Gjett hvem?? :-)

Ja, nå kan du jo gjette hvem jeg har hatt en date med?


Hint nr 1 : Hun ser IKKE sånn ut….men det er ikke langt i fra ;-D  Og noen drar kanskje kjensel på denne hunden…? For  det er eieren jeg har datet da…

 

Hint nr 2:  Du husker vel alle oppslagene i “Frodiths Avis”? Om Miss Nam-Nam…? Som gikk til filmen? 😉

 

Vel…. da var gjettingen over…

 

Miss Ferdigmat (altså meg)  har hatt en formiddags-date med Miss Nam-Nam, eller ” Kake-krigen- Kjersti” som vi i avisene også kaller henne 😉 Hun vant jo nesten Kake-krigen, Kjersti. Og hvis du ikke vet hvem Kjersti er så bør du lese bloggen hennes. Hun blogger om mat, men hun blogger også de mest hysterisk morsomme morgen-innlegg, som får meg opp og ut av dyna om morgenen 🙂 Kjerstisandnes.blogg.no eller bare Kjersti for meg, er ei knakende flott jente, som jeg har veldig sansen for, og jeg traff henne første gang i fjor som du kanskje har fått meg deg. Og søndag formiddag traff vi hverandre igjen, for å skravle og for å planlegge hyss 😉

 

Og så datet jeg Bonnie litt da..Og det var for første gang <3 Og Hvis du ser litt nærmere etter så dater jeg bittelitt Lisbethpedersen.blogg.no også 😉 Dvs hvertfall er det hun som har laget den flotte vesken jeg har på fanget!

 

 

#date #gjette #missnamnam #kjerstisandnes #kakekrigenkjersti #gjensyn #bloggvenn
34 kommentarer
    1. Lisbeth: Jeg kommer nok til Bergen en tur. Og da skal jeg treffe deg, frutstrert frue, og Cuskima, og Kjersti så klart 🙂 Og kanskje et par til 😀 Skal treffe Kjersti en gang til, for litt lurerier 😀 Ja, jeg var liksom på date med deg også da…Hi-hi Klemmer <3

    2. Å ser ut som dere har hatt en koselig date 🙂 Kommer du til Bergen så håper jeg inderlig å få treffe deg, og treffe Kjersti igjen også 🙂
      Kjekt å se at vesken er i bruk 🙂
      Klemmer

    3. frustrertfrueihouston: Ja, vi er gode venner på blogg. Og traff hverandre i fjor også. Jeg har veldig sansen for den damen og var superfint å treffes igjen. Blir flere møter mens hun er her 🙂 Norske klemmer tilbake 🙂

    4. Helge: Ja, Jeg så jo Kjersti i fjor også, så det var hyggelig med et nytt treff. Kjenner henne litt fra før nå føler jeg 🙂 Koselgi Og det blir flere treff mens hun er her 🙂

    5. Livsrom: Nei, vi har ganske lik humor 😀 Så er en god match vi 🙂 Og koser oss. Veldig kos å se henne igjen, et år siden sist liksom 😮 Ja, jeg fikk jo treffe Bonnie, stas :-)God morgenklem <3

    6. annebe: Ja, vi har kjent hverandre en stund, og traff hverandre i fjor også 🙂 Men nå er hun her igjen på Norway Cup, så nå får vi til flere treff 🙂 Moro 🙂 Kos å se deg igjen etter helgen. Håper du har kost deg, så du hadde tatt litt “ferie” 😀 Klemmer <3

    7. Så koselig møte, to gode bloggvenner! Man kjenner jo hverandre litt fra før når man snakker sammen på blogg, så jeg regner med at dere to kan finne på mye artig sammen 🙂 danske klemmer kommer <3

    8. Det er koselig med en date av og til <3 Og for en søt liten krabat hun hadde da, fine hunden! 🙂
      Nå er jeg snart ferdig med alle innleggene for denne gangen, og da et det natta på meg også ^^
      Ha en fin mandag <3

    9. Jeg er overbevist om at du har hatt en trivelig dag:) Kjersti virker som en sprudlende, og trivelig jente, og ikke er du helt borte vekk selv heller…….tror jeg:D
      Kos at Bonnie er med på Oslo-tur også:)
      Nattaklem<3

    10. Så trivelig da, mann min og jeg fulgte med på kakekrigen vi, og jeg har vært inne på bloggen til daten din flere ganger…liker den godt 🙂 …stilig den veska de også ..:)…Klem fra meg <3

    11. Min matgale verden: Jepp, vi har jo VÆRT SAMMEN her inne, og derfor føles det som i går 🙂 Ja, kos å få de ordentlige folka også 🙂 VI skulle bodd nærmere hverandre, da tror jeg vi hadde hatt mye moro 😀 Jepp gleder meg jeg også 😀 Klemmmmmer <3

    12. Åhhh…så koselig innlegg. Og så fint å treffe deg igjen. Merkelige er at det ikke føles så lenge siden vi sist møttes, enda det er et år. Men sånn er altså denne blogg-verdenen, en annen måte å omgås på. Men absolutt herlig å møtes ansikt til ansikt, og bare prate i vei….Gleder meg til fortsettelsen:) Klemmer

    13. cuskima: Jepp, jeg føler det er en Bergenstur på trappene…og flere jeg vil møte hos dere også 🙂 Også av folk jeg kjenner fra FØR, fra In Real Life-venner fra før i tida 🙂 Klemmer i massevis 🙂 <3

    14. ladyaugust: VI hadde det superkos, og skal jo bedrive noe hyss senere ut i uka 😀 Ja, vi vasket på lørdag, før besøk. Skikkelig brannsluknings-vasking… og svetten silte. Men da ble det jo hvertfall litt overflatisk rent om ikke annet 🙂 Nå er jeg i Spydeberg, hos mammaen til lille supermann, fordi vi drar til Langesund i morgen. Og jeg hadde ikke lyst å begynne med tog i morgen formiddag på Oslo S, akkurat den antatte terror-dagen… Så bedre å dra i dag 🙂 Vi blir i Langesund til onsdag 🙂 Klemme kjempeflat!! Omtrent som et flattbrød 😉

    15. Therese Isabell Bråthen: Ja, Kjersti er en mester-baker. Og Kake-krigen gikk nettopp i reprise, fjorårets sesong, på Tv FEM eller noe 🙂 Og da vant hun nesten. Ble nummer to. Og hun har så fine morgen innlegg 🙂 Mye moro <3

    16. cuskima: Det blir enten når du er her en gang og jeg ikke nettopp har hatt hjernehinnebetennelse… ELLER om jeg kommer til Bergen ;-D Vi må være friske begge to 🙂 Var moro å se Kjersti igjen, jeg har jo truffet henne før vettu 🙂 Klemmer <3

    17. Så herlig 🙂 Så fine dere er <3 Her har jeg vaska i dag, eller bare en milliondel av hva som skal vaskes liksom, men pytt pytt. og så har jeg vært og kjøpt sjokkis såklart og plagdes med studiopcn fyttisjiten altså. Nå er det heldigvis kvelden for jeg er trøtt som en strømpe. Håper dere hadde det superdupert <3 nattiklæmmeflat 😀

    18. Ser ut som om du hadde en kjempe koselig date idag ! 🙂 Da må jeg kanskje ta en tur innom bloggen hennes da om hun lager så mye fine kaker 🙂 hihi
      Likte kjempe godt veska di, den var kjempe fin ! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg