Ha-ha, vi må ha alle mulige med her 😀 Stor klem fra galleridirektøren, til Pippi <3

    28. Jeg kommer å ser på Mandag:)
      Gjenbruk er fint, likte veldig godt den grå kjolen med rosa sko<3
      Ikke jobb for hardt ,så du får vondt i hodet da...Fin dag til deg !

    29. Fru Stussli: Ja, så koselig dere kommer hele gjengen 🙂 Håper det kommer mange 🙂 Ja, Peter Pan-kostymet ligger vel litt høyt tror jeg 😀 Hi-hi..men må jo overraske LITT tror jeg, så vi får se 😉 Kose dere i Øverbyen, det høres kos ut 🙂 Stor klem fra Frodithen og hun andre, til deg min venn <3 og til frøken <3

    30. Hahaha, Peter Pan antrekket er jo litt passende da og så herlig at du er blitt såpass frisk at du skal åpne galleriet på mandag , gleder meg veldig =) Ja for det er jo sikkert bare de mest viktigste litt kunstneriske og andre mer høytidelige og den slags som kommer ? Haha….neida , men gleder meg som sakt og utrolig glad du er blitt såpass mye bedre , ja for det regner jeg med du er ? Ja da har du sikkert skjønt at jeg kommer , og tar med typen vist han er våken da ….haha ;-D Tale , så gøy :))) Klemmer masse til den flotte Galleridirektøren <33

    31. Heiiiiiii!
      Så hyggelig å se deg her igjen og med invitasjon. Vi kommer hele gjengen 😀
      Dette gleder vi oss til.
      I dag er det visekro i parken i Øvrebyen(gamlebyen) og der skal Hr spille litt. Vi jentene skal selvsagt opp og titte på. Det er det vi gleder oss til i dag. Åsså er det lørdag, så da blir det sikkert godis 😀
      Jeg synes godt du kan bruke alle de fine kostymene igjen, men må si Peter Pankostymet er min stooore favoritt.
      Mange mange klemmer fra fru og frøken Stussli

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg