Frodiths Foto-challenge – Dag 1

Ja, jeg får vel nesten sette i gang selv også 🙂

Jeg har vært på landet, hos mamma, og ikke hatt pc-en i nærheten. Men nå er jeg klar,

til å fortsette på dette jeg har satt i gang…

Mange har slengt seg med på utfordringen, og det er super-moro å gå inn hos hver og en

å se hvordan de andre har tolket stikkordene jeg har lagt ut.

 

I dag – GLEDE

En av de største gledene i livet mitt…. Å dra på turer i fjell, dal eller skog og gjerne med søsteren min.

På Gaustadtoppen…..

 

 

…eller i Aurlandsdalen….det spiller ingen rolle hvor…Men det er pur glede å oppleve naturen,

og en smule slitenhet i fjell og daler <3

 

Til deg som titter innom:

 -Det er bare å slenge seg med på utfordringen om du vil!

Det er på din egen blogg det skal skje. Jeg titter innom hver dag…og finner jeg noe jeg liker HELT SPESIELT

så blir det kanskje en premie også herfra…men det får vi se… 😉

 

#foto #fotochallenge #fotoutfordring #bilder #glede
48 kommentarer
    1. Elin Slåen: Jepp, glede for meg 🙂 Vi har alle forskjellige gleder, og det er så fint å se på forskjeller og likheter 🙂 Moro å se de andres 🙂

    2. Fine bilder, fra noe som sikkert var veldig koselige turer som du har hatt mye glede av! 🙂 Dette temaet likte jeg veldig godt, jeg har kikket på de bloggene som har meldt seg på og det er så vidt forskjellige ting de har fanget på kameraet! Jeg tenkte først at det sikkert kom til å komme mange bilder av folk som ser glade ut, men der tok jeg feil x)

    3. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Den turen her på Gaustadtoppen var på høsten, iskaldt og blåst, og vi var knallrøde i kinnene, men for en herlig opplevelse det også 🙂 Ja, da var jeg i gang jeg også 🙂

    4. Marit: Ja, jeg har vært og tittet hos deg, du har så flotte bilder 🙂 Helt spesielle <3 Jeg har tatt to dager nå ja 🙂 Måtte komme i gang selv, når jeg setter i gang sånt 😀 He-he

    5. Kjempe fine bilder! Å en kjempe fin utfordring 🙂 Om jeg hadde hatt ordentlig kamera skulle jeg slengt meg på med en gang, men skal bli med med en gang jeg får kamera 🙂 hihi Håper du har hatt en kjempe fin helg frodith 🙂 klem <3

    6. Grete/Margarites: Ja, kneet mitt er jo HELT jævlig også når jeg går nedoverbakker på tur, i fjellet også…men det er så verdt det likevel. Men jeg må nok trene det opp litt til neste tur 🙂 I morgen blir det Sverige tur, og Speiling står på challengen for MEG 🙂 Litt forskjellige utfordringer for alle som er med, og det er litt gøy, for folk starter forskjellige dager, og da blir det mye forskjellig etter hvert 🙂 Ha en herlig søndag du også 🙂 Klemmer godklemmer <3

    7. Så herlige gledes-bilder! En fjelltur hadde vært herlig nå, og det har jeg lyst til å bli flinkere å få til. Fortsatt har jeg et kne som ikke helt samarbeider, men det er mye, mye bedre. Nå er det kun vondt i nedoverbakke, og når jeg retter ut foten etter å ga satt med vinkel i kneet en stund. Men det går rett vei,og det begrenser meg nesten ikke lenger. Ha en super søndag. Klemmer <3

    8. Navn: Takk for det 🙂 Ja, vi koser oss på tur 🙂 og nå kan jeg ta fram noen sånne bilder i denne challengen min 🙂 Koselig 🙂 Klemmer til deg også 🙂

    9. Herlig å gå på tur. Fint med fargerike klær, sånt blir man i godt humør av. Jeg tror jammen jeg snart skal planlegge en tur med familien. Fint å gå mye alene, men det er trivelig å dele opplevelsene også! 🙂

    10. Min matgale verden: Det blir nok NOE dere har sett før her på noen oppgaver også, men det får gå, kan ikke løpe ute HVER dag og ta nytt 😀 Men det er mange med nå. Sikkert 15 stykker 😀 Moro. Jeg har gjort klar speilingene mine 🙂 Nå skal jeg kjøpe epler og appelsiner på oppfordring fra gubben her 😀 Klemmer <3

    11. Nydelige bilder, og det formelig “oser” glede og samhørighet av deg på Gaustadtoppen. Et fantastisk bilde! Gøy dette, nå må jeg tenke speiling 🙂 Ha en rolig kveld, her har jeg kjørt Gubben og guttene på forskjellige steder for å se fotball, da blir det litt vin og serier på meg 🙂 klemmer

    12. Laila MA: Ja, folk begynner når de vil, og løser det på sin måte. Og starter på dag 1 den dagen de begynner. Og MÅ ikke ta hver dag heller, men ta dag 2 på mandag om de vil, alle må gjøre det de føler for. Men jeg følger med 😀 He-he. Og er det noe jeg liker ekstra godt en dag, så blir det noen småpremier, men ikke noe konkurranse dette for å si det sånn 🙂 Mest ment som inspirasjon denne challengen, og kanskje få noen ut av husene sine og dra på foto-jakt 😉

    13. Laila MA: Så bra 🙂 Jeg begynte i dag, men mange som har begynt i går, når jeg la ut lista. selv var jeg uten pc, kun nettbrett, men nå er jeg altså i gang 🙂

    14. Ina N: Ja, det er deilig med naturopplevelser 🙂 Gjør meg superglad 🙂 Spise ute, se dype daler og høye topper 🙂 Sliten i beina, vondt til og med, men så lykkelig 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    15. Kjempe fine bilder =) ingenting er bedre enn å kjenne følelsen av glede når en endelig har nådd målet sitt =)
      Er godt å komme seg ut i naturen =)
      Ha en fin kveld 😉

    16. Karoline Johannesen: Kjempegodt på fjellet <3 Jeg blir så glad av å være i fjellet sånt, Aurlandsdalen var supert 🙂 men toppturer er også stort. Turer i naturen er deilig uansett 🙂

    17. rundtomkringtrorjeg: Ja, dette er virkelig sann glede for meg 🙂 Ikke så mye på fjellet om vinteren, men vår, sommer og høst. Og Gaustadtoppen var høsten her, litt kaldt men herlig å komme fram 🙂

    18. annebe: Ja, jeg har det så fint på sånne turer, og det er liksom LIVET altså 🙂 Vondt i beina ofte som BARE DET, menisken, men like moro er det likevel:-) Ha en fin kveld du også :.-) Klemmer så det holder <3

    19. Så fine bilder. Fikk skikkelig lyst på en fjelltur nå. Så tror nok det blir en fjelltur på oss til sommeren/tidlig høst, når frøkna er stor nok til å sitte en stund i bæresele. Guttungen har tross alt aldri vært på fjeller, så det er virkelig på tide.

    20. Dette var absolutt flotte glede bilder…mestring og kos på en gang er bra :)..har sett mange fine tolkninger rundt på bloggen 🙂
      Så den fine kjolen og de tøffe tightsa dine også..fine ting for en billig penge 🙂 Fin kveld og klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg