Hurra for Kristin <3

Denne jenta er kanskje det mest jordnæret jeg har vært borti på blogg. Hun virker 100 % “jorda”. Hun er blid som ei sol nesten hele tida. Hver gang jeg besøker bloggen hennes stråler hun mot meg, enten fra profilbildet sitt, eller fra et eller annet bilde på innlegget. Hun er ofte ute og trener, løper med samboeren eller alene, eller spiller fotball med laget sitt. Eller bare sånn helt tilfeldige på-sparket-kamper med Petter Northug og sånt.  (og det er helt sant!)

Hun jobber på bibliotek, og hadde hun ikke gjort det så ville jeg undret meg litt over syslene hennes, for hun leser sikkert et par bøker om dagen. Og DET er jo ikke vanlig for folk flest. Men her hos Kristin er det som et levende bibliotek, vi kan komme å få anbefalt bøker,nesten daglig. Og hun er aldeles RÅ på bokanmeldelser. 

Kristin virker veldig trivelig, og ei som jeg er sikker på det er lett å prate med om man treffer på henne.Hun virker åpen, blid og lettvint, og det mener jeg er de fineste egenskaper. Og kristin er ikke uten EDGE altså. Hun er en type som sier i fra om det er noe. Tar tak i ting der det butter, og blir sint og gråter om det er ting som er veldig, veldig feil.

Krisitn liker både sydenliv og storbyliv, hva reiser angår. Både Mallorca og London er ting hun liker. Og hun har også et ønske om å dra til USA etterhvert. . Hun liker actionfilmer og thrillere, og blå er favorittfargen hennes. Hoved-hobbyen hennes er fotball, men hun holder også på med “forever-living”-produkter og salg, som en liten hobby. 

Og hva er det så med denne jenta som gjør at hun fortjener så vakker omtale?

Hun har så klart bursdag i dag!! 

Kjære Krstin!

Du er en vakker personlighet, og fortjener å ha en vakker dag <3 Håper bursdagen blir kjempefin, og at du koser deg helt til dagen er over. 

Gratulerer med dagen!

Ta deg et stykke kake, og både her og ute i den virkelige verden 🙂 

Store bursdagsklemmer fra meg<3<3


Og til deg som leser dette, kjenner du ikke Kristin, så ta deg en tur til Kristinsalovera.blogg.no

Der treffer du ei veldig veldig flott jente <3

 

Kjenner du Krsitin?

Leser DU mye bøker?

Har du sparket fotball med Petter Northug?

 

 

 

 

#bursdag #kristinsaloevera #bloggvenn
21 kommentarer
    1. Helge: Nei, jeg leser heller ikke mye, men driver med Lithannas bok nå.Blir bare litt liten tid til å sitte litt i strekk…Men i morgen skal jeg lese videre. Ha en fin kveld du også 🙂

    2. Kristin: Heil og hopp fine bursdagsbarnet 🙂 Ja, mange som var litt spent på deg 🙂 Kos at du likte innlegget og topp at du har en fin dag 🙂 Ja, jeg føler jeg har blitt litt kjent med deg da, og jeg liker hvis jeg har klart å treffe med beskrivelsen 🙂 Klemmer i vei <3

    3. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Ja, grautlerer til Kristin 🙂 Fint jente skjønner du 🙂 Spent på å høre om sløyfe-løpet etterhvert 🙂 KLem<3

    4. Gratulrer med Dagen til Kristin – ser ut som ei sporty frisk dame det der. Leser ikke så veldig mye kun i skippertak innimellom. Jeg bryr meg heller lite om fotball – følger litt med på avstand men har ikke vært på kamp siden sent 1980-tallet. Ha en fin kveld.

    5. Gratulerer så mye med dagen:)
      nei aldri vært på hennes blogg,men elsker bøker så det må man jo seffers:D
      Jordnære folk som kan si fra liker vi, ellers slutter kanskje likhetene der, fotball og løping er ikkje noe for meg, hverken med eller uten PN
      😀

    6. Tusen, tusen takk for en så flott hilsen og så mange gode ord! Blir jo litt forlegen av å få så mye positive ord på en gang her 😮
      Det som er moro, er at jeg føler du kjenner meg ganske godt, uten at vi noen gang har møttes! 😀
      Vi har vært ute og kjøpt kaker og litt godteri, og skal spise pizza til middag i dag. Føles litt som en barnebursdag hva gjelder matinntak i dag – hi-hi! 😉
      Skulle gjerne hatt deg innom på besøk for litt kaffe og bursdagskake i dag, men du får ta et stykke av den virtuelle kaken der du også 😀
      Ha en strålende dag!
      Klemmer <3
      PS: Takk til alle som har gratulert meg i kommentarfeltet her også 🙂

    7. Gratulerer så mye til henne, kjenner ikke bloggen ,men skal absolutt ta en titt, bokanmeldelser liker jeg….Aldri sparka fotball med PN jeg ….men nå sparker ikke jeg særlig mye fotball heller da 🙂
      Hipp hipp hurra <3

    8. Kjenner ikke Kristin men skal ta meg en tur innom å hilse på den sportye alt mulig dama der , hehe ….høres flott ut hun ja =) Har of course ikke spilt fotball med Northug , men leser litt bøker ja :)) Men garantert ikke like mye som Kristin , hehe….klemmer kommer hoppende med magisk hoppestokk ditt du er <33

    9. Gratulerer så mye med dagen til Kristin 🙂 vi har nok leselysten til felles, for jeg er også veldig glad i å lese 🙂 problemet er bare at jeg kunne tenkt meg noen timer til i døgnet til å lese, jeg har jo aldri tid syns jeg 🙂 i dag er dagen da jeg og min datter skal gå sløyfeløpet, og lever jeg etterpå, kommer det mest sannsynligvis en blogg etter hvert,hehe.
      ha en knakende flott lørdag kjære du <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg