Idylliske Aurlandsdalen og Østerbø Fjellstove <3

Området rundt fjellstova er bare vakkert, og vi klarte selvfølgelig både å få vært på fotosafari og tatt oss et bad i is-vann, inne på området i løpet av gårsdagen.. Vannet holdt nok bare 10 grader 😉

 

 

 

 

 

 

 

 

De fleste av bildene fra fotosafafien kommer i ettertid, for  nettet bruker år og dag på å laste bilder 😉

Nå setter vi nesen mot Aurlandsdalen, og vi gleder oss veldig. Alle vi har pratet med skryter masse av opplevelsen. Så nå har vi 8 timer foran oss. Jippie! 

Ha en fin dag!

11 kommentarer
    1. 10 grader? Dere er gale!! xD Det verste er at det nesten ser ut til at du koser deg 🙂 Hehe
      Det ser veldig fint ut der i hvert fall, med koselig hus og stabbur 🙂 Er det her dere bor?

    2. Herlig at du tok deg en dukkert selv om det var litt is vann da ;-D Tøffen :o) Ja og du er vel kanskje kommet frem nå da , marsjert nok for dagen tenker jeg =) Å jeg ser for meg litt av herlighetene du får oppleve der , men det er nok ennå finere i virkeligheten ja <33 Så fint at du koser deg i nydelig natur , fortsett med det og ha en strålende kveld og helg videre der oppe :o)
      Klemmer i store tønner <33

    3. Herlig! Og nydelig natur. Midt i “geiteramsen” som vi kaller den rosa blomsten. Det er egentlig en “hate-blomst” som sprer seg som ugress og presser bringebærplantene mine vekk…..fysj! Så mange koselige hus, og nå har dere sikkert hatt en nydelig dag i aurlandsdalen. Gleder meg til å se bilder. litt misunnelig faktisk….skulle gjerne vært en tur på høy-fjellet… klemmer hjemmeigjen klemmer

    4. Pene bilder, nyt turen og lad batteriene opp. God tur – ikke hver lørdag dere vandrer i slik stillhet. Ha en fin dag.

    5. Fiineste søs i blomstereng 🙂 Du…bada du i 10 grader eller er dette et bilde fra når det var nesten 30 ?! Koos dere på tur <3 godlørdagsklæmmen 🙂

    6. Vi andre får bare glede oss til resten av bildene!!
      Det var litt kaldere i vannet der enn da du var her på Kongsvinger?
      Ha en fortryllende dag!!
      Mange klemmer på veien

    7. Så fantastisk! Når jeg ser disse bildene, så ser jeg hva jeg har savnet i Houston! Norsk, fantastisk og magisk natur! Riktig god tur, nyt den og kos dere masse. Stor klem fra Bergen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg