En spesiell søndag :-)

Ja, for det er jeg sikker på det er, for henne 🙂

Jeg kjenner ikke Gry Elisabeth så veldig godt, for hun kom inn som bloggvenn rundt juletider, og var med på julekalenderen min.  Så blogget hun noen måneder, men nå er det en god stund siden hun har hatt noen innlegg selv. Men hvem vet, kanskje hun sitter der bak skjermen og leser likevel, på MIN blogg, sånn i all hemmelighet 😀

I hvertfall, i dag har hun bursdag, og som du vet får alle som har bursdag og har sagt fra til meg, et bursdagsinnlegg her på bloggen . Og i dag er det Gry sin spesielle dag. Hun virker som ei blid og glad jente, som liker livet i naturen. Hun liker å gå på ski, gå på toppturer i fjellet. Hun virker som en noe tankefull og filosoferende person, lun og varm i personlighet.  Hun liker å reise alle mulige steder for  kose seg, men har en forkjærlighet for Hellas.

 Hun er ikke så glad i film, men elsker en god bok, som krim eller alternativ-sjangeren. Hun er glad i fargen lilla, men også turkis og blått. Hun liker å hekle, sy, lese eller blogge litt av og til.

Og i dag har hun altså bursdag 🙂 

Gratulerer med dagen Gry Elisabeth! Håper den blir bra og at alt er bra med deg <3

Stor klem herfra 🙂 Og så klart bli det kake, turkis så klart, siden det er en farge du liker <3

  

Ha en strålende dag!! 🙂

Og til deg som leser dette:

 

Har du lest bloggen til Gry Elisabeth?

Synes du det hadde vært hyggelig med et bursdagsinnlegg? 😉

 

 

 



#bursdag #bloggvenn #spesiell
31 kommentarer
    1. Vanja: Ja, jeg skriver opp vet du 🙂 Men trodde jeg misset noen under sykehusoppholdet, men jeg tror ikke det 🙂 Ja, hadde vært kos om hun så dette 🙂

    2. Til og med når du har vært så langt borte klarer du å holde styr på oss. Ikke verst du..)
      Får håpe hun får det med seg, og at hun feirer på en fin fin måte.:)

    3. dandilion: Ja, det er jo gøy å lage de også 🙂 Litt mer vanskelig når jeg ikke kjenner folk så godt, men jeg har jo noe info som jeg sparer på 😀 Pluss LITT min egen oppfatning 🙂 Håper hun ser dette da 🙂

    4. foreignerat50: Håper bare hun kommer og ser den, for hun har ikke blogget på lenge.. Ha en fin kveld Joy, jeg styreer med Galleriet 😉

    5. Fru Stussli: Ja, jeg håper egentlig at hun titter inn, at hun husker hun la igjen hos meg datoen sin, og tar en tur innom 🙂 men lenge siden jeg så henne. Men har man bursdag, så har man bursdag 🙂 Klemmer i tusentall på vei mot Vinger ;-D

    6. Gratulerer til bursdagsbarnet 🙂 Håper du ser det, for det er superhyggelig å bli husket på dagen sin 🙂 Slike innlegg får jo hjerte til å smile 😀
      Ha en forstryllende søndagskveld fiiiiineste frodith <3
      Mange klemmer

    7. passion4lifeandtravel: Ja, hun er koselig, håper hun kommer på blogg igjen etterhvert 🙂 Håper alt er bra med deg Mette 🙂 Klem <3

    8. Min matgale verden: Nei, jeg hadde nok ikke vunnet noe kakekrig med BRUN sjokoladekrem en gang jeg 😀 Ha-ha. Ja, klart du må blogge om det i morgen, vi må se reprise 🙂 He-he..menn kan ikke feste vettu, blir jo liggende i dagevis etterpå. Nyt søndagen du også, jeg er nå ferdig med talen, har gjort klart både Galleri Frodith og antrekket mitt, så nå er det NESTEN bare å åpne 😀 Klemmer i vei <3

    9. Hipp Hurra. Men den der kaken hadde ikke dommerne fra kakekrigen likt. LITT for sterke unaturlige farger altså;) Men jubilanten elsker den sikkert! Denne uken kommer jeg i reprise på FEM…må jeg blogge litt om det i morgen da kanskje?? Håper formen er fin, og at du har hatt en fin helg. Her var det bålbrenning og nabofest i går. Veldig koselig. Og veldig koselig at jeg gikk hjem, og ikke videre opp til en nabo..som Gubben gjorde. Han ligger på sofaen nå. Hihi. Nyt søndagen, og ferien, og så gleder jeg meg til galleriutstillling i morgen 🙂 klemmer

    10. deveny: Jeg må innrømme jeg har lagret alt av opplysninger på et word-dokument, når folk svarer på bursdags-blogginnlegget. Men jeg danner meg jo et bilde selv i tillegg, og det er jo lettes hvis jeg har blitt litt kjent med folk her over tid 🙂

    11. cathrinehenriksen: Ja, hun virker veldig koselig :- )Kjenner henne ikke så veldig som du vet, men det inntrykket jeg fikk var at hun var skikkelig kos <3 klemmer i vei <3

    12. annebe: Nei, hun er ikke så aktiv om dagen,men var veldig aktiv ved juletider 🙂 Og var en veldig hyggelig bloggvenn å bli kjent med 🙂 KLemmer god morgen <3

    13. Helge: Nei, det blir NOEN for å si det sånn 😀 Og nå var jeg redd jeg hadde misset noen mens jeg lå på sykehus..men neida… Ikke som jeg kan se 😉 Så deilig med skogstur tidlig på morgenen. Det er visst ikke meldt så veldig pent framover tror jeg, men hvem vet 🙂 Ha en fin dag du også 🙂

    14. Gratulerer med Dagen til Gry Elisabeth. Ikke få slike bursdaginnlegg du skriver i løpet av året, men jeg syns det er en fin ting. Siden det ikke blir noe Kongsbergtur i dag kan jeg gjøre litt husarb, Var ca 1,5 t i skogen tidlig i dag, håper sola kommer i dag også. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg