Små artigheter <3

Jeg har vært på en liten fotosafari i dag, fordi en som holder på med foto-challenge har tross alt litt av noen utfordringer foran seg….litt å jakte på….. Her skal kreativiteten flyte, og bilder knipses,så det er bare på med god-skoene, kamera i ene hånden og veska i den andre, og så er det tid for å møte søsteren min…. 

Vi fikk tatt en del bilder av det mer kreative slaget, men vi fikk også tid til kaffe, lunsj, is, shopping og en liten rusletur på Kunsthåndverks-marked ved Kirkeristen. Det er en årlig happening der nede, og vi har på en måte litt “snublet ” over det hvert år. 

Enda godt vi ikke SNUBLET, helt på ordentlig, for disse vi så var av glass 😉


Artige uttrykk på disse..


Og denne fisken, som svømmer så blid 😉

 

Herlige kopper….

 


Og vinglass… 

 


….av ulike slag 😉

 

Liker du bruksting med litt morsom utforming?

Eller liker du mer klassiske og rene former?

 


#kunsthåndverk #glass #fotosafari #lunsj #shopping #is #utfordring #kreativ
33 kommentarer
    1. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Det skjønner jeg godt 🙂 Hagen er litt mer fri, det er jeg enig i 🙂 Ja, det var mye fine ting, men jeg kjøpte ingenting 😮

    2. Tattavkvinnene: Nei, noen raringer er nok, trenger ikke vite hva det er :-DJa, de koppene kunne jeg faktisk tenke meg 🙂 Koselig å gå å titte der nede,selv om jeg ikke kjøper noe 🙂 Klemmer mandagsklemmen <3

    3. Næmen, dette var noen raringer! Jeg skjønner liksom ikke helt hva de skal forestille, men de var jo faktisk litt fine da. I hvert fall han på bilde nummer 2, den var litt søt egentlig ^^ Og de koppene var kule! Haha, det er morsom med kopper som har motiv på innsiden isteden for utsiden 🙂
      Gøy å få se bilder fra sånt 😀 Klem <3

    4. cathrinehenriksen: Ja, de er fine de glassene og koppene, og dagen var helt herlig faktisk 🙂 En fin helg med mye kos 🙂 Håper du har hatt en fin helg også 🙂 Gjort noe koselig 🙂 Klememr store søndagsklemmer <3

    5. For en herlig dag du har hatt her da med søsters , ja og det der var jo ingen dum ide ta med kamera og knipse i vei . Også var det jo morsomme ting å se på da , likte godt de koppene og vinglassene 😉 Fine og spesielle :)) Sånt liker jeg , så rene og klassiske former er nok litt for kjedelig for meg . Heller mer mot bruksting med morsom utforming jeg =) Klemmer Frodithen , søndagsklemmen <33

    6. Grete: Ja, helt klart et blogginnlegg det 🙂 Jeg vil se 😀 Jeg også elsker sånne bruksting å se på, men kjøper sjelden sånt. Men i KRUS til kaffe, kan de være så rare og morsomme de bare vil. Vi har ikke så voldsomt mye fint besøk, så det passer seg med litt RARE ting her 😀 Hihi Nyt dagen du også 🙂 klem <3

    7. Så mange utrolig artige ting! Jeg liker nok bedre å se på dem, enn å kjøpe sånne med meg hjem. Der er jeg nok litt mer A4 tror jeg. Men de koppene med katter på innsiden, sånne kunne jeg hatt. Sikkert supre som tekopper. Men jeg har mine kriterier her også; hanken skal være god å holde i og koppen må ikke være hverken for tynn eller for tykk. Det finnes utrolig mange tekopper her hjemme hos meg, og jeg har plukket ut noen favoritter. Kanskje det er noe å lage blogginnlegg om? Men det er kjempegøy å se på disse brukstingene, pyntesaker og kunst generelt. Nyt dagen <3

    8. ladyaugust: Hei-hei søs, tenk at jeg har sovet så lenge da 😮 Skikkelig overraskelse 😀 Ja, de er veldig fine og morsomme, men jeg hadde nok ikke kjøpt dem jeg heller, selv om jeg vasker opp for hånd. Eller kanskje de kattekoppene 😀 Stor søsklem <3

    9. Min matgale verden: Ja, jeg liker dem også veldig godt 🙂 Ikke sånn at jeg kjøper dem, men liker å se på dem 🙂 Jeg skal snart inn til deg nå, for så noe om en prinsesse der 😀 Hi-hi klemmer <3

    10. Så morsomme ting 😀 Jeg elser morsomme ting, slike ting som gjør at man blir litt glad 😀 Men bruksting må kunne vaskes i oppvaskmaskina for jeg hate å vaske opp for hånd. Ha en fiin kakedag søs, her skal det våknes bittelitt <3 Klæmme 🙂

    11. Jeg likte dette veldig godt, både kopper , vinglass, og veldig de figurene som ikke var perfekte… Litt snåle i utformingen…hah, det er noe annet enn en barbie-dukke det hehe, kanskje ikke så god sammenligning, men jeg liker kunst som er litt uperfekt 🙂 God morgen, og ha en fin søndagsmorgen. Nå skal jeg blogge…men jeg vet faktisk ikke helt om hva,,, Klemmer

    12. De koppene der likte jeg godt, liker store kopper med masse farger i. Innimellom, men ikke altfor ofte finner jeg slike kopper på spisesteder i byen.

    13. Kanskje jeg som ikke fikk trykt på send kommentar, men jeg skrev i allefall bl.a at det var en kreativ måte å løse oppgaven på ..og at jeg liker is..:)..var meninga å sende altså, men godt å høre at du ikke var blitt en av de “arrogante”som ikke svarer på kommentaren min..hehe..(trodde ikke seriøst det altså ) God natt <3

    14. annebe: Den ligger ikke inne her hos meg heller.Håper ikke det er JEG som har slettet den 😮 Vet ikke om det går an en gang.Men den er hvertfall ikke her :-/ Men ja, ikke sant det er morsomme kopper og glass? 🙂 Vi holdt på i 6 timer i dag, med ren kos 😀 God natt <3

    15. Så mange gøyale ting, de koppene med katter oppi var artige da..Hørtes ut som dere hadde en veldig hyggelig dag :)..Du jeg kommenterte forresten det forrige innlegget ditt..så enten har jeg ikke fått trykkt på send..eller så har du ikke godkjent det..for jeg så det ikke blandt de andre..hehe..<3

    16. cuskima: Ja, jeg synes også morsomt å gå å se på sånt, men kjøper det ikke selv. Kanskje et kaffekrus med noe moro på, absolutt. Men skulle jeg ha noen vinglass, tror jeg litt mer vanlig er tingen. Mye morsomt folk lager uansett 😀

    17. Syns de var kjempemorsomme og søte,men eg liker best å ha bruksting som er mer rene linjer og kanskje litt anderledes enn vanlig,men ikkje så superveldig kunstenrisk 😀
      Gøy å se på alikevel 🙂
      <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg