Pjuh…. ;-)

Da var jeg snart ferdig ja…og det var på hengende håret… 😉

Nå er det rett før julekalenderen min sveives i gang…. Og for at den skal gå som planlagt, måtte jeg ha ferdig noen kalendergaver i tide.

21 gaver er det så langt, med disse to siste veskene. Resten er luer og vesker i alle farger og fasonger.

Det to siste lager jeg nok i løpet av desember. LITT skal jeg jo ha å gjøre den måneden også 🙂 Og 23 . desember slutter kalenderen.

Her er den siste vesken laget i uka som gikk 🙂

 Sånn er den foran…

..Og sånn er den bak..

 

Og en liten mobilveske ble det også, til en heldig vinner..

 

Nå setter jeg kursen for Landet, hvor jeg skal ha noen timer med mamma som hadde bursdag på tirsdag :- )

Ha en strålende dag! 🙂

 

 

 

 

 

#hekling #landet #kalendergaver #vesker #julekalender #advenstkalender
36 kommentarer

Siste innlegg