Herlige timer med Ladyaugust- verdens beste <3

 Ja, i går traff jeg søs igjen…Ja, og du som har kjent meg en stund her inne, vet jo at hun ikke er den ekte søsteren min…Dvs vi har ikke vokst opp sammen..Neida…Vi ble bare søstre her inne vi, for lenge siden. Så Ladyaugust er blogg–adoptiv-lillesøsteren min på et slags vis <3

For når man finner et så fint menneske, som man bare koser seg SÅÅ sammen med, og det føles så naturlig  fra aller første treff, ja da er ikke veien lang til slektskap skal jeg love deg 😉

Og jeg har jo truffet Ladyen mange ganger som du vet, og det er like kos hver gang. Skravla går, og vi har nok en del like erfaringer , og også  likt syn på mye forskjellig.. 

 

Og to slikkmunner er vi jo, og vi ser jo virkelig ut som vi er tatt RETT “på fersken” liksom….

Eplekake med is <3 HELT “ulovlig” så klart ;-D


Her lages det nyte-fjes, og mulig jeg smatter og slafser en del….hvis du ser på han i bakgrunnen….

Og så klart måtte jeg kjøpe med meg noen av Ladyaugusts kruseduller! Og hvus du ikke vet  hva jeg snakker om, så gå inn HER, så kan du få kjøpt deg en krusedull du også 😉

Sånne som disse, som hun har laget selv, og som lyser opp dagen min: 

 


“LYKKE er et stort stykke kake. TILFREDSHET er en stor klump lykke i magen”

 


“Om veien blir for vanskelig og kronglete, setter jeg bare den bakerste foten foran den første”

 


“NOEN er snillere enn ANDRE.  Finn NOEN og la ANDRE seile sin egen sjø”

 

Nok en herlig dag med Ladyaugust, verdens beste blogg-adoptiv-lillesøster <3

 

Har du truffet noen bloggvenner før?

Hadde du en hyggelig fredag?

 


 

#bloggvenner #bloggtreff #venner #søstre #vennskap #ladyaugust #
49 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja, det var en herlig dag med “lille-søster” 😀 ja, og jeg er så glad i de krusedullene hennes 🙂 Koselig å ha på veggen 🙂 Her tordner det fælt nå 😮 Klemmer <3

    2. Koos! 🙂 Haha, du må ha smattet grådig høyt, stakkar mannen som bare ville nyte en rolig dag på kafé xD Neida, eplekake og is er så godt at hvis man ikke smatter og koser seg gjør man det ikke riktig ^^
      De bildene var søte, og med så koselige budskap. Den siste der likte jeg spesielt godt, veldig fine ord <3

    3. Kristin: Så koselig at du har truffet Livsrom da 🙂 Herlig! Kos å møte noen man har snakket mhye med her inne 🙂 Ja, god kake, god Lady og koselig dag 🙂

    4. For noen herlige tegninger på slutten der! 😀 De likte jeg godt 🙂
      Jeg har truffet Livsrom et par ganger, men ellers har jeg ikke truffet noen andre – foreløpig 🙂
      Den eplekaka så kjempegod ut, og det “ulovlige” er jo helt klart det aller beste 😀

    5. Min matgale verden: Hi-hi, ja, litt rar han bak der. Jeg tror EGENTLIG han ordner håret ;-D Koselig dag med Søs <3 Du er vel hjemme i huset ditt nå? 🙂 Klemmer søndagsklemmen på sjiraffsk <3

    6. ladyaugust: Ha-ha, var du ute på nattmat-vandring i søvne eller i våken tilstand? 😀 Spørs hva som fikk bein å gå på da liksom 😀 Klemmervarmt <3

    7. Lisbeth: Ja, jeg koste meg masse med Ladyen som vanlig 🙂 Er så koselig hver gang 🙂 Og vi koser oss så klart med noe ulovlig mat og sånt 😀 Oi, gratulerer med prisen til Gubben 🙂 Så moro!! <3 God morgen til deg <3 KLemmer <3

    8. Ser ut som dere har kost dere masse 🙂 nam nam eplekake med is. Ja er noen kjempeflotte krusseduller krus hun lager.
      Vi har vært på børningtreff i dag i forbindelse med premiere på filmen; Børning. Og på treffet her i Bergen, så vant Mustangen vår 1.plassen publikumprisen. Så da ble det pokal og premie. Gubben jubler 🙂
      Natta
      Klemmer

    9. lappeteppefamilie: Synes du vi liker litt ja? Så moro 😀 Ja, hun er ei talentfull, og flott dame 🙂 Jeg har mange kruseduller 😉 nattaklem <3

    10. cathrinehenriksen: Ja, du er skikkelig i sving med bloggfolk, og det er moro da 🙂 Og i dag trengte de klemmene buss, for jeg er på landet 😉 Har vært på fotosafari <3 klemmer på vei med tog 😉

    11. Så koselig dere to ser ut til å ha det sammen! Og du, helt ærlig, jeg kunne trodd dere var søsken på ordentlig og jeg. De krusedullene er så fine, den dama har mange talenter. Når vi har kommet i orden her, så har jeg noen planer om en eller to slike kruseduller fra lady 🙂

    12. Herlig. Lillasjel har jo også sin egen krusedull <3 Jeg har ikke truffet bloggvenner men jeg har truffet flere facebookvenner og det har vært mange herlige møter der, hvor man bare vet at man må treffes igjen:)

    13. Kos deg på landet søs, her signeres det og adreseres det så blekket spruter 😀 Vi sees snart <3 klæmmings de beste såklart <3 Verden beste 🙂

    14. Så herlig når man kommer så godt overens da :o) Og til og med er “søstre” (ja jeg vet ikke på onkli men alikevel…..) Ja , ser ut til at dere har kost dere maks og desserten med eplekake og is så Yum , Yum ut :-p Selv om jeg NESTEN aldri tillater meg selv å spise sånt ;-D Haha….ja og så smart med de krusedullene , flinke Ladyen ( søsteren din ) <33 Fine og kloke ord med flotte tegninger /bilder på 😛
      Jepp jeg har truffet fire bloggvenner , du er en av dem ;-P Også skal jeg treffe en eller to til snart <33 Synes alle treffene har vært kjempekoselig på hver sin måte <33 Fredagen min var hyggelig den ja , for da traff jeg faktisk en bloggvenn , hehe :o) Veldig koselig frøken hun også :o) Nyte lørdagen kjære Frodit Frodithsen =) Klemmer på vei med buss <33

    15. cuskima: Lurt å slå sammen 🙂 Jeg må ta en skikkelig feiring av min i år, det har jeg aldri gjort:-D Har 2 års dag i slutten av august tror jeg 😀 klem <3

    16. deveny: Ja, folk man blir litt ordentlig kjent med på blogg, blir noe spesielt, for man har blitt veldig MYE kjent med dem, før man ser dem i virkeligheten. Sånne ting tar jo gjerne årevis med folk på utsiden 🙂 Ja, som du sier man ser måten de tenker på, og snakker med dem om spesielle temaer. Noen blir nok værende for ever ja 🙂 Ha en herlig lørdag Deveny 🙂 Klemz 😉

    17. ja er best å kose seg max
      vel eg har alt fått den beste gaven eg….. så eg er klar for megaferiring vet du,men omvendt pakkeutdeling er egentlig pga bloggen er 1 år,men eg syns jo ikkje den ble 1 år før i november ikkje sant, så da slo eg sammen bloggen og bursdagen
      🙂
      klemmeting <3

    18. Fredagen var god. Fikk gjort mye.
      Ja jeg har også truffet bloggvenner. Det er alltid spennende, og noe blir i livet mitt lenge etter at jeg har sluttet å blogge på en platform og flyttet til en ny.
      Bloggvenner er herlige, og man kjenner hverandre en annen måte enn vanlig, for man leser så mange tanker fra dem.
      Klemz Deveny

    19. cuskima: Ja, du driver med dette fanteri-greiene dine 😀 Hi-hi, det er jenta si, feire bursdagen sin i 14 dager, og med omvendt pakke-giving 😀 Gleder meg til å se hva VI skal gjøre 🙂 Ja, du har møtt mange du 🙂 Nå går jeg inn i siste ferieuka snart…gruer meg 🙁 Men skal nytte dagene til det fulle 🙂 klem <3

    20. Ser ut som dere hadde en kjempekul og fin søsterdate 🙂
      Ja eg har truffet bloggvenner som du vet, mangler jo bare deg -ja og en haug med andre, men på julebordet slo eg jo ihjel en haug med en diger smekk da vi var 12 eller noe?
      Ellers har eg jo møtt Pippijenten <3 Cathrine 🙂
      Kose deg max med reker og mamsen og din søster på landet.
      Eg har ikkje planer enda,men eg holder på med fanterier klemmetingene <3

    21. Lady August: Ja, deilige dagene sammen. Vi skal nok labbe litt mer, om ikke så lenge <3 og skravle og kose oss <3 Så gøy at det flyr ut disse krusedullene, og jeg håper de neste får vinger også 🙂 Kose deg med lørdags-godten 😀 Jeg skal på landet med storesøstra vår 😉 Og spise reker <3 Klemmer søsklemmen, skikkelig flat og lange 😀 <3

    22. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Ja, jeg har noen flere kruseduller fra før også jeg 🙂 så jeg har sikkert 10 😀 Men disse har ordtak også 🙂 Og det er ekstra topp 🙂 Ja, treffene våre er alltid koselige 🙂 Om Elin teller, jada, klart hun teller, selv om du kjente henne fra før 😀 Her regner vi med alle 😉 Hi-hi Ha en flotters lørdag du også 🙂 Jeg skal spise reker på landet 🙂 Klem <3

    23. Det er de deiligste dagene med bare deg søs <3 Labbe rundt og bare skravle og ha det fiint 🙂 Her er jeg heeelt tom for kruseduller, så jeg må i gang med runde 2 nå, så har jeg flere over helga. Ha en fiiin dag søte søs <3 klæmmeflatoglænge og tusen takk for pakke <3

    24. Har bestilt meg noen nye kruseduller av LadyAugust jeg også, så da har jeg tre stykker, jeg blir så glad jeg når jeg ser disse 🙂 skjønner godt at dere koser dere, dere virker jo som kjempejenter begge to, og da er det klart man koser seg litt ekstra 🙂
      om jeg kjenner noen bloggvenner, nja er jo Elin da, men ho kjente jeg fra før, så det teller kanskje ikke, hehe
      Ønsker deg en kjempefin helg 🙂 Klem

    25. frustrertfrueihouston: Ja, var kjempekoselig treff 🙂 Vi har jo truffet hverandre litt noen ganger nå, og det er så kos. Ja, det krusedullene er så fine, jeg har maaange nå 🙂

    26. miastorp: Ja, dette har vært tidenes sommer altså.Det må vi huske når høsten og vinteren kommer, ikke glemme HVOR bra denne sommeren var 🙂 Så gjelder det bare å lage de neste årstidene som står på trappene, så fine som mulig også. Jeg begynner 13. jeg, så har noen dager igjen. Og innimellom de dagene skal jeg til Aurlandsdalen et par dager 🙂 Kos deg i regnet du også 🙂 <3

    27. Ja jeg har ennå en mnd igjen med å nyte og kose meg før jobb starter. Kjenner jeg begynner å bli klar men har ikke noe problem med å leve med lang ferie :-))) Får jo gjort så mye mman aldri får tid til når man jobber og så har jeg valgt helt riktig sommer å ha lang ferie på da 😉 Faktisk litt deilig med regn i dag! Kos deg i regnet <3

    28. miastorp: Hei 🙂 Så koselig å se deg igjen 🙂 Du er tilbake fra torpet, brun og fin kan jeg tenke meg 🙂 Og så er det rett til Tyrkia og fortsette 🙂 Det er jenta si det! Sånn skal det gjøres! Jeg har hatt massevis av småturer i sommer jeg, og det er kjempekoselig det også 🙂 Dagen i går var kjempekos, vi kjenner jo hverandre ganske godt etterhvert 🙂 Ha en herlig lørdag, jeg skal på landet og spise reker <3 Klemmer <3

    29. Ja det ser virkelig ut som dere har kosa dere! Eplekake er jo så godt 🙂 Og så fine bilder du fikk med deg hjem – herlige sitater og humoristiske bilder 🙂 Godt med en skravle dag! Ha en super lørdag og masse klemmer! PS: nå er jeg tilbake i Oslo hvor jeg har godt ned internett igjen – vel, bare noen dager før vi drar til Tyrkia da… <3

    30. Helge: Ha-ha…Ja, det var nok skravla vår 😉 Veldig koselig, alltid koselig å treffe Ladyen.Ja, vi tok en tur til Drøbak, der er det så fint Galleri. Og de figurene, ikke sikker på hva de er laget av,men tror mer keramikk, eller noe slags metall… Det er veldig mye keramikk og glass der 🙂 Jeg har kastet meg rundt og ryddet litt jeg også, om ikke annet. Men så er det slutt, jeg skal heller gjøre noe mer hyggelig 🙂 Ha en fin-fin lørdag du også 🙂

    31. Nå veit jeg hvertfall det – at du smatter så høyt at nabobordet må holde seg for øra, eller var mannen lei av skravla deres. Kankje mannen leser bloggen og kan kommen med en kommentar i så måte. Det var uansett et koslig møte(i Drøbak?) med god mat og besøk i en butikk som selger trefigurer leste jeg hos Lady. I går var det tidlig senga, åt 3 egg + to skiver og drakk melk fra jeg kom hjem fra jobb til senga Men nå er jeg uthvilt og har alt vært på kiwi, vaska opp og vaska gulv på kjøkken og i halve stua. Ha en fin lørdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg