“A photo a day”- DAG 1

 

Morning

 

 Jepp, det var min morning, før jeg våknet i det hele tatt, mårra-tryne…. Det er ikke redigert, men er tatt i nærmest sovende tilstand, så blits og sånt er ikke tenkt på. Jeg sto rett opp av sengen og tok bildet mens det ennå var litt mørkt på utsiden. Så nå er jeg i gang med Challengen som jeg har slengt meg med på. (listen er den under her ). 

Da er dagen i gang, sitter her med kaffen i Lady August -koppen min, og er snart på vei ut  på landet. 

 

Ha en strålende lørdag! 🙂

 


 

 

 #fotochallenge #utfordring #foto #bilder #morgen #trøtt

44 kommentarer
    1. ja eg er kjappesen :D:D vekk med alt unødvendig hahaha
      har jo snart gått på den beste dietten i verden -here is how you loose 130 kg hahaha :P:P
      klemmeting <3<3

    2. cuskima: Du får virkelig unna ting 😀 Tror jeg skal prøve å få unna noe her snart også 😀 noen klær 🙂 Fikk du noen flere på rebusen da? 🙂 Klemmer i vei <3

    3. Lithanna: Ja, da er jeg igang 😀 Veldig moro dette da. Blir litt spennende framover hvordan man skal løse de forskjellige tingene 🙂

    4. mimmimor: Jepp, jeg har vært på landet og har store sminkede øyne nå 😀 Sensuren begynner når man våkner 😀 He-he Ha en herlig lørdag du også 🙂

    5. Tattavkvinnene: Ja, nå var jeg skikkelig i gang. Jeg prøvde litt forskjellig jeg også.Men dette var første tanken og jeg hadde bestemt meg i går egentlig, så kamera lå klart og ble bare dyttet opp i ansiktet med en gang jeg våknet 😀 Ja, dette blir gøy 🙂 Klemmer <3

    6. ladyaugust: Men DET er bra, le skal man gjøre 😀 Jeg var skikkelig godt forberedt, for å få tatt et så uforberedt bilde 😀 Kamera lå klart, lett å finne, så jeg skulle klare å få tatt bilde FØR jeg våknet til i hele tatt, for da ville jeg nok begynt å sensurere og sminke meg osv…Her kom jeg rett fra soverommet og kjørte hodet inn i kamera, uten å bruke blits og mørkt ute 😀 ha-ha Så da ble det naturlig da 😀 Har vært på landet en tur, men er hjemme igjen nå 🙂 Klemmerflat som ja du vet hva 😀 <3

    7. passion4lifeandtravel: Ja, den her virker veldig morsom 🙂 Jeg har aldri vært med på noe sånt før, så dette blir moro 🙂 Og kan jo tolke hvordan man vil 🙂 Og jeg kommer til å gjøre det i tillegg til andre ting jeg kommer på av vanlig blogg-greier 🙂 Ha en fin lørdag Mette 🙂 Klem <3

    8. Da var den i gang ^^ Morsomt bilde av morning! Jeg tenkte på bilde av en kaffekopp med en gang jeg så første dag av denne challengen, gøy å se hvor forskjellig man løser slike ting 😀 Det blir artig å se fremover 🙂
      Kos deg masse på landet i dag <3 Klem

    9. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Ja, jeg ser ganske ut som en rosin før øynene spretter skikkelig. Og her var bevisstvingen sminke, ingen vann i ansiktet, bare rett birt til kameraet i halvmørket for å knipse før jeg våknet skikkelig..for å få det HELT NATURLIG :-D.Håper du får kommet deg på tur 🙂 Ha en fin lørdag uansett 🙂 klem <3

    10. cuskima: Skikkelig lekker liksom, i mørket 😀 Men sånn var det med en gang jeg sto opp 😀 før jeg fikk våkna.. Ha en fin jobbdag, og det blir godt å få alle de dagene å komme seg i orden på, neste uke. Klemmer fine lørdagen <3

    11. Min matgale verden: Så deilig med en tom dag 🙂 Bare kan gjøre som du har lyst. Ja, i dag ble det mårratryne 😀 he-he Veldig lekker.. Ha en fri og freidig dag 😉 Klemmer <3

    12. annebe: Ha-ha, ja her er jeg i gang, og har fått opp øynene og iført meg “turban” 🙂 Koser meg på landet 😀 Ha en fin dag du 🙂 Klem <3

    13. morsomt bilde av deg 🙂 godt det er flere som ser sånn ut på morran, er det samme her før jeg har fått i meg noen “bøtter” med kaffe 🙂 har fått klipt opp ett dynetrekk til på morran, i gnistrende sol og avtalt med datteren at vi skal gå lang tur med bikkja i dag, men da hun hadde sagt det til bikkja, så han satt klar som ett egg, begynte det å bøtte ned på utsiden igjen. håper det bare er en liten byge, så vi kommer oss ut på tur etterpå 🙂 ha en feiende flott dag på tur i dag du også 🙂 Klem

    14. hahahaha herlig er du uansett, mårentrynæt eller ei <3
      kose deg på landet, eg skal jobbe for en annen i dag siden eg skal ha fri nesten hele neste uke pga pakking:)
      klemmeting<3

    15. Skikkelig tøft morgenbilde! Gøy med sånne utfordringer:) Jeg har vært på fjellet en tur, og har ellers en helt tom dag. Deilig. Blir gøy å følge utfordringen din:) kos deg på landet. klemmer

    16. Tonje: Ja, hiv deg med du også 🙂 Moro ned sånne, og du kan jo alltids skrive om andre ting i tillegg. Ja, litt trøtt i trynet 😀

    17. Fru Stussli: Ja, jeg tok bildet før jeg fikk våkna. Jeg hadde lagt klart kamera, for ikke å få tenkt for mye. Men tenkte ikke på blits, og enda bedre ble jo det, så det gjorde ingenting 😀 Jeg er på togstasjonen, skal med tog for buss. Overskyet og småkjølig, og jeg i sandaler og turban 😀 Ha en kos sydag, gleder meg til å se hva du skal trylle frem <3 Klemmer fra alle kanter 😀 <3

    18. Herlig mårrabilde 😀
      Skal bli moro å følge deg gjennom bildeutfordringen. Dette var en pangstart 🙂
      Her øs-pøser det og jeg hadde egentlig planer om en skogstur, men det gir jeg opp med en gang.
      Mulig det blir en sydag og det er jo moro også 😀
      Kos deg på landet!! Håper dere har bedre vær enn oss <3
      Mange jage-bort-regnet-klemmer

    19. margarites: He-he, ja, ikke så veldig flatterende bilde 😀 men passer til tema. Jeg hadde gjort klar kamera, men ikke tenkt på blits, for å få et mest mulig “riktig” bilde 😀 Ja, tror dette kan bli litt moro. Hvis jeg har andre temaer i tillegg på bloggen så gjør jo ikke det noe, men denne er bankers 😉 Ha en fin dag <3 klem <3

    20. Heisann det var litt av et morgenfjes! Morsom sak du har startet på, og egne tolkninger kan gi rom for mye kreativitet. Ha en fantastisk dag på landet. Klem <3

    21. cathrinehenriksen: Hi-hi, ja skikkelig mårratryne. Jeg tok det før jeg fikk våkna, hadde lagt fram kamera så jeg kunne få det helt naturlig når jeg ramlet ut på badet på mårran 😀 glemte stille på blits. Men det gjorde jo ikke noe. Kos deg i Sverige <3 Traskende klem på vei tilbake 😉

    22. En strålende lørdag til deg Frodithen , herlig at du har stått opp da =) Og det var ett sjarmerende morgen bilde , hehe ….litt fortumla der ja ;-D Men fint og passer til bilde overskriften for dag en :o) Koselig med sånn kopp å drikke kaffe i da :-p Lykke til videre med utfordringen og nyt denne dagen :O) Nå skal jeg en tur til Sverige =) God klem kommer tuslende 😛 <33

    23. Helge: Ja, det hørtes ut som en fin start på helgen 🙂 Frisk start:-) Å gå til frisøren er også ganske deilig synes jeg, man koser seg mens man er der, og blir fin etterpå 🙂 Ha en fin lørdag med ærendene dine 🙂

    24. Det blir en fin dag håper jeg. Har alt vært ute en tur, men skal ut senere idag. En smak av somemrn i går ettermiddag så da badet jeg i tjernet som jeg kaller mitt. Deilig vann og var en fin start på helgen. Har noen ærend i dag bl.a klippe meg tenkte jeg på senere idag. Ha en fin lørdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg