Postkort fra Barcelona- Mandag

Dag 1

Da kommer et lite bildeskred fra oss her i deilige Barcelona, før vi stikker på en lokal flamenco-kneipe 😉


Avreise kl 03.45 med bussen hjemmefra

 


Frokost på Gardermoen… 


En dukkespiller, Jimi Hendrik opptrådde, Janis Joplin og ….;-)


Fine balkonger i Barcelona


Mye rart i Barcelona…


En skorpion….?


Mange som opptrer i hovedgata…


Venter på Paella -middag…. (ja Kjersti…jeg prøvde meg på lokal, spennende mat ;-D )


Og vi har funnet Desigual-butikken så klart 😀

Ha en fin kveld 😉

 

#barcelona #ferie #sol #sommer
15 kommentarer
    1. Moving On: Ja, det har vært helt utrolig fin tur :- ) Og jeg har kost meg skikkelig 🙂 Ja, du har vært savnet. Vips var du borte her, og mange andre også egentlig. Stille på bloggene om dagen. Det er jo normalt i sommertiden 🙂 Håper du har hatt litt fin sommer da snupps,så langt, og at du har mer kos å glede deg til <3 Ønsker deg det beste vet du.. Barcelona var strålende altså, virkelig verdt å se, noe jeg anbefaler alle 🙂 Stor klem til deg lille venn <3

    2. Hei snupp!
      har hatt en uke og vell så det borte jeg føler jeg.
      vertfall fra og lese,
      men NÅ har jeg lest alle innleggene fra turen din, og du og du får en tur da.
      og får noen stilige utfllukter dere har gjort og fått sett på!
      så utrolig mye kult, og spennende!!
      ble veldig fasinert av gateselgerene, måten de hadde gjort seg klar til og løpe med politiet! haha
      Men var det ikke varmt det? siden dere prøvde dere på stranden men da under handkle?
      du har tatt utrolig mye stillige bilder vertfall..
      flira godt når jeg såg på alle sykkelbildene, mye bra på den fronten.. haha!!
      Men kan tenke meg det gjorde godt og komme hjem.
      er som du sier, borte bra, men hjemme er og blir best. hjemme i egen seng, med egen dyne, hvor alt er ditt!!
      så VELKOMMEN hjem fra ferie! ser ut som det har vært en konge tur!!

    3. Oi oi! Det var tidlig å dra av gårde 😀 Sikkert godt å få litt ut av dagen man drar på da? 🙂 Det ser jo ut til at dere har sett en del fint allerede, og kanskje spist noe god mat? 🙂
      Nyt de kommende dagene <3 Klem

    4. Fine bilder, mye kultur i byen skjønner jeg, kreative folk som liker og opptre. Men byen er en typisk turistby hvor det alltid er liv i hovedgata. Møtt mange nordmenn? Ha noen deilige dager.

    5. Så koselig med ett postkort fra nydelige Barcelona da ;o) Ja så VELDIG flott ut der , fine balkonger og kunst b.l.a ? Moro med litt rariteter da ;-D Ja og dukkespiller IKKE minst 😛 Hehe, ja du var tidlig oppe du ja =) Men det var nok lurt , ser ut som du koser deg , der du sitter å venter på den lokale middagen :-p Herlig da <33 Fine butikken også , regner med det blir litt mer shopping på deg også nå ;o)
      Kose dere masse på lokal flamenco - kneipe ;o) God klem her fra Oslo til Frodithen <33

    6. likte du det?
      for meg er det noe feil med varme reker hahaha sorry -spiser ikkje sushi eller scampi heller
      masse å se i Barcelona, bla det kunstverket av en bydel som er sånn bølgete i mange farge -står helt stille nå
      klemmeting <3

    7. Gøy å se så mange herlige bilder, og du er helt nydelig <3
      Dette blir nok en fin tur, ser ut som den har starta bra i allefall....
      Kos dere masse, klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg