A photo a day- Dag 29

 

Soft


soft, som betyr myk….vel… det må bare være Bethoven… Katten til søsteren min.

Han er det mykeste jeg vet.. Hele pelsen, fluffy, silkemyk og herlig.. 

Og, hvis jeg drar det LITT lenger…MYK…Han er jo myk som en sofapute…se på den sittestillingen liksom…Hvem er det som SITTER sånn da…når man er KATT?? Sitter som en liten, gammel, mann….eller en slapp baby… Myke ledd her gjør han til en bedagelig og myk katt <3 Kanskje han har hypermobile ledd, som meg 😉

Han sitter alltid på samme sted, ved veggen…når han bruker  denne stilingen…

Når vi flytter på landet skal vi også ha katt <3

 

Har du dyr?

Oppfører de seg litt rart innimellom?

 

 


 


#myk #dyr #katt #foto #fotoutfordring #photochallenge #tøyelig
35 kommentarer
    1. Åååå, så søt! <3 Han ser jo ut SÅ myk ut! Får lyst til å hoppe inn i skjermen og gi han en stor klem <3
      For litt siden måtte vi avlive katten hos mamma så det var koselig å se en god og søt pus igjen <3

    2. Føler meg heldigst <3
      Noen ganger må man le andre ganger blir man oppgitt og nå da vi flytter og bærer er vi mest oppgitt -de forstår ingenting, hva skjer hvem skal bli hvem skal gå hahaha
      Da er de styrete og litt masete og går i veien. Så må man ta seg ekstra godt av dem igjen når man setter seg<3

    3. Mega kule katten til søsters da <33 Kult ;-P Haha ...sitte sånn , var jo så sjarmerende da ...haha ....;-D Ja du kan tro min Brutus finner på mye rart og mange rampestreker . Men når han sitter så sitter han som en konge ofte veldig adelig og høy på pæra i sofa kroken . Og det ser ur komiskt ut ;-D Haha ...klemmer masse <<33

    4. Ja, det skjønner jeg 🙂 jeg kan ikke ta på en katt en gang jeg 🙂 hehe men jeg elsker katter da, så jeg tar alltid allergi tabletter når jeg skal på besøk til noen som har katt 🙂 hehe

    5. Therese Bråthen: Er litt allergisk jeg også men jeg tror jeg kan ha 🙂 Hvis jeg venner meg til den fra den er liten 🙂 Men må vente til vi er ute av byen 🙂

    6. ssilje89: Hi-hi, synes jeg ser den søppel-snoken 😀 Ja, og Bethoven her er skikkelig rar. Sitter veldig rart som oftest 😀 Jeg vil også ha katt når vi flytter ut av byen 😀 Så moro med så mange katter og en hund da 🙂

    7. karenmarenmette: Ja, han her er skikkelig rar, for han sitter sånn OFTE…akkurat DER ved veggen hos søsteren min 😀 Ja, skikkelig fleksible vesen, tøyelige 😀 Ha en fin lørdag du også Karen <3 Klemmer i massevis <3

    8. cuskima: Ja, du har en haug med hunder å velge i du da 😀 Synes jeg ser Buffy 😀 Jeg synes de er morsomme når de har så egen personlighet, eller dyrlighet:-D klemmer <3

    9. eljos: Ja, se om du finner en som er ferdig oppdratt. Som vet dette med å gå på do på riktige steder osv 🙂 Hadde sikkert vært kos for deg med en katt nå. Ta kontakt med omplasserings-stedene 🙂 Dyrebeskyttelsen vet kanskje 🙂 Klem til deg <3

    10. Merevil: Ja, han er superfin 😀 Og myk som bare det 😀 Her er også mann alergisk,og jeg også… men han som vil mest ha katt egentlig 😀 Men jeg har sagt jeg ikke vil i byen. Vi må ha en som kan være ute også synes jeg 🙂 Jeg har også lyst på, og tror det går fint hvis man blir vant med dem fra de er små 🙂 Det fungerer sånn for noen hvertfall 🙂

    11. åh så søt!
      Den så virkelig god å myk ut ja <3
      Har 3 katter og en hund så blir litt dyr her i hus.
      Den ene katten Elsker mat og sier ikke nei takk til å leke med litt vann så han er ofte i badekaret og venter på at det skal dryppe vann. Vi måtte også ta på en skikkelig magnet i skapet til søpla, for han la seg på ryggen og presset opp skapdøren med bakbena. 😛

    12. Herleg knipsa .) dyr er litt rare.. Ligg veldig ofte i rare stillingar.. Sit i rare stillingar. Utan at det ser vondt ut, ubehageleg ut. Heller motsatt.. Fleksible vesen.. klem og fin laurdag til deg !!

    13. Buffy sitter på baken med bena rett frem hun hahahahaha
      Ellers er jo mine hunder skikkeli crazy da
      Fendi løper ut i verden -i bånd -og går på to og bjeffer -likssom for å si hallo verden her er eg og eg er KLAR for ny dag!
      Tusso bare står på gresset og sier likssom usj er det meningen det skal være så vått så grønt så……gressete? må eg tisse her?

    14. Jeg vil også ha katt, men de trenger litt oppdragelse de også. Det vet jeg ikkeom jeg orker å ta fatt på. Kanskje jeg skal få en slik ferdig oppdradd katt som skal omplasseres? Tror det finnes.

    15. Herlighet, for en herlig pelsball! 😀 Jeg elsker katter. De er så utrolig skjønne, men akk så utspekulerte. Antakelig derfor jeg liker dem så godt. Synd at mann er allergisk. 🙁

    16. Helge: Ja, søsterens pus er toppen.Veldig egen type det der 😀 Og du har vært aktiv allerede på morgenkvisten ja 🙂 Er mye sol i byen her nå. Deilig. Får komme seg ut. Ha en fin dag 🙂

    17. Søt pus det der, ingen dyr her. Dyr skkjønner mer enn vi aner. Hunder og katter kjenner vi best og de tenker nok sitt om oss mennesker. De har sin væremåte som oss mennesker. Ellers har jeg alt vært på en sykkeltur på ca 5 mil, så nå har jeg dusja, spist og føler meg trøtt. Er lokale tåkebanker ute men jeg så sola på vei hjemover, det var mørkt da jeg dro. Er den katten gammel? Så noen katter da jeg sykkla i dag, fine skapninger. Ha en fin dag.

    18. Grete: Ja, denne katten til søsteren min er bare herlig. Jeg har heller aldri sett andre katter sitte sånn 😀 Og han er så rar, for han sitter nøyaktig på samme sted omtrent, når han har den stilen der 😀 Jeg har også lyst på katt, og mannen kanskje enda mer, så det blir nok katt etterhvert 🙂 Ha-ha, den hunden som lå som et isbjørn-skinn da 😀 Skikkelige personligheter altså 😀 Ha en herlig lørdag du også 🙂 Jeg må shoppe litt tror jeg 🙂 Klemmer <3

    19. Morsomt bilde av katten! Har aldri sett dem sitte sånn før. Men en tidligere nabo hadde en hund som la seg ned med alle fire beina rett ut, som et isbjørnskinn! Han la seg sånn både inne og ute. Eneste dyrene – om det er lov å kalle dem dyr- er akvariefisker som har vært her i huset. De svømte bare rundt og var fine å se på, kunne stirre på dem lenge om gangen. Men lange ferier og fisk går ikke helt bra sammen, så vi kvittet oss med dem etter veldig mange år. Ha en fin lørdag! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg