Frodiths Foto-challenge – Dag 2

 

Både speiling og skygger er kanskje noe av det morsomste jeg vet å ta bilder av.

Du som kjenner meg vet jo hvor glad jeg er i skygge-fotoer, men jeg er jo nesten like glad i å ta bilder av speilinger. Nå har jeg valgt litt forskjellige bilder i dag også.TRE bilder og ikke ETT. Og sånt velger man selv. Det er den som eier bloggen som velger hvordan man tolker eller løser oppgaven.

Og her har jeg tre veldig forskjellige bilder som jeg liker godt, så jeg tok med alle tre. Jeg kunne sikkert valgt mange andre, som er vakrere, men disse viser noe av foto-jakt-gleden  i det hele også 🙂

 

 Et naturlig bilde. Av en katt i en sølepytt. Her liker jeg godt øynene som er så kule i speilingen.

 

 

En gal dag i operaen i et av garderobens speil…

 

Og et på utsiden… en fargerik paraply kan brukes til så mangt <3

 

Legg merke til verden rundt deg, det er de flotteste speilinger overalt.

Noen ganger lurer man på hva som er speilingen og hva som er virkeligheten 🙂

 

 

Hvis du har lyst til å være med, er det bare å begynne på  Dag 1, når du vil .Alle starter når de vil, og jeg prøver å følge med på de ulike bloggene. Finner jeg noe veldig spesielt, som JEG liker spesielt godt, så blir det kanskje en premie også 🙂 Men det får vi se 😉

 

 

 

 

#foto #fotochallenge #fotoutfordring #speiling #refleksjon #tolkning
56 kommentarer

Siste innlegg