Nysgjerrigper på ferde igjen….. ;-)


Ja, nå rykker det litt i nesevingene igjen… Nesen vibrerer og forsøker å snuse seg fram men det går dårlig uten din hjelp… 😉

Du har kanskje fått med deg at det har vært litt bursdager på gang her, og at jeg har snabla god oversikt over og KAN utrolig mye om folk rundt i blogg-blokka her..

Ja, delvis er det fordi jeg blir KJENT med folk liksom,og både ER PÅ og FÅR besøk en del i blogg-leiligheten her. Jeg er god på å danne meg bilder av folk. MEN….det skal innrømmes at jeg jukser bittelitt også…for jeg har jo dette innlegget da, som gjør at jeg ikke er HELT blank nei, når dagen er der. Jeg har mitt eget hemmelige (ikke nå mer) arkiv, som INGEN får tak i… Godt gjemt nede i et HVELV ligger opplysningene….SÅ vet du DET 😀

Men da er det altså tid for en ny runde, for det banker stadig nye folk på døren min, og det blir det stadig noen nye bloggvenner av. Og DA må jeg vifte med nesa, og få tak i en del ny info. Og alle som har sett dette innlegget før, kan jo bare se en annen vei… og gå ut døra igjen om de vil  😀

Så her er først litt om meg: 

 

 

 

 

Og så sparker jeg ballen over til deg Jeg  trenger altså litt info 😉

 

1) Når har du bursdag?

2) Hva gjør du? Yrke? Skole? Hjemmeværende? Arbeidssøker? eller noe annet kanskje?

3.) Hvor liker du å reise?

4) Hvilken type filmer liker du?

5). Hvilken er din favorittfarge?

6) Hva er hobbyen din? 

 

 


#bursdagsinnlegg #bursdager #snoke #nysgjerrig #spørsmål
27 kommentarer
    1. vaniljeogpepper: Så fint jeg fikk litt kjøtt på beinet her igjen. Jeg TROR ikke jeg har slettet den gamle, men svar endrer seg jo litt også, så takk for ny info <3 🙂

    2. 1) Når har du bursdag? 2 september
      2) Hva gjør du? Singel mother med 3 jenter full av energi og viljen til å vri og vrenge på alt jeg har å si av fornuftige ting 😉
      3.) Hvor liker du å reise? Inni hodet ,i musikk ,bilder ,kunst ..eller til
      Oslo.
      4) Hvilken type filmer liker du?Ikke Action og for mye science fiction,ellers ser jeg på det meste 🙂
      5). Hvilken er din favorittfarge? Sort..!!
      6) Hva er hobbyen din? Kunst ,kreativitet og barna mine .

    3. Haha ja har det greit her i gården vett. dagen ser bare bra ut i dag og skal møte en god del venner i kveld, så det blir koslig.
      Håper du koser deg på halloween partye du skal på i kveld også ( for det var i kveld sant? eller var det i går?)

    4. Åse: Jeg føler at jeg glemmer tegnspråk litt etter en liten sommerferie jeg, og jeg har jobbet i det i 18 år 😀 Men som oftest er det på plass igjen etter noen timer 😀 Man bare føler seg litt rusten i starten 😀 Ja, bare kom du, her i blogg-leiligheten er det alltid åpent 😀

    5. Takk for det Frodith 🙂
      Jeg har forresten jobbet med døve tidligere, men jeg husker ikke noe av tegnspråket nå, annet enn hei tror jeg. Rart hvor fort man glemmer ting når man ikke holder på med det…..men kan godt hende jeg hadde kommet fort inn i det igjen hvis jeg hadde jobbet med det..
      Er sykemeldt et par uker til, så det er stor sannsynlighet for at jeg kommer innom bloggen din igjen i nærmeste fremtid 🙂

    6. Moving On: Ha-ha, du er tilstede så mye du vil du, men jeg bare må høre det er bra med deg innimellom <3 🙂 Håper du også skal kose deg som en ekte prinsesse i dag 🙂 klem <3

    7. Åse: Hei-hei 🙂 Ja, jeg har flere blogg-løse bloggvenner jeg her inne. Og de har også svart på burdagsinnlegget mitt. Så her feirer vi alle, blogg eller ikke. En gang i året feirer jeg også noe jeg kaller “de bloggløses dag” og da blir alle uten blogg feiret litt ekstra 🙂 Moro. Datoen er forskjellig fra år til år 🙂 Så koselig å få denne infoen om deg, og jeg har også turkis som favorittfarge 🙂 Keramikk var også noe jeg var veldig interessert i tidligere, nå skulle jeg gjerne malt litt mer..Men det er litt tungvint med alle penslene, rensing osv.Så blir mer TØRRE hobbyerf, som hekling og sånt 😀 Koselig at du har barn da. Hyggelig å se deg igjen Åse <3 Ha en flott dag du også 🙂

    8. Jeg har Ingen blogg men har begynt å titte litt inne på bloggverden i det siste fordi jeg har litt god tid akkurat nå. Har bursdag 29 juni og jobber som vernepleier. Yndlings fargen har alltid vært grønn, men av en eller annen grunn så har turkis tatt over de siste årene.
      liker veldig godt å være i Norge på sommeren, men reiser gjerne til varmere strøk ellers i året. Når man har barn som jeg har blir det en del reising i parker på sommeren sånn som Legoland, Dyreparken osv.
      Jeg liker veldig godt å være ute på tur både til lands og strands, men sjøen er mitt beste rekreasjonsområde. Flaks at jeg bor i en vakker kystby da 🙂
      Har egentlig ikke så god tid til hobbyer for tiden, men en dag tenker jeg å starte et keramikk verksted. Får jo bedre tid når barn blir større (har bare en da).
      Koselig at du viser interesse for å bli kjent med nye personer 🙂
      Ha en flott dag! 😀

    9. V for Vendetta: Ja, du svarte på den, og tror den ble tatt vekk da du forsvant, for jeg trodde jeg aldri skulle få se deg igjen 🙁 Så det er fint du kom igjen nå <3 Herlig og tusen takk 🙂 Stor lørdagsklem <3

    10. Moving On: Ja, jeg lurte fælt på deg nå….har tenkt på deg flere ganger, og lurt på om alt er bra, at det er derfor du ikke er på blogg. Fordi du er travel og koser deg. Håper det er grunnen 🙂 Bare snik du, koselig det <3 Så ser vi deg når du vil <3 Stor klem tilbake <3 🙂

    11. Therese Bråthen: Du hadde svart på denne før, men mer utfyllende denne gangen 🙂 Så jeg tar med det vettu 🙂 Takk skal du ha, og god morgen til deg. DU må ta en titt på bloggen min senere i dag. Kommer noe du kanskje vil like 🙂 Håper det hvertfall <3

    12. cathrinehenriksen: Ha-ha…ja du tror ikke noe på det nei…Jeg liker det innimellom..En slags periode-trener… 😉 God morgenklem <3

    13. Denne har jeg sikkert svart på for leeeenge siden, men jeg forsvant (og kom tilbake) – så jeg svarer på nytt jeg 😉
      Bursdag 18. Desember
      Veterinærassistent
      Drømmereisen er til GC (til min bestebeste Rebella) – det har ikke klaffet for oss ennå, men det skal det! <3
      Jeg liker så mye forskjellig innen film at det er vanskelig å velge sjanger. Jeg liker nok best Sci-Fi/Action/Thriller
      Blå
      Katter/dyr/gårdsliv/gamledager/restaurering av div... male bilder (et par raptuser i året)

    14. frooodith! heeei og takk for så aaaalt for lenge siden.
      har svart på alt dette før, men ville bare innom og seie HEEEI til deg.
      er innom og sniktitter litt i ny og ne, men skjeldent noe mer en det om dagen!!=)
      Men er innom leiligheten din go ser til at du er her og sniker litt på hva du driver om!!:)
      stoor klem til deg frøken !! ;D

    15. Jeg har kanskje svart på dette før, men jeg svarer igjen jeg 🙂
      Bursdagen min er 13 Februar, da blir jeg hele 24 år. Å kan ikke akkurat si det er så alt for lenge til 🙂 Nå om dagen så er jeg arbeidsledig, men jeg går til behandlinger da jeg har prolaps i nedre del av ryggen som jeg prøver å få gjort noe med, så da blir det mye behandling og ikke noe jobb inntil videre, før jeg ødela ryggen jobbet jeg i interiør butikk. Å det er noe jeg håper på å kunne fortsette med etterhvert. Hmm, de stedene jeg liker å reise til er rundt omkring i Norge. Jeg elsker den norske naturen og det er noe jeg vil oppleve mer av. Har ikke vært overalt i norge, men det er noe jeg vil etterhvert. Jeg ser på veldig mye forskjellige filmer, men favoritt sjanger er skrekk og thriller, men favoritt filmen min er den grønne mil og det er jo av sjangeren drama =) Favoritt fargen min er rosa, å det kommer nok aldri til å forandre seg. Selvom jeg får høre at jeg kler veldig godt rødt. Har også mye rødt i klesskapet mitt, men det går mest i rosa. Hobbyen min er blogging og det å drive med interiør, jeg elsker også å lese bøker ! 🙂 Så det var da litt om meg 😀 <3 Ha en herlig kveld videre Frodith <3

    16. 1) Når har du bursdag? 5 September og ble født i 1986
      2) Hva gjør du? Yrke? Skole? Hjemmeværende? Arbeidssøker? eller noe annet kanskje? Er utdannet Omsorgsarbeider og jobber i barnehage.
      3.) Hvor liker du å reise? Hmm.. nye steder.. ganske åpen men vil faktisk ikke til asia som kina og sånn.. for jeg hadde ikke overled maten der.
      4) Hvilken type filmer liker du? Romantisk komedie, komedie, action, hestefilmer (burde være egen kategori).
      5). Hvilken er din favorittfarge? Alle blåfarger og lilla
      6) Hva er hobbyen din? Sang, musikk, hest

    17. Hei, ja, dette må jeg være med på. Jeg har bursdag 12 desember. Jeg har et hemmelig, men flott yrke hvor jeg trives, men jeg jobber dager, kvelder og netter alt ettersom. Kan risikere å jobbe hele året. Kræsjer litt med familielivet innemellom. Jeg elsker det som er nytt og annerledes enten det er å reise innenlands eller til utlandet. Jeg har vært nesten over hele europa og i midtøsten. Jeg er også ganske godt kjent i hele landet, men har aldri vært i Stavanger, Ålesund, Molde, Kristiansund, Lindesnes eller Kjerringøy og noen andre øyer og mindre steder og det gleder jeg meg også til å gjøre noe med. Jeg kan leve primitivt i naturen eller på hotell. Jeg liker både by og land og elsker fjellturer, men Mont Everest er ikke lenger noe mål. Film og meg er etter selskapet jeg har og humør. Ser like gjerne thrillere, action, komedie, drama, fakta som sci fiction, animasjon og skrekkfilm. En slags balanse i det er best.Favorittfargen er rød og grønn. Hobbyene er fjellturer, lystøping, reising og håndarbeid.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg