I dag er det NOENS dag :-)

Og akkurat her i bloggblokka er det

ANITA som i anitabrand.blogg.no   <3

Det er denne flotte damen!! Her med datteren sin. Anita er en feiende flott dame. Er verdens beste mor, for sin datter. De har et sterkt bånd, og jeg tror Anita er som bjørne-mammaen, ville gjøre alt for sin datter.

Anita har nettopp flyttet i ny leilighet, og for henne ligger nå livet nytt og spennende foran henne. Fra stort hus, til mindre leilighet, med alt det byr på…Mindre husvask, men også mindre plass.. Der er plass til datteren, men hun flytter også for seg selv, så dette blir en spennende tid for dem begge framover.

Anita virker på meg som en sterk person. Hun har vært gjennom mange tunge stunder de siste årene, men GÅR PÅ med nytt mot gange etter gang. Hun har en blogg full av god sitater og koselige ord. Hun skriver lange innlegg ,hvor hun GIR av seg selv. Hun er ærlig og åpen, om både godt og vondt. Når man har vært innom Anita sitter man alltid igjen med mange følelser. Noen gode, noen triste, på hennes vegne. Hvis ting er litt tøft.

Men mest av alt er Anita en veldig koselig og blid dame, som ofte er på besøk hos meg Og jeg hos henne.. Så vi blir jo stadig litt mer kjent.

Og i dag har Anita bursdag!! Og jeg har bakt igjen!!

Kjære Anita, jeg håper du får en nydelig bursdag, i nye leiligheten, og at du gjør noe hyggelig som du har lyst til. Jeg er veldig glad for at du er min bloggvenn her inne, jeg liker alltid å komme på besøk til deg. For du tar deg tid til folk, og har alltid noen koselige ord til folk, enten med egne innlegg, eller når du er på besøk selv.

Gratulerer masse med dagen!! Stor god bursdagsklem fra meg <3

 

 

Kjenner du Anita?

 

#bursdagsinnlegg #bursdag #bloggvenn #anitabrand #gratulerer
27 kommentarer

Siste innlegg