And the winner is….

“kremt ..  *tapp-tapp-tapp*….. Kan jeg få litt ro her!!

Ja her er jeg igjen….Jeg går fremdeles og slenger rundt  i den samme kjolen…Og du vet nok hvorfor? Vel…. har jo vært nedi Galleri Frodith her i hele natt  jeg vettu… 😉

 

Jeg har pratet med folk, drukket champagen, pusset og gnidd på bildene…og tellet stemmer så klart… Har ikke hatt tid til å bry meg om nye out-fits og sånt…..

Det har kommet stemmer i kommentarfeltet, i meldingsboksen og på mail….. Og  jeg har svettet og  telt stemmer og skrevet tale… Jeg står her med konvolutten med de opptalte stemmene, og jeg skal SNART fortelle dere hvem vinneren ble..

Jeg bruker denne scenen når det er noe spesielt, når det er utstilling eller når det er noe annet høytidelig på gang. Og nå er det jo noe slikt høytidelig på gang igjen, for:

Det er en veldig glad og rørt Galleridirektør Frodith som står her på scenen i dag……Jeg er veldig glad for at så mange kunstnere ble med i år. Hele 28 stykker. Og jeg er veldig glad for at det var så stort besøk her på galleriet i går. Det er moro å se at folk blir engasjerte, og synes dette er litt gøy . Da gjør Galleridirektør Frodith sitt ytterste for at dette skal bli en hyggelig opplevelse. Så TUSEN TAKK til alle som har stilt opp på en eller annen måte, med bilde, med stemme, med muntre tilrop underveis 🙂

Men nå  ser jeg  jo at dere er spente på hvem som har vunnet. Og nå skal jeg ikke holde dere på pinebenken lenger, for jeg ser at du med det gule håret er skikkelig spent der du står og biter negler…Det kan du slutte med, for nå åpner jeg konvolutten med vinner -navnet… 


Hører du trommene…? *tam-tam-tam*  -*pisker opp stemningen* … 

” Mine damer og herrer….. vinneren av årets HØST-utstilling…. er :

“Nå drar jeg snoren i konvolutten”:  * ritsj-ratsj* ….*flerre*…. “…og uten noe mer snikk-snakk, men med brask og bram, 1.plassen og mer champagne går til: 


 

 TADA!!!

Det ble helsehelelivet.blogg.no  som gikk av med seieren med dette bildet

helsehelelivet.blogg.no 

 

Gratulerer med seieren!! Det var et flott bilde, som mange likte, så det lå et hestehode foran de som kom bak 🙂

 Premien blir vist i kveld…Jeg er litt travel, og den er ikke riktig ferdig ennå 😉

I år blir det heller ingen trøstepremier,fordi det er så maaaange med 🙂 Men klemmer utdeles til alle kunstnerene <3. Og kunstnerne,  de kommer her:

 

Ann -Kristin

 

anitabrand.blogg.no

 

annebe.blogg.no


 

anitres.blogg.no

 

stussli.blogg.no

 

cathrinehenriksen.blogg.no

 

denlykkeligeamateur.com

 

 

Emma


 

englas.blogg.no

 

fjellgeitebundingen.blogg.no

 

Helge- bloggløs bloggvenn

 

Kjerstisandnes.blogg.no


 

kristinsaloevera.blogg.no

 

ladyaugust.blogg.no


 

lithanna.blogg.no


 

magnolialykke.blogg.no

 

 

margarites.blogg.no

 

movingon.blogg.no


 

oslopadda- bloggløs bloggvenn og venn IRL

 

rjart.blogg.no


 

tattavkvinnene.blogg.no


 


 tbraathen.blogg.no

 

 

toterota (instagram)- søsteren min <3


 

tujanka.blogg.no

 

whatwouldnemido.blogg.no

 

lulltove.blogg.no

 

elinslaaen.blogg.no

 

 Håper du hadde en fin opplevelse på Galleri Frodith og håper du får en fin dag <3

 

 

 

 

#konkurranse #vinneren #foto #premie #utstilling #høstutstilling #kunst #kunstnere
27 kommentarer
    1. ladyaugust: DEILIG! Men nå må jeg sove snart tror jeg 😀 Skal jo på forelesning I JOBBEN i morgen…Og SÅ på jobben igjen etterpå 🙂 Ikke lenge til helg 😀 Hi-hi klemmerflatest <3

    2. ladyaugust: Jeg venter…..:-D Kommer du…? Venter ved døra 😀 Har most i meg en sjokolade og en kokosbolle mens jeg venter 😀 kosemosesøsklemmen <3

    3. Gratulerer sååå masse til vinneren, nyydelig bilde såklart 😀 og du søs bare vent så kommer jeg og hjelper deg å rydde for når vi er to går det dobbelt så fort som en <3 kozmozeklæmme <3

    4. STILLIG!!
      gratulere så mye til vinneren, en velfortjent seier uten tvil!:D
      hadde en kjempe opplevelse av utstillingen i går. tok turen innom føere ganger bare for og se og kikke litt!! 😀

    5. Hihi, jeg har stortrivdes på galleribesøk og det var en kjempeflott vinner – det var ett av de bildene jeg hadde med i trekningen i hodet mitt:p utrolig flotte bilder som var med – gratulerer til vinneren!

    6. Et fantastisk flott bilde den verdige vinneren har tatt. Nydelige farger – en perfekt høstdag. Og tusen takk til deg, Frodith som har gjort denne utstillingen mulig. Det er tidkrevende og godt arbeid som ligger bak en sånn “happening”, og du har gjort jobben med glans. Tusen takk! Klem <3

    7. Gratulerer til vinneren – vakkert bilde! 😀
      Jeg var innom galleriet i går, men klarte ikke å bestemme meg for hvilket bidrag jeg ville stemme på. Synes det var så mange fine <3

    8. Gratulerer til vinneren – et fantastisk vakkert bilde. Og takk til deg som har hatt jobben med dette, mye redigering iså tilfelle. Men dette kan du nå etter x antall utstillinger før. Det kunne sikkert ha vært flere med men jeg er sikker på at det er flere som har stemt enn som bidro med bilder. Ha en fin kveld.

    9. Wow , super Galleri Direktør Frodithen <33 Du har jammen stått på og vi er alle glade for at det finnes en så flott person som deg som orker å stelle i stand så mye moro for oss andre her inne ;-D Jeg føler meg stolt av at jeg har fått kunne være med og sannelig var det ikke en verdig vinner her også =) Gratulerer så mye til Maren ;-D Og til alle andre inkludert deg , for det hadde jo ikke blitt noen utstilling uten deg :)) Håper du har en bra dag i dag , er bare innom for å klemme deg litt , og ja måtte se hvem som vant også :)) <33

    10. En verdig vinner, nydelig bilde. Gratulerer til henne. Og nok et superflott og spennende galleri Frodith 🙂
      Ha en superfin dag 🙂
      Klemmer

    11. Hurra, gratulerer så mye til henne! Det var et veldig fint bilde som stakk av med seieren, utrolig fine farger! ^^
      Det er klart jeg har hatt en fin opplevelse på gallerit også denne gangen 🙂 Takk for at jeg fikk være med <3 Klem

    12. Kjempefint vinnerbilde 🙂 Og takk til deg som har jobba så hardt for å lage denne fine utstillinga…til glede for andre…Ha en fortsatt fin dag og stor klem fra meg <3

    13. God morgen min venn <3
      Du er jo like fin i dag du jo...! Ikke alle er det etter å ha stått på i såååå mange timer 🙂
      Kjempeflink er du, så tusen takk for en flott opplevelse!
      Gratulerer så mye til helsehelelivet.blogg og god tirsdag til deg fineste frodith <3
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg