V for Vendetta <3

V er:

Og Vår Venn Vendetta har bursdag i dag <3

Jeg kunne ikke si dette på noen annen måte enn over her i dag

 

Kjære

Vakre, våkne, velformulerte, litt ville venn, var for omgivelsene, varm og varsom:

I dag har du bursdag, og jeg håper at den blir god. Slik DU vil ha den! og med DE du vil!

Sender deg en bunsj med bursdagsklemmer og håper vi møtes en gang 🙂 Det har jo vært NESTEN 😉

 

Og en liten kakebit til deg <3

 Kjenner du Vendetta?

Har du hatt blogg-bursdag før? 😉

 

 


#bursdag #bloggvenn #hurra #gratulerer
11 kommentarer
    1. annebe: Ja, fint du gratulerer her, for nå kan man ikke kommentere hos henne lenger. Men her kan man gjøre det, hun var innom i dag tidlig, men ser sikkert innom senere også 🙂 klemmer til deg også <3

    2. cathrinehenriksen: Hun er flott 🙂 Men umulig legge igjen kommentar der, hun har tatt bort funksjonen, men kan legge igjen her da 🙂 klemmer <3

    3. Hurra for Vendetta 🙂 Måtte dagen bli fin og som hun ønsker. Kjenner henne litt via bloggen.
      Jeg har ikke hatt bloggbursdag, men så har jeg bare vært på blogg et par mnd, og bursdagen min er på sommeren.
      Fin dag til deg og rottene 🙂 Nå er det snart helg 🙂

    4. marita.: Jeg har alle bursdagsbarn jeg kan få snusen i 😀 Egen kategori på bloggen min 😀 Jeg legger ut et SNOKE-innlegg for å fiske litt informasjon om dato etc av og til 🙂 God morgen til deg også 🙂

    5. Hurra 🙂 Nei denne personen kjenner jeg ikke. Men skal ta en titt på bloggen. :-] Jeg har av og til “dagens bursdagsbarn” på bloggen, men er lenge siden sist nå som jeg tenker meg om.
      God morgen til deg fine frøken 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg