Små gleder i hverdagen… :-)

Når man har ligget inne og sett i taket noen dager, skal det ikke mye til for DENNE kroppen for å smile litt bredere.

 Nå har egentlig munnen vært bittelitt snurp her noen dager, på grunn av all denne do-flyinga som ikke ville gi seg…

 

 

Så da gjør fin himmel litt til at humøret blir betraktelig  bedre 🙂

Himmelen i går….da jeg gikk til butikken for å handle det mest nødvendige.

 

Himmelen i dag da jeg dro fra legen…. Solen på vei ned, og skumringstimen snart klar 🙂

 

 

 

 

 

#himmel #skumring #blå #foto #tegninger #humør
36 kommentarer
    1. natheless: Ja, kjenner jeg blir bedre og bedre. Men er ennå slapp og pjusk, Må spise meg opp litt igjen. Gått ned 2 kg på kort tid.. Ikke noe krise 😀 Ja, her blir det bare ro de nærmeste dagene 🙂

    2. Godt du kom deg til legen. Her har også den virusen herjet i nabolaget, men jeg har klart meg, enda!!!! Nå går det nok framover skal du se. Ha en finfin dag i ro, så kroppen kommer seg fort! 🙂

    3. natheless: Ja, jeg har fått meg en tur til legen, og noen turer til butikken som ligger i naboblokka. Greit å kjenne luften litt. Han hadde noen ord hvertfall, virusinfeksjon. Men har tatt masse tester, for sikkerhets skyld. Når det sitter i så lenge. Men nå er jeg mye bedre og regner med å være i normal modus i løpet av helga 🙂

    4. Så vakre bilder, og så godt du kom deg litt ut i frisk luft igjen. Håper legen hadde noen kloke ord til deg, og at du snart er tilbake i normal modus.Snart helg vet du! 🙂

    5. Lisbeth Pedersen: Takk 🙂 Nå er jeg snart frisk, for det har jeg bestemt, og jeg kjenner meg litt bedre. Har virusinfeksjon. Vært hos legen. Sykmeldt ut uka. Så da BLIR jeg bra hvertfall 🙂 I dag har jeg heklet ferdig en lue til, og fått noe fint i posten fra cuskima. 🙂

    6. annebe: Jeg tror jeg er fin til helga. Sykmeldt til og med fredag. Og over helga er jeg garantert helt ferdig. Jeg er mye bedre nå, bare litt rusk igjen 🙂 Ja, det tårnet er så flott , og den fugler så jeg først etterpå faktisk. Men fin var den 🙂 Klemmer tilbake <3

    7. Veronica S: Så bra 🙂 Jeg er snart fit jeg også, kanskje på lørdag 🙂 Eller på fredag. Mye bedre enn jeg var 🙂 Ja, var skikkelig fin kveldhimmel her også. Og den med tårnet var litt begynnelsen. Ble litt grå her, men det var den ikke i virkeligheten 🙂

    8. fruemmel: Ja, men nå begynner det å bedre seg altså,bare litt rusk igjen nå, så jeg er ganske godt humør nå. Ikke så snurp mer 😀

    9. foreignerat50: Jepp, det tror jeg også. Nå har jeg vært hos legen, og fått sykemelding. Og skal mest bare hvile. Og SÅ er jeg tipp topp 🙂 Takk 🙂

    10. Nå unner jeg deg å bli i god form igjen snart :)..ikke noe morro å holde senga og fly på do …men bra du klarer å se noen lyspunkt ,som den nydelige blå himmelen..og det flotte bildet av fuglen høyt der oppe 🙂 Klem til fine deg<3

    11. God bedring igjen! Jeg er fit for fight i morgen..forkjølelsestrollet/infeksjonen i kroppen er GONE! Hallelujah!
      Vakre bilder, som alltid. Når det er klærvær ute så er himmelen virkelig flott, spesielt om kvelden med masse farger!

    12. ja meg og deg har hatt nok i år…så NÅ blir vi friskesen :D:D:D
      fine kirken<3
      Du vet de som kan se de små gledene er de lykkeligste <3<3

    13. Grete/Margarites: Takk, angående bildene 🙂 Nei, det er ikke gøy. Men når man ER syk, så er det det eneste man orker uansett, så har ikke kjedet meg mye akkurat. Nå kjennes ting LITT bedre, men det gjenstår å se om de holder seg. OG har sykmelding ut uka. Nå skal jeg jobbe med recoveryen :.-) Gode positive klemmer tilbake 🙂 <3

    14. MOONBEAMSCORNER: Ja, har vært og er bittelitt syk fremdeles. Nei, var en stund siden du var i “leiligheten” din nå 😀 Kos når du kommer da, både til egen og min leilighet 🙂 Kjempekos <3 SNART skal jeg være en vitaminbjørn 😀 Klemmer <3

    15. Igjen flotte bilder! Nå håper jeg du blir frisk som en fisk snart, for det kan ikke være noe kjekt å bare være hjemme. Det er liksom helt annerledes å være hjemme fordi en er syk og må være hjemme, enn å være hjemme fordi man rett og slett har en fridag. Bli-frisk-klem kommer <3

    16. Uff du har jo vært syk 🙁 Jeg har ikke vært på bloggen på lenge av flere grunner, men er mye bedre i alle fall 🙂 Får jo ikke lest meg opp på dere fine bloggvenner når jeg ikke er på bloggen 🙁 Masse god bedring hvis du ikke er bra enda, og håper du blir kvikk og rask og hopper rundt som en vitaminbjørn 🙂 <3 Klemmer fra måneskinnshjørnet 🙂

    17. Min matgale verden: Ja, jeg synes også den fuglen gjorde seg der 😀 Ja, NÅ må jeg bli frisk altså, jobber med saken 😀 Og du, de klemmene vil jeg ha med fly 😀 Er jo ikke framme før i morgen ellers 😉 Hi-hi

    18. Camilla: Ja, LITT snurp i starten, nå er jeg mest blid, men INNE 😀 Og bare småturer ut i den fine lufta 🙂 Butikken og legen. Men over helga er jeg tipp-topp hvertfall 🙂 Og da er det på tide for da begynner julekalenderen 😉 Takk takk :- )

    19. Åse Helen: Takk for deg 🙂 Så deilig å få litt tidlig kveld da 🙂 Legen sa at det antagelig var virusinfeksjon, og sykmeldte meg ut uka. Jeg kjenner meg litt bedre, nå gjelder det bare at det VARER 🙂 Ååå fine friske stjerner, klart jeg blir frisk <3<3 Klemmer med begge armer <3

    20. Kjempefine bilder 😀
      Fikk gå hjem kl 20 i kveld jeg for at noen byttet med meg. Så da jobber jeg lenger en annen kveld.
      Håper legen ga deg noen tips eller eventuelt medisiner så du blir fort frisk 🙂
      Sender over bli frisk stjerner her ☆☆☆☆★★☆☆☆☆ og en onsdagsklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg