Smilende Frodtih, løper fortsatt… ;-)


Ja, her løper jeg da…Men humøret er faktisk veldig godt… Jeg løper faktisk MOT noe veldig, veldig fint…og da kommer smilet på plass på et øyeblikk…Jada….SELV om jeg løper..;-)

I går var jeg på flukt fra HVERDAGEN… Hverdagens lange armer som prøver å ta meg igjen…. Og da må jeg løpe fort altså…Så fort som JEG kan hvertfall…For hverdagen begynner jo ikke helt før neste onsdag….

Og jeg skal nok løpe noen dager til….


Men akkurat nå begynner jeg snart å løpe mot noe veldig, veldig koselig…Jeg svinger avgårde….og du ser snart bare “bakbeina” på meg der jeg farer avgårde…Du ser snart bare en Frodith som blir bitteliten borte i svingene der….For jeg skal løpe langt altså… Jeg drar på fredag….og jeg er framme på fredag….Mange timer senere….

Og da er jeg altså bare BLID…og kanskje bittelitt svett…

Fordi når jeg er FRAMME….da er jeg framme i Aurlandsdalen… Og skal gå fottur i timesvis!

En siste lille krampetrekning på feriefronten, før hverdagen tar meg 😉

Og her ser det vakkert ut. Noen bilder her jeg fant da jeg Googlet, men egne bilder kommer når jeg har vært der,

 

 

Jepp, her ser det vakkert ut, og jeg gleder meg masse. Det blir verdt all løpingen å få se dette her ;-D

 

Har du noen feriedager igjen i år?

Liker du å gå tur?

Liker du å løpe?

 


#ferie #sommer #sol #fglede #tur #aurlandsdalen #vakkert #gledesegtil #gåtur #ferietur
43 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Jeg gleder meg veldig,og tror det er supervakkert der 🙂 Håper på litt fint vær da:-) Jeg også PRØVER å bli glad i å løpe..Jeg har aldri kommet så langt at jeg synes det er GØY, men har fått det til å bli litt GREIT etter noen turer.. 😉

    2. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Takk for det 🙂 Nei, det er mye mer moro å gå enn å løpe egentlig, men synes jeg skal prøve å få opp LITT kondis liksom… Må si jeg gleder meg mer til den turen til Aurlandsdalen 🙂 Nå er jeg ferdig løpt, og det var vondt, men er gjennomført 🙂 Og neste gang er det bedre tenker jeg 😀

    3. Der ser det veeldig fint ut! Har sett mange som går der og det virker så fint ^^ Mamma gikk visst der med klassen sin for mange år siden og ha anbefalt det stedet. Ser frem til bilder derfra!
      Har fri frem til torsdag, da begynner skolen igjen 🙂
      Jeg prøver å bli glad i å løpe, men synes det er veeldig vanskelig å like. Å løpe i skogen er et par hakk morsommere enn å løpe på mølle da, men er ikke helt overbevist enda 🙂

    4. jada vet du har ferie, måtte bare tøyse meg litt med å kalle fjelltur avspasering 😛
      Nå har eg sovd litt og kommet meg etter alle hemmelige ærender hahaha
      ha en super kveld
      <3<3<3

    5. Helge: Vi skal ligge på en hytte, gå derfra om morgenen etter, gå til vi kommer til et bestemt sted hvor vi tar buss tilbake og ligger på samme sted igjen .-) Ikke DNT -hytte, men vi får rabatt der 🙂 Og vi skal GÅ,, i vårt eget tempo, som vi pleier. Må ha med matpakke og sånt, vanlig dnt-oppskrift. Skal ta mye bilder, det blir velig bra å ta bilder der tror jeg 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    6. Det blir noen fine dager for deg og han du bor sammen med(for han vel være med?), med vakker natur i pent vær håper jeg. Egentlig har jeg alle feriedagene igjen i år, tar en tur til høsten et eller anna sted, men hvor det vet jeg ikke. Løp endel på 1990-tallet men nå går jeg mye og løper ikke mere. Skal dere gå fra hytte til hytte eller fra kafa til kafe eller fra gapahuk til gapahuk? Her blir det en rolig aften, ingen kveldsbad i dag. Ha en fin kveld.

    7. Grete: Ja, jeg skal knipse så svetten spruter, hvis det blir LITT varmt i det minste 😀 Og friste dere, for det er jammen ikke langt til dere derfra, så dere kan jo ta turen når som helst også 🙂 Gleder meg masse 🙂 Nå har jeg vasket ET gulv her…Bittelille gangen..bedre med et rom enn ingen rom er mitt motto i dag..I morgen skal jeg ta et til, og nå her jeg funnet ut hvordan vi skal ordne seng 😀 Ha en strålende kveld du også 🙂 Klemmer <3

    8. Jeg skal ha meg en ukes ferie i oktober, for en siste tur til Houston – om alt går etter planen. Jeg liker å gå tur, men ikke løpe. Det er overhodet ikke min greie. Du kommer til å få en kanonfin tur, det er jeg sikker på. Så det er bare å lade kamera og knipse i vei, sånn at vi andre kan se og få lyst til å ta samme turen. Ha en strålende kveld. Klem <3

    9. cuskima: Nei, NÅ har jeg ferie, men har avspasert tidligere i sommer 😉 Og fra dette året, så heter alle ekstra fri avspasering, sånn det gjør hos andre..Så får jobbe sene nattetimer som andre folk gjør, for å opparbeide fjelltur-tid ;-D klem

    10. ladyaugust: Oi, nå ble jeg glad 🙂 Hvis jeg er flinkere enn han, for jeg synes han var flink. Nå skal jeg ta masse opp-ned bilder på turen , helt sikkert 😀 Ja, jeg skal vel gå litt mer enn LITT nå, så da er jeg vel litt sprek kanskje 😀 I VÅR verden hvertfall 😀 Hi-hi Søsklemmer flate som kameler <3 😀

    11. Hahaha du kan ta myyye bedre bilder enn han tilogmed og de under fra og opp er bare herlige <3 Liker å gå litt men da er det bare litt altså 😉 og du er blitt superflink å tegne 😀 <3 klæmmingiveitralei 🙂

    12. Moving On: Åå, så deilig da, bade hørtes godt ut. Men jeg skal dusje jeg 😀 Og så lage suppe 🙂 Ha en super dag du <3 klemmer <3

    13. Det er penere en bildene!
      Aaah, nå kjente jeg savnet på hjem! Haha
      Det er ikke ille nå.. pratet med venner i området, vært og badet nå!!;)

    14. ladyaugust: Gleder meg som en ULV faktisk 😀 Men søs, liker du ikke å GÅ tur en gang? Oppi fjellet, det er jo så pent der 😀 Og vi går ikke fort altså, vi er alltid sist tilbake på hytta 😀 men det gjør ingenting, for vi koser oss sånn. Mat og snop og alt, på turen…for da må man ha mye påfyll skjønner du ,for ikke å gå tom 😀 De bildene, jeg håper jeg klarer å ta like fine som han på google..Men tegne, DET kan jeg finere enn han altså 😀 Klemmer i alle varianter til lillesøs, og ganske så flat <3 😀

    15. Moving On: Jepp, i Aurland, sognog fjordane 🙂 Gleder meg veldig, og håper på fint vær, selv om de sier regn.. Kjøpt rosa regnjakke i dag 😀 Det ser SÅÅÅÅ fint ut på bildene 🙂

    16. Lisbeth Pedersen: Ja, kjempefint å gå i fjellet, og her har jeg ikke vært før, men det ser veldig fint ut 🙂 Gleder meg til å knipse i vei 🙂 Og til å gå og slite litt. Blitt litt for mye rumpa i de siste ukene 😀 Ja, er jo rett borti svingen for deg det 🙂 Stor klem <3

    17. outofoffice: He-he..ja gå-sprek hvertfall… For den løpinga…den er mest mental vettu..stikke av…Og vi tar bilen til Aurlandsdalen, så der løper jeg HELLER ikke…Men GÅ , DET skal vi altså…i maaaange timer også 🙂 Så deilig å ha litt ferie i høst og til jul 🙂 Jeg heter plutselig ikke lærer mer jeg i år, så nå får jeg andre vilkår tror jeg 😀 Selv om jeg SKAL undervise.. Hm..Ja-ja..Får opparbeide noe tid å avspasere 🙂

    18. Kristin: Ja, jeg gleder meg og håper på fint vær, men har også vært og kjøpt meg rosa allværs/regnjakke…I tilfelle 😀 tror det er vakkert der uansett vær. OG varmt, så da er det ikke så farlig 🙂 Ha en god dag du også 🙂 Klemmer <3

    19. Aurlabdsdalenni aurland? Ved sogndal?
      I såfall god tur, får er fet der, så kommer du til og storkose deg, for naturen er helt fantastisk der!!:)

    20. Å så herlig, spreke du 🙂 Er så kjekt å gå tur i fjellet. Blir nok masse flotte bilder å se fra deg på denne turen.
      Du er jo da bare ca 2,5 time fra Bergen 🙂
      Ha en strålende tur.
      Klemmer

    21. Å, så spennende med tur dit da! 😀
      Dit vil nemlig jeg også dra en gang!
      Da er det bare å glede seg ja 😀 Kjekt å få benyttet de siste feriedagene på slike opplevelser 🙂
      Jeg har ikke noen flere reiseplaner i sommer, men satser på at vi får litt ok vær igjen her, slik at jeg kan nyte siste rest av sommeren på terrassen 😉
      Ha en god dag! 🙂
      Klemmer <3

    22. cuskima: Ja, det skal jeg gjøre 😀 Hi-hi… er jo bare en ekstra sving 😀 Jeg gleder meg, og håper solguden slår regnmakeren 🙂 Ha en fin dag på jobb 🙂 Jeg skal på kafe 🙂 Klemmer i fleng <3

    23. annebe: Åå, tusen takk :- ) Jeg liker jo så godt å tegne, og føler de har blitt litt bedre etter et par år 🙂 Litt keitete de første,men øvelse gjør litt mer mester hvertfall. OG koselig når andre liker dem 🙂 Jeg gleder meg masse til turen, og håpe ikke det blir det regnet som er meldt, men uansett blir det fint tror jeg 🙂 Får ta regntøy, og varmt er det uansett meldt 🙂 Ha en herlig dag Annebe <3 klemmmmmer <3

    24. cathrinehenriksen: he-he…ja , skal jo ikke løpe HELT dit akkurat :-D…men skal gå masse når jeg kommer fram…Men løpe fra hverdagen, ja det gjør jeg…litt mentalt hvertfall 🙂 Ja, det ser så fint ut der. er meldt regn, men jeg får bare ta på regntøy 🙂 Blir fint uansett 🙂 Drar på fredag og blir til søndag 🙂 Klemmer i bøttevis <3

    25. du får løpe en tur innom Bergen også når du er i farten, er bare et *steinkast* unna hahahha
      for en opplevelse dette kommer til å bli klemmeting ha en fantastisk dag <3

    26. Så gøy med de tegningene dine, de er så “levende”…:)
      Ser veldig flott ut i Aurlandsdalen, en tidligere kollega av meg som gikk mye fjellturer
      gikk ofte der å skrøt veldig av hvor flott det var…så det blir nok en fin opplevelse.
      Gleder meg til å se bilder….Klem<3

    27. Å du begynner å bli sprekere , hehe ;-P Ja men skal du først løpe ditt OGSÅ gå tur der ? Var veldig idyllisk og fint der i alle fall ja :o) Hehe , ja jeg har vel akkurat så mange feriedager jeg vil igjen trooooor jeg ;-D Men å løpe det er ikke helt meg , liker bedre å gå jeg , haha….har ikke super kondis alltid så ;-D Men du får kose deg der oppe i den fine dalen du <33 Klemmer i haugevis <33

    28. Doodles: Ja, ikke sant? Jeg gleder meg sånn;-) Og jeg skal jo så klart med bil dit, og så GÅ…så det blir bare moro…Og løpe… vel jeg flykter fra hverdagen, men løpe SÅNN det skal jeg gjøre når høsten kommer…Om en ukes tid… 😉 Ja, du må få deg litt fri du også, og JUL…det var lenge til.. 😮

    29. Åh, så nydelig! Jeg fikk nesten lyst til å gå ut og løpe. Men bare nesten.
      Jeg mistet ferien min, jeg. Så har bare hatt ei uke fri. Det suger. Balle. Gleder meg til jul, da. Da blir det ei uke fri. :3

    30. Fru Stussli: Ha-ha…ja sprek og sprek 😀 Men moro blir det 🙂 Og sprek skal jeg BLI 🙂 etterhvert..utpå høsten… Men gå det er jeg god på…Og denne løpingen til Aurlandsdalen…?…Hi-hi…Ja, jeg gleder meg til masse bilder. Det er meldt regn, men de endrer seg jo på Yr hver dag, så jeg satser på at det er feil, men kjøper regntøy i tilfelle 😉 Ha en strålende dag fineste Benten <3 Klemmer i massevis <3

    31. Tittei! Så moro dette blir. Spreke dama!!!
      Og tenk på alle de fine bildene du kommer til å ta 😀 Jeg heier masse på deg <3
      Mange klemmer til sprekfanten i bloggblokka

    32. Du din spreking 🙂
      Åh, elsker sånne gamle, eldgamle hus og steinrøyser! Får liksom tankene til å svirre helt bort til en annen tid. Til den faktiske som en gang levde der. Hvordan var det liksom, hvilken tid? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg