Ellevilt møte med postmann ;-)

Neida……

Jeg har egentlig aldri sett han…Og han kan godt være 1meter høy, med briller og lyse krøller for alt jeg vet…

MEN jeg TROR ha må se ut som noe liknende han her… Litt hengslete og tenåringsaktig… Antagelig så vidt ferdig med stemmeskifte…og med noe litt røveraktig eller LAT over seg… For han kommer ALDRI….. Og det er jo sånn gjerne ungdommer gjør… Kommer ikke…eller kommer sent….

Og da jeg mistenkte han for å ha forsovet seg en hel sommer…..pga manglende post hos meg…vel… så KAN det jo faktisk skyldes at det ikke VAR noe post…Og ikke at han bare var lat eller kidnappet…

Men i går hadde han altså vært der igjen… Og lagt godsaker i postkassen vår…  Jeg så ikke snurten av postmannen selv altså…men da jeg kom opp i leiligheten, så lå denne på sofaen…

Og da ble jeg jo så klart ellevill…. og startet gledes-hoppingen….

 

….skikkelig spent liksom…. HVA kunne det være…? Men så kom jeg på …at jeg hadde bestilt denne selv…og visste hva det var 😉

 

EN VESKE!! Og ikke en hvilken som helst veske…Men søsteren til DENNE..

 

Denne svarte har jeg hatt lenge, og elsket den…Men den nye blå skal jeg gi bort 🙂

 

Og begge to er laget av denne fantastiske damen. Super -syer og verdens koseligste

Lisbethpedersen.blogg.no

 

Har du ikke besøkt bloggen hennes, så bør du gjøre det i dag 🙂 Hun er superkoselig, jeg fikk verdens herligste bursdagsinnlegg fra henne i vår, hun er lett å prate med og lager altså de lekreste vesker <3

Jeg går faktisk og venter og håper at jeg skal få kjøpt ENDA en ugle-veske fra den kanten 😀

 

Kjenner du Lisbeth?

Har du kjøpt veske fra Lisbeth?

 

 


 

 

#post #veske #glede #blogganbefaling
50 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja, er en høy slengette med kviser her. Og akkurat HAN er nok bare her. Men jeg er sikker på du har en NESTEN lik borte hos deg…hvis du får lite post hvertfall 😀

    2. Haha, du og de postmann-fordommene dine xD Hos oss har vi flere forskjellige postmenn, til og med ei postdame! Jeg ha dumpet borti de flere ganger når jeg går for å hente posten, men jeg har aldri sett han karen din :/ Kanskje han bare vanker borte hos deg ^^ Hehe

    3. ladyaugust: Ja, vi må bo i enebolig,for jeg er blitt skikkelig særing og orker NULL fra de over snart. Drittmusikk i tillegg…HEEEELE dagen… Glatt for riding…? Vi finner nok en hest med piggsko 😀 Klemmmmmmmer <3

    4. Jeg har jo hatt utebilde med meg oppi stampen men ikke innebilde for da må gitaristen inn på badet når jeg ikke har klær på og et sted går nå grensa liksom haha Ridning….ååå nå kom jeg på det igjen haha nå er det for glatt for ridning heldigvis fliiir 😉 Finn dere hus på landet hvor det ikke er naboer som spiller høy musikk 😀 Luuurt Gooodklæmme <3

    5. Min matgale verden: Ja, en hel bok tviler jeg på du klarer 😀 Kjenner til den…jeg sovner jo noen ganger VED tastaturet her jeg…kl 22… Ja, postmannen her også har nok nettopp fått lappen,for han er borte igjen på et vips…så det er nok med bil 😀 klemmer nattaklemmer <3

    6. Åjada, det er nok en langbent laban som går med posten her og…..egentlig kjører han bil da, men det må han jo få lov til, jeg bor jo utenfor allfarvei 🙂 Nå skal jeg legge meg i den høye luftskip-sengen min, og lese en god bok. Eller, en side eller to, for så sovner jeg nok gitt 🙂 nattaklemmer

    7. ladyaugust: Ååå,, du koser deg du søs, i stampen din 🙂 Skulle gjerne sett et ekte bilde fra badet oppi der 😀 Har du forresten bestilt time til riding for oss 🙂 ?? Her krangler vi med naboen om hvorvidt han har RETT til å spille høy musikk hele døgnet…Han synes han har det… Og at vi bare er sære…Vi må flytte kjenner jeg!! Orker ikke disse drittfolka.. Kos deg med varmt bad 🙂 Nå blir du ren og fin 🙂 Klemmer søsklemmen <3

    8. Den er knallfin eller egentlig begge to <3 Flinke Lisbeth 😀 Ha en nydelig kveld søs, her spiller gutta inn bass i dag og jeg sneik meg til et stampbad og fyr i peisen jeg 😀 Gooodklæmme <3

    9. Min matgale verden: Full fart igjen, og i morgen har vi drama og rytmikk med elever på mellomtrinnet..ET veldig LØST opplegg…som faget jo må være, for å få litt eget initiativ… Men faren er om de IKKE har noe eget initiativ 😀 DA blir det skummelt 😀 Men det går nok fint .-) litt spennende også 🙂 Og kjempefine elever 🙂 Så spennende med kokebok. Ja, du har en kvisete guttunge du også? Hos deg der? Så deilig med fridag da .-) jeg ønsker meg en jeg også 🙂 Men tror jeg må spare en stund til, fleksitid, med oppsparingsmuligheter. Og da skal jeg ta meg en langhelg et sted 🙂 Klemmer masse <3

    10. Ååååå, så fin! Heldig den som får den. Jeg kjøpte hjertevesken til min mor til jul, synes den var så fin, og min mor ble glad. Deilig med pakker i posten, jeg fikk akkurat en ny bok, en kokebok som jeg skal teste på bloggen. Er noe eget når den kvisete guttungen endelig legger fra seg noe, hehe. I går ble en traveldag, jobb, Bonnie, teater og personalmøte. Men i dag var det bar emeg og Bonnie, og i morgen har jeg FRI 🙂 Oh-lykke 🙂 Håper Du har hatt en fin tirsdag da, full fart igjen nå kanskje?? Liff FOR full fart ? Klemmer

    11. Fru Stussli: Ja, det var meg, og nå går jeg og venter på å få kjøpt en svart og grå også 🙂 Gleder meg 😀 og jeg kan jo ikke sy selv så fint å ha noen å kjøpe hos 🙂 Håper du har en toppers dag 🙂 Her krangler vi med naboen, som er en guttunge. Han vil IKKE gi seg å spille musikk som høres gjennom gulvet/taket vårt… Stor diger tirsdagsklem <3

    12. Så det var du som kjøpte vesken 😀 Den var knallfin!
      Jeg kjenner Lisbeth og lar meg støtt inspirere av henne. Hun er så snill at hun deler med seg av all kunnskapen <3 Kuleste dama!!
      Pakker er toppers selv om man av og til må bestille dem 😀
      Stooooooor tirsdagsklem

    13. cuskima: Ja, ikke sant 🙂 Ja, du kan jo treffe dem så mye du vil du, gjengen der borte 😀 Lisbeth og Kjersti og Margarites og en del andre jeg vet om 🙂

    14. Lisbeth Pedersen: Ja, jeg har planer om å gi til søsteren min, og regner med hun blir glad 🙂 En liten overraskelse i hverdagen 🙂 Jeg synes det er så moro å kunne få brukt tegningene mine av dere også litt mer 🙂 Håper du har hatt en superfin dag Lisbeth <3 Klemmer <3

    15. Hun er flinkesen i sying:D Verdens Mester hvertfall i Bergen 🙂
      Kjenner henne ikkje,men gleder meg til å treffe henne og de andre på bloggtreff 😀
      klemmetingene grattis med ny veske <3

    16. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, veldig moro å få både ukjent og kjente ting i posten. Og denne ventet jeg på 🙂 Mamma også sydde som ung, og laget masse flotte ting 🙂 Ha en flott dag 🙂 Klemmer <3

    17. rundtomkringtrorjeg: Jeg liker å lage litt surr og tull og historier, og denne postmannen begynner å bli velkjent på bloggen her 😀 He-he Ja, det blir en gave til noen denne vesken 🙂 Og skal kjøpe en til 😀 som hun lager nå 🙂

    18. Therese Bråthen: Du får kjøpe deg en veske hos henne. De er ikke dyre 🙂 Ta deg en titt og se. Jeg betalte 550 med frakt 🙂 Klemmer <3

    19. karenmarenmette: Ja, bestill noe derfra, hun er superflink 🙂 Og jeg er så glad i Ugle-veska mi, den svart. Og nå får søsters den blå 🙂 Ha en kjempefin dag du også <3<3

    20. natheless: Ja, titt innom Lisbeth 🙂 hun er koselig 🙂 Og den svarte vesken finnes det bare en av så vidt jeg vet, og den er MIN 😀 Hi-hi

    21. Engla: Ja, hun lager en med grått i nå, og jeg skal ha en sånn også om jeg får kjøpt den .-) Skikkelig uglefan 🙂 Håper du får en flott dag også 🙂 Stor klem til deg min venn <3 Nå skulle vi vel treffes snart synes jeg 🙂 Klemmer <3

    22. lithanna: Ja, ikke sant de er fine 🙂 Og den svarte har jeg hatt lenge, og den blå skal jeg gi bort. Og jeg skal ha en TIL 😀 Hun lager nå 🙂 Jepp, hva ønsker du fra postmannen da?? 😀

    23. Der var vesken kommet frem ja 🙂 Alltid kjekt med pakker i posten uansett om man har bestilt den selv 🙂 Og tusen takk for fine kommentarer fra deg <3 Håper hun som skal få vesken av deg blir fornøyd.
      Ha en strålende dag
      Klemmer

    24. Så kjekt å få pakker i posten som en vet hva er da..
      Jo hun syr flotte ting,men jeg har enormt mye etter min mor på denne fronten. Hun var også ei som elsket å sy, og å lage alt mulig. Kreativ, og energisk.
      Bra du koser deg med vesken, og den nye vil jo glede en annen. God dag til deg.:)

    25. Ja, Lisbeth er dyktig 🙂 skal bestille av honnør eg er tilbake, back on track med fast lønn og sånn derre jobb igjen.. No er det ingen pengar på slikt… Skikkeleg studenttilværelse.. Kjekt med gode bloggvennar!!!! Ha ein fin dag, no då, fine Frodith!!

    26. Nei, hun kjenner jeg ikke, så jeg må nok innom og titte på den bloggen. Morsomme vesker da. Av de to du viste fram, likte jeg best den svarte, for den passet til meg liksom. Gøy!

    27. God morgen vennen <3
      Nydelig ugleveske. Jeg så på insta at hun hadde laget denne og en til og begge var utrolig skjønne 🙂
      Din har jeg jo sett i virkeligheten og vet at den er skjønn <3
      Ønsker deg en superduper dag!
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg