Trekning av kalendergave bak luke nr 11

 

I dag fant jeg etter endt arbeidsdag sekken min  tom…  Og du vet jo hva som da har skjedd…Krydder-gjengen er på rømmen….

Jeg tittet meg litt rundt i rommet inne på kontoret mitt….

 

…og da fikk jeg øye på dette….Tre små haler som stakk utenfor gardinen…

  Ikke nok med at det har laget SNUTEMERKER over hele vinduet mitt hjemme… i sitt savn etter nissen…

Men de har jammen begynt å lage snute-merker på vinduene  på jobb også.. Tror ikke vaskepersonale er

spesielt  glad for det akkurat….

 

Det var blitt skumring, og de satt MUSE-stille…Rart hvor stille sånne rotter kan sitte,, når det er noe spesielt de venter på….

 

Jeg undret meg på hvor lenge de ville sitte sånn..

.Minuttene gikk…og ble en halvtime…og plutselig ser jeg snutene KLISTRER seg inntil ruta….

Værhårene strikker til alle kanter… og de reiser seg liksom litt på “tærne”…

 

….helt tydelig at de så noe der ute….Og jeg tittet ut selv….LITT nysgjerrig er jeg jo…. Og der på bakken lå det noe…

-Sikkert en elev som har glemt igjen en lue eller noe…, tenkte jeg i mitt stille sinn…

Men halene gikk i salsa-takt på de tre…. Fram og tilbake…fram og tilbake…Som om de ante at det var noe….

Som om de trodde det var nissen kanskje…som virkelig kom to uker før tida…

 

Og da med ett ser jeg at det er jo ikke NISSEN….men  Kanelogsukker som står der ute…. Og titter på månen…

Så nissen lar visst vente på seg noen dager til.

 

Nå er det klart for trekning av vinneren i julekalenderen her 😉

Vi her i Frodiths Julekalender er så glad for at det er så mange som har lyst til å gjette på nøttene vi steller i stand. Og i dag som de andre dagene har det kommet mange svar, og mange RIKTIGE svar. Så da danser vi i ring her, og gleder oss til å trekke. Og det skal skje snart….

Men først svarene..

 

Disse nissene var:

Øyvind Blunck og Hege Skøyen (eller Reidar og BItten om du vil…)

 

Dette var Miick Jagger

 

 

Og her sto det : Julekort, stjerne, engler, hjerter, jule-lenker og julekurver


Og nå er de jammen en som er veldig klar for å trekke litt her altså .. Heldigvis har vi kommet til en ordning med at om hvis alle bytter litt på og det blir omtrent samme antall ganger, så er det ikke SÅÅÅ nøye med rekkefølgen…Men SMÅ rotter blir gjerne litt mer gira enn de to største… Så nå sender jeg Salt i vei nedi i lura, med alle lappene…

Der hvor en av dere ligger og venter… (vel, en lapp med navnet deres hvertfall…) 😉

 

 Og opp igjen kommer hun i full fart med en liten lapp…og på den står det…l

*trommevirvel*

 missmusicalqueen eller Veronica S

 

Hurra det ble deg!! Og det var koselig 🙂 Du har prøvd mange ganger du også 🙂 OG i dag var det din tur <3 Nå kommer det en gave i posten. Men da må du sende meg adressen din. Kan du komme i INNBOKSEN med den?? 🙂

Da håper jeg du blir fornøyd med det jeg sender 🙂

 

Og til alle som var med i dag:

-Nye muligheter i dagene som kommer. Jeg legger ut luke 12 i morgen tidlig. Klokken  7 åpner dørene, som vanlig, og det er klart for nye nøtter. Jeg har MAAAANGE hjemmelagede kalender-gaver som skal deles ut, faktisk 12 igjen …  Luer og vesker. Så ikke gi deg!! I morgen er det kanskje DIN tur 🙂

 God natt så lenge <3

 

 

#kalender #julekalender #adventskalender #gaveutdeling
14 kommentarer
    1. margarites: JA, fikk med meg at hun er kollegaen din 🙂 Hun sa det når du fikk 🙂 Men hun har ikke sett det selv ennå 😀 Nei, de venter seg fordervet innimellom disse rottene 😀

    2. Hurra for Veronica! Ja nå er vi to på jobben som har vunnet! Det er ikke verst.
      Regner med at nissen kommer til de fire håpefulle rottene, ikke greit å være liten og vente… <3

    3. foreignerat50: Ååå, spennende, jeg gleder meg til å se når du får kommet litt i gang 🙂 I dag har jeg styra veldig med disse rotene, og det er mye planer for kalender-innleggene i helga 😀

    4. Mitt liv som restehaug: Neeee. det skal jeg love deg de ikke er…Hvis dere tar turen innom i morgen , på oppgaveinnlegget, så skal du få se på uvenner da… ;-D Hi-hi

    5. Elin Slåen: Øyvind Blunck er en kjent norsk skuespiller, sikkert mest kjent for å spille Reidar, sammen med Hege Skøyen (Bitten) . Men du er kanskje for ung 😀 Blunck er jo fremdeles skuespiller, men spiller nok mest teater, ikke så mye film.. Du får prøve igjen i morgen 🙂

    6. Hjelpes- jeg var jo helt blank 😛 ha ha.. Jeg var inne på tanken på Skøyen, men var liksom bittelitt i tvil 😛 Og Mick Jagger sto jo helt stille ;P Han sammen med henne har jeg ikke peil på hvem er en gang, trur jeg 😛
      Gratulerer til vinneren i dag- vel fortjent som kunne alle svar 😉 Tihi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg