Fjase-fjeset ;-)

Ja, nå vet du hva du har i vente…? 😀

De som har sett dette ansiktet før, vet at det er noe på gang…Og noen ganger innbefatter det noe deltagelse fra DEG, og andre ganger er det bare at jeg har noe TULL på gang, og gleder meg voldsomt til å bedrive hemmeligheter som jeg siden skal fortelle..

Så….du får smøre deg med litt tålmodighet, for nå spretter jeg ut i verden og bedriver fjas og treffer Kjersti <3

 

Har du noen formening om hva som er på gang?

Liker du å ha hemmeligheter?

Klarer du å holde på hemmeligheter du har laget selv?

 


#hemmeligheter #fjas #tull #overraske #hemmelig #venner
31 kommentarer
    1. Helge: Dyrene mine har blitt borte i posten et sted, jeg har ikke fått dem igjen..Så jeg vet ikke helt hva som skjer på DEN fronten. De skulle sendes fra en person, men de har aldri kommet fram..Får se over sommeren hva som skjer.. Nei…det er ikke dem, og ikke noe utstilling, men i kveld, åtte-tida…da kommer det jeg har moret meg med og som jeg gledet meg til 🙂

    2. Er det karneval på gang igjen eller er det ny utstilling som er på trappende. Så det er bare og skjerpe sansene, kvesse ørene og lade opp hjernen. Hva kommer nå fra Frodirh? Du tar vel med deg dyrene dine nå vel. Lenge siden jeg har sett dem – de ligger vel i sommerdvale enda.

    3. Min matgale verden: Jepp, takk i like måte!! Kommer nok en DEL bilder utpå kvelden 😀 He-he. Jeg storkoser meg sammen med deg altså <3 klemmer <3

    4. Lisbeth Pedersen: Ja, og du så kanskje at det var på gang med KJERSTI 😉 Hi-hi. Vi har hvertfall kost oss 🙂 Hi-hi Stor klem til deg <3

    5. Maren Kvalvaag: He-he, ja jeg er dårlig på å lyve jeg også, så hvis noen hadde gjettet hva som var på gang, så kunne jeg ikke svart… 😀 Nå er jeg ferdig, og det blir noe om det i kveld eller i morgen. Se hva jeg rekker 🙂

    6. Lithanna: Ja, jeg vil også si med en gang,men i dag skulle jeg bare gjøre noe gøy,og det hadde blitt helt ødelagt om jeg hadde sagt på forhånd 😀 Hi-hi..Kost meg har jeg hvertfall gjort 🙂

    7. Elin: Jeg er også elendig på å holde på sånne tullehemmleigheter. Men er det noe alvorlig og ANDRES hemmeligheter, så er jeg veldig god på å holde dem 🙂 Ja, her visste jeg jo at denne skulle ut fort, så den kommer i kveld eller i morgen…Og er mer en morosak enn en hemmelighet:-D

    8. cathrinehenriksen: Ja, bloggvenn 🙂 Kjersti! Sandnes. Kake-kjersti 🙂 Moro! Kommer nok noe om det i dag eller i morgen 😀 Jeg sprekker ofte, når det er sånne ting 😀 Kos deg 🙂 Klemmer i vei <3

    9. frustrertfrueihouston: Hi-hi, ja vi har hatt noe på gang en liten stund, når vi visste vi skulle sees igjen 😀 koselig og morsom dag <3 Hemmeligheter er umulige å holde, som jeg har laget selv... Men andres holder jeg helt tett om 🙂 klemmer <3

    10. lulltove: Ja, fint du blir litt nysgjerrig, det er det som er meningen med det fjasefjeset 😀 At noen skal LURE litt 😀 Og i dag har jeg vært litt lur 😀 sammen med en annen her inne 😀 Kommer senere 😀

    11. Mariann Sæther Tokle: Jeg er superdårlig på å holde på EGNE hemmeligheter 😀 Andres, DE holder jeg. Men sånt tull jeg skal finne på selv, eller noe jeg gleder meg til, det klarer jeg ikke holde på nesten i hele tatt 😀

    12. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Hi-hi, kommer nok noe i løpet av dagen eller i morgen…Og faktisk mer meg SELV denne gangen 😀 Ja, den som venter får se 😀

    13. karenmarenmette: Ja, hemmeligheter er moro. Og når det bare er noe man selv går og lurer med, og ikke noe alvorlig, ja da er det bare gøy 😀 Jeg har kost meg maks 🙂

    14. Ikke godt å si hva du pønsker på, men det blikket så veldig lurt ut 🙂
      Jeg er ganske flink til å holde på hemmeligheter, men jeg er ikke noe flink til å lyve. Så jeg er nok kanskje lett å gjennomskue :p

    15. Åh så spennende du er i dag da 😉
      Jeg klarer å holde på skikkelige hemmeligheter, men sånne upersonlige minihemmeligheter som bare gjelder meg selv…neeeeh, jeg bare MÅ fortelle verden det XD

    16. Hmmmm… Spennende… 😉 Jeg elsker å lage hemmeligheter, men er elendig på å holde dem! Med andre ord må hemmeligheter og overraskelser planlegges og utføres i løpet av meget kort tid. Ca et døgn altså 😉

    17. Hahaha , ja du får fjase litt rundt i dag du da :o) Moro det og koselig med selskap også ja =) Bloggvenn eller ? Litt usikker på hva som er på gang ja 😮 Er litt gøy å ha noen sånne positive hemmeligheter som i grunn ikke er så farlig å skjule :)) Ja jeg kan holde på mine egne hemmeligheter , men sprekker som regel etter en stund da ;-D Haha….kose deg i dag du , jeg inntar snart balkongen her tror jeg da….Klemmer i bøtter og spann <33

    18. Ja nå blir jeg nysgjerrig på hva som er på gang. Kos deg med Kjersti, regner med at deres kloke hoder sammen kan komme opp med ganske kreative tanker 🙂 Hemligheter kan jeg holde, og innimellom er det ganske gøy med hemmeligheter også. Ha en kreativ dag. Klem <3

    19. Er ikke så god på hemmeligheter som gjelder meg selv, men flink til ikke å sladre! Hva er det du går å tenker på nå da? Nå ble jeg veldig nysgjerrig 🙂

    20. Ingen aning om hva du finner på:)) Liker egentlig ikke hemmeligheter, liker mer gleden ved å fortelle ting med en gang så folk får glede seg. Ja, jeg klarer å holde på hemmeligheter, men i og med at jeg ikke liker dem forteller jeg som regel alt med en gang. Har overasket mannen med selskap, det gikk fint, men gjør det ikke igjen. Sønnene prøvde å skulle overaske oss med at de ble med oss på ferie for to år siden, men jeg skjønte det og det er jeg glad for, for da kunne jeg glede meg til vi skullle dra:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg