Lurer nå på jeg…. ;-)

 
Ja, nå rykker det litt i nesevingene igjen… Jeg kjenner det er noe jeg MÅ vite…. Og man får ikke svar uten å spørre nei… 

Du har kanskje fått med deg at det har vært litt bursdager på gang her, og at jeg har snabla god oversikt over og KAN utrolig mye om folk rundt i blogg-blokka her.. Ja, delvis er det fordi jeg blir KJENT med folk liksom,og både ER PÅ og FÅR besøk en del i blogg-leiligheten her. Jeg er god på å danne meg bilder av folk. MEN….det skal innrømmes at jeg jukse bittelitt også…for jeg har jo dette innlegget da, som gjør at jeg ikke er HELT blank nei, når dagen er der. Jeg har mitt eget hemmelige (ikke nå mer) arkiv, som INGEN får tak i… Godt gjemt nede i et HVELV ligger opplysningene….SÅ vet du DET 😀

Men da er det altså tid for en ny runde, for det banker stadig nye folk på døren min, og det blir det stadig noen nye bloggvenner av. Og DA må jeg vifte med nesa, og få tak i en del ny info. Og alle som har sett dette innlegget før, kan jo bare se en annen vei… og gå ut døra igjen om de vil  😀

Så her er først litt om meg: 

 

 

 

 

Og så sparker jeg ballen over til deg Jeg  trenger altså litt info 😉

 

1) Når har du bursdag?

2) Hva gjør du? Yrke? Skole? Hjemmeværende? Arbeidssøker? eller noe annet kanskje?

3.) Hvor liker du å reise?

4) Hvilken type filmer liker du?

5). Hvilken er din favorittfarge?

6) Hva er hobbyen din? 

 


#nysgjerrig #bursdagsinnlegg #informasjon #
39 kommentarer
    1. Det gjør ingenting ^^ Ble bare bekymret for at kommentaren ikke ble postet, det har nemlig skjedd før 🙂
      Jeg vet ikke helt når jeg skal hjem til Oslo igjen, men da har jeg i hvert fall noe hyggelig å glede meg til <3

    2. MayBritt Bråthen: Island er flott, skjønner godt at det er drømme-reisemål, det var det for meg også 🙂 Og jeg var der. Og det var spesielt og flott 🙂 Mange fine hobbyer har du også :.-) Og NEI, jeg har deg ikke i papirene mine så du har nok ikke svart før 🙂 Fint jeg fikk deg inn i papirene mine 🙂 Ha en herlig dag du også <3 klem <3

    3. Kan ikke huske at jeg har svart på denne før. Og om jeg har det så får du to 🙂 Glemsk jeg ? Neida 😀
      1) 12.januar er 34 år (djeezez)
      2) arbeidsavklaringspenger pga ME og diverse andre sykdommer.
      3) liker meg ute i naturen jeg da fjellheimen og skogen. Drømme reisemål er faktisk Island 🙂
      4) liker krim, skrekk og komedie.
      5) lilla og grønn.
      6) Skrive,tegne,strikke,scrappe, trene,snekkre og hekle.(allsidig og kreativt surrehuet. Der har du meg)
      Ønsker deg en flott dag videre kjære deg. <3

    4. Tattavkvinnene: Ja, jeg er oppe kl 7 jeg vettu 🙂 Du fikk med deg at jeg har sendt deg premien? Og HVA det var? 😀 Men nattugla sover vel nå 😉

    5. annebe: Ha-ha, neida, hvis det er noe du likte godt, så kan du jo gjøre det på vinteren også faktisk med “falske” blomster 😀 Men det dukke jo stadig opp nye hobbeyer faktisk, jeg har fått hekling, blogging og foto som rimelig nye hobbyer 🙂 Moro det 🙂

    6. annebe: Herlig 🙂 Deg har jeg ikke inne, og du var en av de jeg gjerne ville få inn her 🙂 Så fint å få dette 🙂 Jeg ser at jeg selv må føre på hekling på min egen.Den ble skrevet for en stund siden og jeg har lært å hekle i fjor vår, så det må med også 🙂 Håper du koser deg i kveld Annebe <3 Her snopes det litt, og planlegges til Barcelona. Jeg må få meg solhatt, men vet ikke hvor jeg finne en fin... Klemmer tilbake <3

    7. 1) 04.12
      2) Barrnehageassistent / for tiden hjemmeværende
      3) København..eller sørlandet i Norge
      4) Ser heller underholdningsprogram..(helst Norske)
      5) Liker det meste…men..”militær”grønnt i klær….blått i huset..
      6) Modell/blogg …kan jo ikke nevne alle småting 🙂
      Ha en fin kveld ….Klem <3

    8. frustrertfrueihouston: Ja, og jeg gleder meg SÅNN 🙂 I fjor var koselig også, i Dubrovnik, men da var nevø med også. Nå er det bare oss to. Regner med det blir mye fotojakter også 🙂

    9. Ja solhatt eller caps, eller noe annet på hodet er absolutt et must i solen! Det er koselig å handle litt småting til ferier sånn på forhånd. Ikke alt kan kjøpes ved reisemålet, for da skal man jo kose seg, slappe av og bare shoppe når en har lyst, ikke fordi man må! Kos deg med shopping i morgen, dagene til avreise går fort 🙂

    10. frustrertfrueihouston: Hi-hi, nei….ingen hemmelig eller flauhet over heklingen altså…Jeg bare laget den tegningen for over et år siden, og jeg lærte jo å hekle først i mai i fjor… 😀 Så jeg burde kanskje skrive det inn 🙂 For det har jo jammen blitt en hobby ja 🙂 Ja, det er litt størrelse på det hvelvet, og arkivet 😀 Og noen burde jeg kanskje fjerne til og med…for de er jo nesten ikke på blogg…men så klarer jeg ikke det heller 😀 I morgen skal jeg handle inn mer til Spania-turen. Jeg MÅ ha solhatt 🙂 Stor klem tilbake <3

    11. Ja jeg har vært innom her før, og hver gang jeg har lest dette så tenker jeg: Frodith som er så flink til å hekle har ikke sagt noe om hekling på hobbyene – bare strikking. Hmm er hekling en hemmelig hobby eller 🙂 Tror det hvelvet ditt etter hvert begynner å bli ganske stort, for jammen er det mange du husker på! Og det er veldig koselig 🙂 Ha en fin kveld med vibrerende nese. klem fra Houston <3

    12. lulltove: Takk-takk, fint jeg fikk dine ting, for deg har jeg ikke, og en liten gjeng til. Noen som jeg har kjent lenge, men som ikke har sett denne før,og noen helt nye 🙂 Så flott å få. Jeg liker også Hellas, må nok dit en tur igjen også 🙂

    13. Moving On: Ja, jeg har deg fra før, så den hadde ikke gått 😀 Ha-ha Jeg har øyne overalt 😀 Neida 😉 Jeg har det i hvelvet, lett å få tak i ;-D He-he

    14. Haha første jeg tenkte nå var.. hmm blir hun forvirret om jeg levere inn en nytt “skjema” men alt oppspinn på skal tro? Haha
      Har nok også levert dette før!:)
      Er faktisk imponert jeg, over alt du faktisk har kontroll på.

    15. cathrinehenriksen: Ja, du har svart på denne ja 🙂 Nei, bare kose deg, og ikke tenke blogg du 🙂 Vi skives igjen når du får tid, ikke lenge til så reise jo jeg også 🙂 Kose deg masse med dem 🙂 Stor klem fra Frodithen <3

    16. Jeg har jo allerede svart på dette , hehe ….Så er bare innom for å ønske deg en herlig uke videre , HELST ser jeg at du blir HELT frisk også snart <33 Men vil bare si : At nå kommer besøket mitt sendt i kveld , og de blir her 12 dager ca. Så mulig jeg ikke får kommentert like mye når de er her 😮 Men skal se om jeg ikke får litt tid innimellom da =) Men ville bare si fra , sånn hvis du lurte ....selv om du kanskje vet det allerede da ;-P Ja , så du hører i hvert fall fra meg når de har reist igjen ;-p Mega STOR klem til fine Frodithen <33 ;-D

    17. Mariann Sæther Tokle: Oi, så bra 🙂 Og du har jo vært bloggvenn lenge, og hadde ikke deg i hvelvet mitt… men jeg må jo få datoen også 😀 Eller så må jeg jo bare velge meg en dag 😀 Trenger ikke alder men datoen 🙂 Hi-hi. Men om uansett er det jo hyggelig å få vite disse tingene da 🙂

    18. 1: 🙂
      2: For tiden arbeidsavklaring men jobber som healer
      3:Varmere land, særlig Cruise i Middelhavet:)
      4: krim, komedie, drama
      5: Blått tror jeg
      6: Skrive, håndarbeid, lese, reise, gå tur, lage mat, samle familie og venner

    19. deveny: Så fint, deg har jeg ikke fått med før, og jeg samler opp 🙂 Litt forskjellig her og ta tak i, selv om jeg nok visste noe av det 🙂 Takk-takk

    20. Skal vi se. Jeg er 48 år. Bursdag 4 mai. Skal bli forfatter når jeg blir stor. Liker mysterier og drama.
      Digger rosa som en treåring og min hobby er å skrive 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg