Velkommen til 2015 :-)

Mens du sov…har jeg vært våken og gjort klart her ute… I verden… Neida..så vel er det nok ikke… Men tidlig oppe er jeg…Og SLIK møtte jeg 1. januar 2013

 

Med en nyttårsbaby, en vaklende liten kylling født i sigarettsneiper, champagne og alskens annet rart… For selv om ikke jeg feirer nyttår sånn, så er det mange som gjør det…Og kyllingene kommer de på løpende bånd…på denne måten. Og et nytt år er som en litt ustø kylling…er det ikke?

 

 

Så…etter et fint og fargerikt 2013,som en fin og fluffy fugl,  så møtte jeg ikke fjorårets 1. januar med en gammel og grå hanefar liksom…. Neida… etter en fargerik fugl, som lærer seg litt av hvert i løpet av et år…så kommer ikke en grå, gammel fugl….

.

…men et NYTT vaklende år…på kyllingføtter…..

Og nå tenker du nok….at når du ser dette egget HER….

STORT og FLOTT og med 2015 på….Så kommer nok den vaklende kyllingen IGJEN…..Samme gamle leksa liksom…? Men NIEDA…

 

I år får du bare MEG….

For er det ikke litt sånn da…At hvert nye år bringer med seg nye ting, lye LØFTER på et vis…Eller nye muligheter… Muligheter til å starte litt om igjen…Som en liten kylling…Muligheter til å ta fatt på et nytt år, med blanke ark…Gjøre nye ting…glemme de gamle tingene du ikke VIL huske… Sånn tenker jeg hvertfall..

Så her står jeg da…Klar til å ta fatt på 2015, som en kylling…som Frodith …. som hva som helst..Men jeg skal hvertfall ta fatt med HELE meg,, og flakse meg gjennom et nytt år…Med sommerfuglvinger…med kyllingvinger ;-)…….eller bare med armene…Alt etter som…

Ha en fantastisk dag, og velkommen til 2015 🙂

 

 

 

#nyttår #velkommen #tegninger
48 kommentarer
    1. Ritamarita: Jeg lever ganske mye i nået, da er det lettere å se det positive også. Livet er jo her og nå, og å gjøre det beste ut av hver dag er viktig for meg hvertfall 🙂 Ja, du virker også veldig positiv :- ) Jeg har nok skrevet litt krøkkete, jeg er ikke forkjøla, men mamma var, og det var der jeg var i går 😀 Ser ut som jeg sniker meg unna forkjølelse jeg 🙂 Heldigvis 🙂 Ha en herlig kveld 🙂

    2. annebe: Det er så godt å høre sånne ting Annebe, at man utstråler noe gjennom bloggen sin 🙂 Jeg liker å tro at jeg er positiv og hyggelig, så om det kommer ut gjennom bloggen her så blir jeg glad. Og jeg liker å spre litt glede om jeg kan, med ord, med bilder og tegninger. Eller andre stemninger, om det er det jeg vil. Og jeg håper at det jeg prøver å formidle er det som folk ser 🙂 Glad for å ha deg som bloggvenn Annebe <3 Klemmer <3

    3. rundtomkringtrorjeg: Jeg har ikke noe “livsfilosofi ” i forhold til alkohol 😀 Alle jeg kjenner liker å drikke litt av og til, og jeg gjorde det i mange år. Ble bare så VELDIG lei. Synes det ble så mye negativt i forhold til det ofte. Så nå er det sjelden. Men som sagt, ikke “avholds” i noen forstand. Men folk må gjerne være det også altså 😀 Jeg bare LIKER å være klar i toppen og har det minst like gøy kjenner jeg 🙂

    4. foreignerat50: Ja, nå har vi et fint år foran oss Joy 🙂 Det blir bra, helt sikkert 🙂 Håper første dagen har vært fin for deg 🙂 klem <3

    5. Helge: Ja, jeg er også veldig klar 🙂 Og livet og hverdagene inneholder ALT, så det er bare å ta i mot hverdagene akkurat som de er, men med en positiv innstilling. Så blir de sett ikke verst 🙂 Håper du hadde en fin kveld i går, og at dagen i dag har vært en fin start på nyåret 🙂

    6. Gleder meg til å følge med deg jeg..om det blir vinger eller armer eller hva som helst ..:)
      Bloggen din er så hyggelig å lese..og variert med flotte bilder og “kule”tegninger ..og så utstråler den noe positivt og hyggelig ..og det liker jeg …Ønsker deg et supert 2015..Klem<3

    7. Drikker selv veldig lite. Var i Moss og kjørte bil…Så et glas vin til middag ja takk)) Alt med måte, respekterer fult ut folk som ikke smaker alkohol. Har flere venner som ikke rører, fordi dem ikke liker rett og slett)) Slvsagt skal man besteme over sit eget liv, den støtter jeg 100%.Og posetiv holdning er topp 🙂

    8. Maren Kvalvaag: Hi-hi, ja da håper jeg du flakser forbi her 😀 Med dine vinger og en liten baby i magen. Skal bli veldig spennende å føle med på det også da 🙂

    9. Veronica S: Hvis humøret er på plass, så BLIR man frisk etter hvert 🙂 Og jeg er enig, jeg er klar som et egg. Bare så klar for vår-halvåret 😀 Håper du har hatt en fin dag så langt <3

    10. Karoline Johannesen: Ja, litt nedturer hører OGSÅ med for å kjenne på hvor bra man har det i det daglige 🙂 Håper du også får mange fine stunder i året som kommer, med den lille familien din <3 Godt nytt år 🙂

    11. Therese Bråthen: Takk for det 🙂 Jeg hadde en helt slækk og deilig kveld i går. Nå er det en dag på jobb, og så en god helg foran meg 🙂 Skal rydde og få litt orden her…tror jeg da 😀 Og sikkert på foto -jakt 🙂 Godt nyttår til deg også 🙂

    12. Fru Stussli: Hei på deg min venn <3 Ja, jeg tenker også sånn. Egentlig tenker jeg litt sånn om HVER dag jeg 🙂 At man kan alltid starte om igjen 🙂 En deilig tanke:-) Ting er aldri for sent.Hver dag er full av muligheter 🙂 Ja, vi må bli flinke til å riste av oss dumme ting og mennesker, og bare le av dem, inni oss i det minste og kose oss med det som er bra 🙂 Jeg gleder meg også, og håper vi får til en kafe-date snart ja 🙂 Nå er jeg hjemme igjen fra landet og skal ta fatt på litt rydding også i løpet av dagen og helga. DET er et lite mål her, og få bedre plass. Og da må noe kastes 🙂 Stor god nyttårsklem <3

    13. fjellgeitbundingen: Jepp, mange blanke ark og tegne på 🙂 Sånn ser jeg det også 🙂 Jeg gleder meg også over det nye året og alt jeg skal fylle det med, av små hverdagsligheter og større ting 🙂 Kos at du er her og følger meg <3

    14. natheless: Hei, og god kveld 🙂 Jeg har vært hos mamma, så ventet med svarene til nå 🙂 Jepp, liv i vingene må til, og her er det mye gode planer. Først bare for helgen. Og morgendagen 🙂 Jeg har tatt noen FÅ bilder i dag. Men et ble bra :- ) Kos deg med kvelden <3

    15. Fruemmel: Så bra :- )Det høres helt herlig ut, GRIP dagen og GRIP året 🙂 Ja, ta dagene en etter en, og gled deg over de små ting, da blir det ganske så bra 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    16. rundtomkringtrorjeg: Ja, jeg regner med mange ligger langflate på en eller annen måte i dag… Jeg drikker ikke selv, ble lei av det, så har en litt lettere første dag en mange andre. Men sov jo jammen til kl 9 selv 😀 He-he… Jepp, året og dagene skal gripes på samme måte som jeg har gjort noen år nå, med en positiv holdning og en klokketro på at JEG bestemmer mye om hvordan JEG vil ha livet mitt :- ) Ha en fin kveld :- )

    17. Godt nytt år Frodith:) Jeg hadde våknet også som du gjør:) Selv om jeg hadde besøk i går, hadde vi ikke noe sterkt drikke:)
      Ellers er det godt å starte på nytt igjen med et nytt år! Lykke til med oss:)

    18. Godt nytt år. Er klar som et egg og møter det nye året som før, det blir opp- og nedturer, skuffelser og gleder, fristelser og sure opplevelser men også mange andre ting.
      Ha en fin kveld.

    19. HERLIG! Ja, nå er man klar for å se hva 2015 bringer med seg av alt! Det starter i allefall med gråvær og forkjølelse her, men med et sinnsykt godt humør…! Og det teller mest! Ha en strålende første dag!

    20. Velkommen til 2015 🙂 Kjempe bra illustrert 🙂 Håper du hadde en knall koselig feiring i går i joggebukse, mens du spiste pizza 🙂 Det hørtes ut som en perfekt feiring i mine øyne 😀 hehe Godt nytt år frodith <3

    21. Godt nytt år Frodith <3
      Jeg tenker at nytt år gir en mulig til å starte litt på nytt. Sette seg noen mål (kan godt være de samme som i fjor, spiller ingen rolle) og muligheten til å legge andre ting bak seg. Deilig!
      Jeg har noen mål for 2015. I år skal jeg nemlig lære meg å løpe med glede igjen. Det noe jeg elsket før og det er god trening.
      Så skal jeg være flinkere til sortere ut hva som virkelig er viktig for meg og gå for det. Ikke la negative ting og mennesker som tar energi i stedet for å gi få for stor plass i livet.
      Jeg gleder meg til å ta fatt på 2015.
      Håper vi får en kafedate snart 🙂
      Mange nyttårsklemmer

    22. Fint innlegg og fine ord. Kjennest godt å ønske 2015 velkomment. Det var noe positivt og koselig over det. Kjenner jeg blir glad av ordene velkommen 2015. Et år med 365 blanke ark. Ark med liv, forhåpentligvis da, men her kan man boltre seg..Gleder meg til nyttår og til å følge deg, Frodith..

    23. Hei på deg i det nye året og god morgen! Du har helt rett, det nye året er som en liten kylling. Nå gjelder det å få liv i vingene og komme seg avsted. Det er mye som venter. Bare vingene blir litt sterke er det bare å seile avsted å få litt oversikt! Lykke til! Ha en strålende første dag i det nye året! 🙂

    24. Her møtes også 2015 med HELE meg! Fast bestemt på å ta dagene som de kommer. det grunnleggende er jo på plass, så hvorfor ikke senke skuldrene litt og bare være.. 😀
      Ønsker deg en flott første dag på året <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg