De hersens trusene!! ;-D

Ja, mange ganger ønske man kanskje at man så sånn ut…Eller håper i et optimistisk øyeblikk at man ser ut kanskje… 😉

 

Mens det kanskje er som denne damen mange yngre oppfatter meg… He-he..;-D

 

Vel, nå er det faktisk kommet dithen at jeg har fått nok selvinnsikt med alderen til å skjønne at jeg ikke ser ut som hun øverst der…Men jeg har også selvinnsikt nok til å skjønne at jeg slett ikke ser ut som den nederste der HELLER…..

Og derfor har jeg nå fått et SNABLA problem når jeg skal ut å kjøpe truser…blant annet…

For jeg lurer på om det har blitt sånn at når man er jente eller dame, så MÅ man like string-truser? Er det faktisk noe som er påbudt å gå med når du har rundet 14 liksom, og er hunkjønn? Det er nemlig sånn at ikke ser jeg slik ut lenger…

… Og når rumpa ikke lenger er  som de   brasilianske sambadansernes;  kanonkule-formede, (enten pga implantat eller av naturlig årsaker…), meeeen…har begynt å sagge ØRLITE granne mer….ja da er det slett ikke like moro ELLER pent med den streken i rumpa mer…. Den holder jo INGENTING på plass….

…men jeg ser da ikke HELT sånn ut ennå heller da… Og har ikke NOE lyst til å måtte begynne med TANTE-truser som et alternativ til stringtrusa liksom… Sånne som skal klemme inn helt fra nede ved knærne, skyve det som henger og bulker seg, helt opp mot brystet….for å ende opp oppe  i bh-en….  Det er liksom ikke HELT tida for det ennå heller…. 

Så hvor i helsike skal man oppdrive noe ganske normalt undertøy? Jeg har nå hvertfall raidet butikkene i månedsvis, årevis nærmest… Oppover og nedover radene… Og det eneste de tilbyr er den streken i rumpa…Eller KANSKJE en litt sånn slaskete bokser-variant….som ikke er stort bedre akkurat … Og ønsker man noe som er LITT mer HOLD i…..så får man altså den Tante-trusa…. 

Mulig løsningen er implantat altså ;-D

 

 

 

 

#truser #shopping #problem #kropp
59 kommentarer
    1. fjellgeitbundingen: Nei, ikke sant, Sara synes det var veldig stas å kjøpe truser (Tattavkvinnene-Sara). Men hun skjønte nå at dette var noe hun måtte NYTE i fulle drag, truse-årene liksom…For det blir bare verre skal jeg love 😀 He-he 🙂

    2. Ha ha var ikke kommet så langt i prosessen rundt egen aldring at jeg kunne funnet på å skrive om temaet, men innser jo at det så smått går nedover og at toppen dessverre har vært…

    3. Tattavkvinnene: Ja, du må virkelig nyte og sette pris på disse truse-årene Sara 😀 God-kjøps-årene 😀 He-he Jeg skal ta meg en jakt etter hårfargingen i dag 😀 Hi-hi

    4. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja,nedover på skalaen…rumpa hvertfall 😀 He-he Nei, tantte truser vil jeg IKKE ha, jeg vil nok ha den MIDT på treet jeg også 😉 Men de finnes ikke lenger 😀

    5. fjellgeitbundingen: Bra! 😀 En god latter folenger livet 😀 Ja, morsomme kommentarer her 😀 Og mange 😀 Dette er et tema som fenger, og noe mange har tenkt over 😀 Ha-ha. Nei her er det ikke mye guttefasong heller 😀

    6. ladyaugust: Ha-ha, ja noen gaurer er deilig, spesielt hjemme…alene hjemme 😀 Hi-hi.Ha en riktig så god dag søs <3 Klemmeflatest <3

    7. Oi oi oi?
      Ja det skjer noe når en begynner å komme litt lengre opp på skalaen, eller skal jeg si nedover.
      Jeg elsker jo ikke akkurat tante trusene, men det kan jo komme dit hen om ikke så alt for lenge.
      Jeg liker faktisk best de som er halvt om halvt. Litt begge deler.:)

    8. Ha ha, flira godt av dette innlegget. Dernest av alle kommentarene du fikk på dette. Så herlig. Jeg har nok aldri likt diss stringtrusene jeg. Har hatt 3-4 stykker, men får fnatt av dem. Nei, komfort framfor fasong sier nå jeg, men så har kanskje aldri rumpa mi vært av de minste. Trent, rund og fast ja, men pakket inn mer I Birgit Jones stil. Ha, ha. Fått høre at jeg hadde sexy rumpe, men det var fra gutter, aldri fått slike fine kommentarer fra jenter, for kroppen min har nok aldri hatt den guttefasongen som var in når jeg var ung…

    9. Så flott:)) BikBok hipsters har jeg mange av og de er knallfine:)) Det er sexy truser som mannfolkene liker veldig godt 😀 Man kan få bikini hipsters også. Men ikke velg for høye, heller lave, da blir du ekstra snacksy. La de gå rett over hoftebeina :))

    10. Gaurer er truser som er helt slappe i strikken og stooore, de klemmer ingensteds liksom 😉 Så kos med mammsetur da 😀 Lykke til med farginga og riktig goood kveld <3 klæmmemidnattsolklæmmen <3

    11. Miragothgirl: Jeg tar i mot alle tips med takk her nå 😀 For nå er jeg lei av å tråle Cubus etter de trusene de hadde FØR…for de er BORTEVEKK… så da er det string, tante-truser eller noe NYE greier. Og det skal jeg prøve nå. Hipsters, Nille-truser, Bik-bok-truser, fått mange fine tips som skal testes 😀 He-he

    12. Jeg skal gi deg et tips jeg som er riktig så lekkert, hipsters.. Disse finnes i alle høyder, selv syns jeg at den lekreste er den som er lavest:)) Og disse kan nesten alle se lekre ut i :))

    13. Tattavkvinnene: Det er mye som er fint når man er rundt 20, som ikke er SÅ fint lenger når du er nesten 50 og trener lite liksom 😀 Men jeg krever liksom bare en helt VANLIG truse…og DET er ikke bare-bare å oppdrive 😀 He-he

    14. Hahahha, morsomt innlegg! Jeg har egentlig kjent så veldig på truseproblemet du snakker om her og jeg finner som regel noe fint på enten H&M, Cubus eller Kappahl. Den Fifty shades of grey kolleksjonen til Kappahl er veeldig fin! ^^

    15. Engla: Nei jeg kom hjem på fredag jeg 🙂 Hadde kjempefin tur 🙂 Opplevde MYE på kort tid. Må vise deg bilder senere 🙂 Jøss, er BIk Bok stedet for truser kanskje altså,jeg må sjekke der også 😀 Nei ikke SÅ nøye med sexy, men de må sitte på plass litt 😀 He-he Men ikke så mye som tante-trusene 😀 He-he Stor klem til deg tilbake <3

    16. Hihi, herlig innlegg vennen <3
      Anett, venninna mi fra Trysil hun kaller "tantetrusa" for menstruser 🙂
      Det er de dere hvite med gule, blå eller rosa striper, som "alle" gamle damer har. Minner nesten om sykehustruser 🙂
      Nei, det der med truser er slettes ikke lett...nå er jeg så "heldig" å være singel, så jeg slipper å tenke på at de skal være sexy, men jeg har funnet min favoritt på BikBok av alle steder 🙂
      Er du fortsatt på ferie?
      Ønsker deg en herlig kveld videre <3
      Stooor go´klem til deg fra meg

    17. miastorp: Ja, jeg hadde noen fra Cubus som jeg likte kjempegodt, og de har jeg hamstret lenge….Men nå begynner de bli litt slitt, har jaktet på nye,men de har selvfølgelig blitt tatt ut av produksjon, for de må jo heller lage BARE sånne med string….for det skal ALLE ville ha 😛 Men jeg gir ikke opp da… Fortsetter jakten men blir mektig lei innimellom 😀

    18. Nei det er ikke lett å finne noe som passer men finner du en du liker er det bare å hamstre! Jeg har noen fra Victoria secrets som jeg er veldig glad i men da må man nesten til utlandet eller bestille på nett… <3

    19. Flaggermusvinger: Ha-ha, og det er SÅÅÅ deilig å høre at mange kjenner seg igjen, for det betyr at det ikke er bare meg som synes at det er lite HOLD i string liksom 😉 Jeg skal si tydelig fra, fikk noen tips om NILLE-truser faktisk her i dag, og de skal testes ;-D Jeg melder videre om mine funn 🙂

    20. Mamma til 2: Hei-hei 🙂 Ja må ha litt truseinnlegg innimellom også 😀 Her er det KUN truseproblem, men IKKE noe annet 😀 Ha-ha. Ja, vært i Barcelona, nå hjemme og styrer litt, og skal på noen småturer 🙂 Ja, dere har hytte i nærheten dere, så er hjem å svippe litt innimellom 🙂 Jeg skal også ha ferie i over en måned til,det er SÅ deilig atte 😀 Kos deg videre på hytta, og er du hjemmom, så er det jo bare å “stikke innom” igjen 😉 Klemmer til fine Mamma til 2, kos deg med storetassen og småttingene 🙂

    21. Fru Stussli: Ja, det er litt Bridgets liv jeg lever i truse-verdenen 😀 Ha-ha 😀 Nei, jeg sier som deg det er visst noe jeg må GJØRE med den først, skal det funke med string hvertfall. Tredemølle hjemme, ja det ønsker jeg meg også. DA skulle det blitt kanonball-former da 😀 Ha-ha. Du er snart 40 år du min venn, det blir bra 🙂 Håper du koser deg masse <3 Hilse gjengen <3 Store gode og varme klemmer tilbake <3

    22. cathrinehenriksen: Ja, prisen er egentlig ikke så farlig, det er mer det å IKKE finne riktig form 😀 Men jeg gir nok ikke opp 😀 er jo på jakt stadig vekk , he-he..Enn så lenge får jeg leve med noen sånne halvveise noen. 😀 Bare legge deg tidlig og slappe av litt etter besøket 🙂 Vi snakkes <3 Klemmer i alle varianter <3

    23. Hallois snuppings 😀 Det var DET TRUSEINNLEGGET, he he. Har ikke truseproblem, enda, men litt andre småproblemer, men ikke noe å skrive hjem om :-)) Ser du har startet ferien med Barcelonatur, må lese meg opp 🙂 Vi ferierer, men jeg er bare hjemme en snartur for å sjekke ståa, har liksom omadressert posten, men kassa her var gravid likavæl 🙁 Slemme postmannen – har t.o.m lapp på kassa, GRRR!!! Fortsatt herlig ferie, det skal vi ha hele måneden pluss litt til 😀 Varm ferieklem fra meg, som skal starte opp kjærra å rekke middagen på hytta 😀 Kos deg alt du kan, snakkes neste måned eller noe sånn ;-))))

    24. Hahaha minner meg om bridget Jones dagbok 😄
      Ellers er jeg helt enig! Jeg innser at frem til jeg gjør noe med rompa mi er tantetrusa den eneste løsningen:-( Så nå har jeg ønsket meg penger til tedemølle i 40 årsgave 😉
      Store varme klemmer

    25. Synes det er flere butikker som har truser (rimelige) som er sånn nesten hel truse eller sting , så har man jo også slike sloggi lignende truser , husker det var populært før . Men ja du ser jo overhodet ikke ut som om du har antydning til slike romper som det nederste b.l.a . Du er jo slank også , så kan da ikke være så ille 😮 Jeg tror du må lete litt mer for slike skrekkens store truser til 500 nei det er langt i fra for deg det 😮 Lykke til med videre jakt , det må da finne noe , som ikke er string og som likevel ser fint ut :)) God klem fra meg =) Legger meg litt tidlig i dag , utslitt etter nesten to uker med besøk , men er nok tilbake for fult i neste uke og da skal jeg følge mere med her inne <33

    26. ladyaugust: Gaurer- truse? 😀 Orker ikke dem heller! Alt for stramme, moser i vei. Jeg vil bare ha truser som ser ut som de gjorde da jeg vokste opp 😀 HELT vanlige 😉 Jeg har vært på landet i dag en snartur. Kost meg med mamma. Vi spiller Othello. Nå hjemover igjen. I morgen blir jeg RØD på håret igjen 🙂 Kosemose med strø <3

    27. hehehehehe mamma kaller de stooore trusen for gaurer fliiir :DDD Men de er de beste, enten de eller ingen truser spør du meg 😀 Gooood dag kjære søs <3 klæmmings 😀

    28. cuskima: Takk for masse gode tips <3 Skal prøve Nille, fant noe der før en gang, hadde glemt det. Ja, sånn skjæring som du forklarer. Hold bak, og skjære mer opp foran på lårområdet 😀

    29. MayBritt Bråthen: Nei, enig, ikke slaskete ! Må være litt hold i dem 😀 Jepp, samme problem med bh 😉 Liker det best vanlig jeg, men alle skal nå være like, og MÅ like string og push up :- ha-ha

    30. FlestLesere: Ja, når man har blitt over en viss alder 😉 så er man ikke så sjenert lenger for sånt liksom 😀 Tar meg selv veldig lite høtidelig 😀 Takk 🙂 Moro du likte det 🙂

    31. Syns også Cubus ahr fine truser og Lindex uten at man blir flådd. Netty og Change derimot holder eg meg unna. Hva med Sloggy? De finnes i forskjellige hold in versjoner.
      Nille har noen fine både Bikini og Thai -de med høy skjæring med lårene foran ,men sitter fint bak:)
      De har også noen blonder jente shorts som er fine og elastiske.
      Kari Traa trusene er gode,men der også er boxerene best.
      Buttfloss er helt uaktuelt her i gården, en tråd i baken? æsj nei eg vil gå med jeansen min i mer enn noen timer uten å tenke på alle baskeluskene som er gnidd inn i baken på den ://///

    32. Therese Isabell Bråthen: Ja, det var på Cubus de hadde favorittene… meeeeen så sluttet de så klart å lage dem!! Hrmf.. Endelig fant jeg, valig skjæring, blonder, og litt hold i dem, men da sluttet de å lage dem så klart ;- P

    33. Hehe har aldri likt string truser jeg da, kun de som har kommet nå de syns jeg er okei 🙂 er mer ei hipsters og bokser jente. Men aldri slaskete haha 🙂 Syns dette med bh er vanskelig og jeg gor det er omtrent kul umulig og finne en bh som ikke har innlegg eller er så push up at man får pupper under haka, ja takk til normal bh haha 😛

    34. Hihi, ja, lett skal det ikke være altså 😉
      Må si jeg har tydd mer og mer til sømløse boksere med tiden, og synes Pierre Robert sine er bra 🙂
      Lykke til i jakten på de perfekte trusene 😉

    35. Marit: Ha-ha, ja mulig det er løsningen 😉 Skulle liksom ønske det fantes truser med allminnelig skjæring, som puffet LITT oppover 😉 uten at det trenger å være hele kroppen inni der liksom, for DET trenger jeg altså ikke! 😀 ha-ha Ha en fin søndag, med eller uten 😉

    36. Hihihi .. kjenner problemet. Kan vel bare gå uten? Sånn innimellom jaffal? Kommer jo selvsagt på hva du har på deg da, anbefales ikke om det er korte skjørt. Haha. Men under tightsen funker det helt greit. ;o))

    37. Moving On: He-he, her er det bare å le i vei, er meninga det 😀 og er jo ganske komisk. Cubus hadde noen normal-truser, med allminnelig dame-skjæring, og samtidig litt blonder bak. De kjøpte jeg mange av, men de måtte så klart ut av produksjon 😛 Så jeg får jakte videre 😉

    38. haha vet ikke helt om jeg skal le eller hva jeg skal, men jeg gjør no det! haha
      jeg vet cubus har noen gode boxer truser, som ligger ganske bært kassen, men som er sammenrullet! de synst jeg er ganske greier!
      samt karii traa boxerene! =)

    39. Min matgale verden: Ja, jeg er enig i at det er verre å ha en hel bokser inni rumpa enn en strek 😉 Men kunne det skade om de hadde noen helt vanlige liksom? Sånn med LITT hold up -effekt ved låret? Eller i det minste en strikk 😀 ? Truser er ALLTID et problem…også før jeg ble 40 😉 I går kjøpte jeg 3 for prisen av 2, og INGEN av de funker særlig…altfor løse og havner inni rumpa hele gjengen 😀 Nei, for ta de jeg har fra før, og komme meg ut på landet…hvor de ikke bryr seg om sånt ;-D Ha en flotters søndag min venn <3 Klemmer <3

    40. Ha ha, grusomme tantetrusa! Og for en PRIS da!! Sånne tanter må være en smule formuende hvis de skal ha et par dusin av sorten;) Nei, ikke lett. Jeg kjøpte noen boksertruser som var skikkeligi fine, og iflg venninnen min satt så bra på. Det gjorde de altså IKKE på min rumpe, de skle bare sammen, og da foretrekker jeg string, istedenfor en hel bokser som tror den er en string 🙂 hihi Truser er ikke alltid lett nei! God søndag. klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg